Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Heb vanochtend Tetris 99 gekocht, nog geen kans gehad om het te spelen, maar ben benieuwd!
@Wageningen: Hoe gaat het met Mario Odyssey?

Vandaag moet Mario Bros Deluxe U bezorgd worden. Ik ben benieuwd!
Shiverrr schreef:
14-01-2020 09:28
@Wageningen: Hoe gaat het met Mario Odyssey?

Vandaag moet Mario Bros Deluxe U bezorgd worden. Ik ben benieuwd!
Goed! Het is echt een verslavend spel, zo leuk. Alleen die manen vinden ,dat is lastig, ik ben nu in de tuin, 3de level. Ik zit er ook aan te denken fit ring te kopen, het enige wat mij tegenhoudt is de prijs, 73 euro. Veel plezier met Mario bros, laat je weten hoe het spel is?
Wageningen1985 schreef:
14-01-2020 09:44
Goed! Het is echt een verslavend spel, zo leuk. Alleen die manen vinden ,dat is lastig, ik ben nu in de tuin, 3de level. Ik zit er ook aan te denken fit ring te kopen, het enige wat mij tegenhoudt is de prijs, 73 euro. Veel plezier met Mario bros, laat je weten hoe het spel is?
Ja de manen vinden is soms echt lastig! Al heb ik nu wel door dat je overal wat achter moet zoeken infeite. Soms gebruik ik nog youtube om iets op te zoeken of iets te behalen. Maar de laatste tijd lukt het grotendeels zonder en dat is wel leuker! Ik zal laten weten of het iets is.

De fit ring ken ik niet, is wel prijzig. Misschien wat reviews lezen of het leuk is?
Yup al genoeg recensies gelezen en mensen zijn er dol enthousiast over, maar ga gewoon nog even doorsparen, zo een schwitch is al prijzig genoeg.
Mij lijkt die Ring ook leuk, maar voor nu houd ik het bij Just Dance. Daarmee beweeg je ook genoeg. :rofl:
¡Apagando las luces!
Daar heb je gelijk in hoor. Als je net een switch hebt aangeschaft is dat duur genoeg!
Shiverrr schreef:
14-01-2020 14:16
Daar heb je gelijk in hoor. Als je net een switch hebt aangeschaft is dat duur genoeg!
Juist, en heb je hem al gespeeld? (Mario bros)?
Wageningen1985 schreef:
14-01-2020 16:59
Juist, en heb je hem al gespeeld? (Mario bros)?
Het is vandaag niet bezorgd. Dus nu hoop ik maar dat het morgen is. Ik heb al wel mail ontvangen dat het is verzonden.
Voor de Switch heb ik nu ook Mario Kart en Yu Gi Oh.

Maar die BOTW is bij mij toch echt nr. 1 op het Moment :D.
Is dat spel verslavend zeg.
Mijn super mario bros deluxe U is binnen gekomen! Tot nu toe vind ik het een leuk spel. Je krijgt echt het oude gevoel van mario weer terug. Alleen het nadeel vind ik dat je niet kan beslissen wanneer je het opslaat. Dus je kan niet zomaar even stoppen.
Shiverrr schreef:
15-01-2020 13:16
Mijn super mario bros deluxe U is binnen gekomen! Tot nu toe vind ik het een leuk spel. Je krijgt echt het oude gevoel van mario weer terug. Alleen het nadeel vind ik dat je niet kan beslissen wanneer je het opslaat. Dus je kan niet zomaar even stoppen.
Fijn dat die goed bevalt, ja probleem heeft Mario Odessey ook, kun je weer overnieuw beginnen, heel irritant,
Wageningen1985 schreef:
15-01-2020 15:14
Fijn dat die goed bevalt, ja probleem heeft Mario Odessey ook, kun je weer overnieuw beginnen, heel irritant,
Je kan dan wel kiezen naar welk vlaggenpunt je terug wil he. Dus bij mario odyssey heb ik meer het gevoel dat ik kan stoppen wanneer ik wil.
Heeft er iemand het spel go vacation? Is dat ook leuk voor in je eentje?
Wageningen1985 schreef:
17-01-2020 14:44
Heeft er iemand het spel go vacation? Is dat ook leuk voor in je eentje?
Hmm, als ik zo lees, is het wel leuker als je het met anderen kan spelen. Ik denk dat het een soort Mario Party idee is, kan alleen, maar is leuker met anderen.
¡Apagando las luces!
Toer bevalt Mario bros nog steeds, al verder gekomen?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet super veel gespeeld. Ben nu ergens in de 2e wereld. Hij staat op 'normaal' (met het mario figuurtje) en dat is best lastig. Ik heb al 2x game over gehad. Dus ik denk eraan om hem makkelijker te zetten.
Ik heb mario maker 2, en spyro! Heb mn switch pas net, maar ben vooral aan het wachten om animal crossing
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
grrr ik heb nu een level bij Odessey en kom niet verder, zo frustrerend.
Lee_ schreef:
19-01-2020 14:23
Ik heb mario maker 2, en spyro! Heb mn switch pas net, maar ben vooral aan het wachten om animal crossing
Ik ben ook aan het wachten op animal crossing. Heb animal crossing pocketcamp en dat vind ik heel leuk om te doen. Ben benieuwd of het op de switch ook zo leuk is.

@Wageningen: Welk lvl ben je?
Shiverrr schreef:
19-01-2020 15:27
Ik ben ook aan het wachten op animal crossing. Heb animal crossing pocketcamp en dat vind ik heel leuk om te doen. Ben benieuwd of het op de switch ook zo leuk is.

@Wageningen: Welk lvl ben je?
In de stad dat Mario 4 muzikanten moet vinden, ik heb er 3 gevonden, de laatste zit ergens heel hoog ergens, maar die lukt niet.
Wageningen1985 schreef:
19-01-2020 15:33
In de stad dat Mario 4 muzikanten moet vinden, ik heb er 3 gevonden, de laatste zit ergens heel hoog ergens, maar die lukt niet.
Die staat op een dak!
Je moet op een knop springen waardoor er balkjes verschijnen waardoor je naar het andere dak kan lopen als ik me het goed herinner. Je moet op de daken zoeken.
Shiverrr schreef:
19-01-2020 15:35
Die staat op een dak!
Je moet op een knop springen waardoor er balkjes verschijnen waardoor je naar het andere dak kan lopen als ik me het goed herinner. Je moet op de daken zoeken.
Yes ik heb hem!
Shiverrr schreef:
19-01-2020 15:35
Die staat op een dak!
Weet je toevallig ook hoe je een missie moet doen waarbij je alleen kunt voelen zeg maar? Ik ben nu ergens met een slak die zegt dat ik moet voelen maar heb werkelijk geen idee hoe dat verder moet, moet je springen/ graven?
Laat maar, ook al gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven