Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
maandag 20 januari 2020 om 16:03
Brrrr krijg het we nu al benauwd van.. zeker een red flag! Je hebt hem verder ook nog niet eens ontmoet toch?Dwarrel75 schreef: ↑20-01-2020 15:36Ik had dus gisteren die man via messenger op fb. Hij stuurde vandaag weer berichtjes. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, gisteren compleet vragenvuur, vandaag legde hij uit dat hij best onzeker is en soms ook wat verlegen. (Zo kwam hij in eerste instantie niet over) dus toch nog ff met hem op messenger gezeten. Met de “ afspraak” om later nog ff verder te praten. Ik ben boodschappen gaan doen ed. Ondertussen stuurde hij dus steeds berichtjes en kreeg ik “ je bent moeilijk bereikbaar vandaag”. Ik zit dus echt niet de hele dag op mijn phone!! Dat heb ik hem ook toen direct verteld en dat ik niet altijd kan appen en daar ook geen zin in heb. Kreeg ik terug” sorry, zal erom denken maar je wilt nu toch niet stoppen?”
Ik weet niet wat ik ervan denken moet? Aan de ene kant komt hij vrij onzeker over maar de andere kant lijkt hij gelijk wat claimerig. Hij vroeg nl ook nog of ik met nog meer kerels aan het chatten was want hij hoopte dat hij de enige was. Red Flags of....??
maandag 20 januari 2020 om 16:11
@Attraverso en @Dwarrel
Dank voor jullie reactie! Het is inderdaad geen slecht persoon en was vorige week verder ook heel lief toen met mijn opa. Ook druk met werk in de weekenden etc. Maar wat je zegt Attraverso, hij heeft niet even een avond voor mij vrijgehouden..
Zie nog geen grote red flags, maar de angst bekruipt me ineens dat hij gaat afhaken terwijl ik eerst het hoofd nog koel kon houden. Ineens alles analyseren wanneer hij dan wel appte en nu even stil. Je voelt je toch wel kwetsbaar na intimiteit. Zucht.. vermoeiend dat daten
Besef dat we elkaar sinds de eerste date nog maar 3 weken kennen en 4x hebben gezien. Niet slecht eigenlijk.. Moet even rust in m’n hoofd vinden haha
Dank voor jullie reactie! Het is inderdaad geen slecht persoon en was vorige week verder ook heel lief toen met mijn opa. Ook druk met werk in de weekenden etc. Maar wat je zegt Attraverso, hij heeft niet even een avond voor mij vrijgehouden..
Zie nog geen grote red flags, maar de angst bekruipt me ineens dat hij gaat afhaken terwijl ik eerst het hoofd nog koel kon houden. Ineens alles analyseren wanneer hij dan wel appte en nu even stil. Je voelt je toch wel kwetsbaar na intimiteit. Zucht.. vermoeiend dat daten
Besef dat we elkaar sinds de eerste date nog maar 3 weken kennen en 4x hebben gezien. Niet slecht eigenlijk.. Moet even rust in m’n hoofd vinden haha
vivi3338 wijzigde dit bericht op 20-01-2020 16:18
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
12.13% gewijzigd
maandag 20 januari 2020 om 16:12
Bij je gevoel blijven, als je vindt dat hij nu wat meer moeite mag doen dan hem dat vooral laten doen. Hopelijk gaat hij dat doen!RedRoseThorn schreef: ↑20-01-2020 16:09De 3e! Maar hij studeert en werkt in het weekend dus ik snap ook dat hij daar druk mee is... Maar een beetje tijd maken of met opties komen mag wel vind ik.
maandag 20 januari 2020 om 16:13
Zou inderdaad de bal nu beetje bij hem neerleggen! Als hij echt wil, dan komt hij wel een voorstelRedRoseThorn schreef: ↑20-01-2020 16:09De 3e! Maar hij studeert en werkt in het weekend dus ik snap ook dat hij daar druk mee is... Maar een beetje tijd maken of met opties komen mag wel vind ik.
maandag 20 januari 2020 om 16:15
Vivi, accepteer dat je je zo voelt. Uiteraard voel je je kwetsbaar en dat is normaal. Probeer te voelen ipv te analyseren. Je hebt er geen controle op, alleen op jezelf en volgens mij wil er een stukje angst en onzekerheid in jou gehoord worden en misschien zelfs wat troost van je krijgen 
Daten is onzekerheid, niks aan..
Daten is onzekerheid, niks aan..
maandag 20 januari 2020 om 16:24
Mooi gezegd, lief! Het voelt verder allemaal nog goed, misschien dat het inderdaad een stuk angst is waar ik bijna zit te wachten tot het mis gaat.. Iemand die gelijk voor je gaat is toch stiekem wat je wil, maar ook accepteren hoe het nu gaat en tempo bewaken. Uiteindelijk is hij ook niet van steen en zal ‘iets’ voelen!Qiyara schreef: ↑20-01-2020 16:15Vivi, accepteer dat je je zo voelt. Uiteraard voel je je kwetsbaar en dat is normaal. Probeer te voelen ipv te analyseren. Je hebt er geen controle op, alleen op jezelf en volgens mij wil er een stukje angst en onzekerheid in jou gehoord worden en misschien zelfs wat troost van je krijgen
Daten is onzekerheid, niks aan..![]()
Oeps, heb wat dubbel gepost zie ik
maandag 20 januari 2020 om 19:48
Ok duidelijk!
maandag 20 januari 2020 om 20:03
Een meelezer hier
Voor iedereen een groene tuin
maandag 20 januari 2020 om 20:18
Ok ja dat zou ook nog kunnen idd. Ik heb altijd in lange relaties gezeten. En toen ik die mannen leerde kennen ging alles eigelijk vanzelf. Ik merk dat ik hierin (het chatten ed) ook wel wat onzeker word/ben.GroenTuintje schreef: ↑20-01-2020 20:03Een meelezer hier. Ik zou niet meteen afkappen ( mijn partner was ook best onzeker en vroeg ook van alles. Maar later is dit helemaal bijgetrokken. Je kan toch altijd na een echte date nog afkappen, misschien is hij toch heel leuk
.
maandag 20 januari 2020 om 20:22
Snap ik
Voor iedereen een groene tuin
maandag 20 januari 2020 om 20:44
Op de een of andere manier heb ik een beetje een onderbuikgevoel maar dat kan ook mijn eigen onzekerheid zijn. Aan de andere kant, onderbuikgevoel liegt nooit. Geloof dat ik het haast makkelijker vind om in de kroeg te staan, dan kan je gewoon praten met elkaar en zie je de uitdrukking ook van diegene. Op de een of andere manier lijkt dat dan of het meer vanzelf gaat.
maandag 20 januari 2020 om 21:03
Ik krijg sowieso altijd de kriebels van mensen die schooien om aandacht, niet alleen in de dating scene. Dus zulke opmerkingen zouden bij mij direct een no go zijn en ik zou het afkappen. Onzeker of niet. Zijn onzekerheid is niet mijn probleem, daar werkt ie zelf maar aan voordat hij weer gaat daten.
maandag 20 januari 2020 om 21:15
Hier ook een onderbuikgevoel over mijn date. Op de 1 of andere manier voelt het niet helemaal goed. Hij bleef hameren op dat hij niet met anderen date e.d maar heb toch steeds dat gevoel dat hij daarin niet helemaal eerlijk is.
Gisteren op mijn initiatief wat ge-appt vandaag blijft het stil.
Ondanks dat dit voor het daten ook zo was, voelt het niet helemaal enthousiast. Hij heeft me ook nog steeds niet in z'n telefoon lijst toegevoegd, want ik zie geen profiel foto. Dus ik heb m'n twijfels of er nog wel een tweede date gaat komen.
Gisteren op mijn initiatief wat ge-appt vandaag blijft het stil.
Ondanks dat dit voor het daten ook zo was, voelt het niet helemaal enthousiast. Hij heeft me ook nog steeds niet in z'n telefoon lijst toegevoegd, want ik zie geen profiel foto. Dus ik heb m'n twijfels of er nog wel een tweede date gaat komen.
maandag 20 januari 2020 om 21:23
@Dwarrel ik moet het met de rest eens zijn dat al dat onzeker gedoe geen goed teken is. Voor mij persoonlijk is te veel onzekerheid een rode vlag. Iedereen heeft onzekerheden, maar dit is te snel en te veel. Ook kan je je afvragen wat voor goede dingen voortkomen uit onzekerheid en ik kan er nul bedenken.
Ook dat hij hoopt dat je alleen met hem chat vind ik raar en het riekt naar manipulatie.
Ik las alweer eventjes mee met dit topic over de single ervaringen en ik dacht dat ik maar eens zou deelnemen. Ikzelf ben sinds een paar maanden weer vrijgezel. Op het moment niet aan het daten of op dating sites en even mijn weg weer aan het zoeken. Aan het nadenken wat voor mij belangrijk is enzo, maar dat zal de meesten hier niet vreemd klinken.
Ik ben een man, maar ik waardeer hoe iedereen hier ervaringen deelt en hoop dat jullie niet erg vinden dat ik wellicht ook mijn gedachten en ervaringen deel.
Ook dat hij hoopt dat je alleen met hem chat vind ik raar en het riekt naar manipulatie.
Ik las alweer eventjes mee met dit topic over de single ervaringen en ik dacht dat ik maar eens zou deelnemen. Ikzelf ben sinds een paar maanden weer vrijgezel. Op het moment niet aan het daten of op dating sites en even mijn weg weer aan het zoeken. Aan het nadenken wat voor mij belangrijk is enzo, maar dat zal de meesten hier niet vreemd klinken.
Ik ben een man, maar ik waardeer hoe iedereen hier ervaringen deelt en hoop dat jullie niet erg vinden dat ik wellicht ook mijn gedachten en ervaringen deel.