Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Jojanneke12 schreef:
20-01-2020 17:58
Brengt Bridget vanavond alweer bier?(zie insta) Is ze zijn assistente geworden of is het controle houden?
Andre zijn verjaardag aan het vieren.
Die laatste foto met die ring en “ben je klaar voor de rest van je leven?”

Zouden ze verloofd zijn?

En dan reageert Andre met: “dank dat ik mijn 43e verjaardag met jou mocht vieren.”

Wie is er 43 geworden?
LauraRoar schreef:
21-01-2020 07:56

Zouden ze verloofd zijn?

En dan reageert Andre met: “dank dat ik mijn 43e verjaardag met jou mocht vieren.”

Wie is er 43 geworden?
Zoveel vragen idd.
It's 5 o'clock somewhere
LauraRoar schreef:
21-01-2020 07:56

Zouden ze verloofd zijn?

Wie is er 43 geworden?
Maar ook die opmerking: jouw hart zit op de juiste plek (...) als vader, als man, als hubby... :@@: . Volgens mij kan zij over o.a
hubby helemaal niet oordelen. Is wellicht meer iets voor Monique W. (al waren ze officieel niet getrouwd). Is niet echt de plaats van Maasland. En dan voorts de “ben je klaar voor de rest van je leven”?

Ik vermoed dat ze met dit soort cryptische berichtjes iedereen bewust weer willen laten gissen en zo in de blaadjes blijven staan (waar ze net zo hard een kort geding tegen aanspant als de inhoud haar niet aanstaat). Iets met dubbele standaarden en zo... ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hubby :sick:
En ja hoor moet hij geestelijk 43 voorstellen nou beide 16 lijkt er meer op .
Om rust en respect vragen maar dit soort aandachtsgeile berichten plaatsen
Yildizlar schreef:
21-01-2020 08:33
Hubby :sick:
[...]
Om rust en respect vragen maar dit soort aandachtsgeile berichten plaatsen
Precies dat. Maar ik kan mij niet aan de indruk intrekken dat je respect en brazes gewoon niet in een adem kunt noemen. Gaat gewoon niet goed samen ;-). En als het al samen zou gaan, dan is er zeker geen respect naar de gewezen vrouw en moeder van zijn kind, Monique W.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ik ben zo onwaarschijnlijk trots op jou..
Jouw hart zit echt op de juiste plek.
Als vriend,
als vader,
als man,
als hubby
Gefeliciteerd knapperd.
Ben je klaar voor de rest van je leven?
Dit is de bedoeling
Jij bent de liefde van mijn leven
❤️❤️

Bijzonder altijd, van die mensen die na een paar weken al weten dat iemand de liefde van zijn/haar leven is. :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is gewoon gênant. Dat soort dingen gooi je toch niet online, laat staan na 2 maanden verkering.
Alles voor de aaaaandacht. En Bridget heeft enorme territoriumdrift. Het moet wel duidelijk zijn dat hij nu van haar is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Malinois schreef:
21-01-2020 08:59
Het is gewoon gênant. Dat soort dingen gooi je toch niet online, laat staan na 2 maanden verkering.
Eens.
Krijg alleen maar meer respect voor Monique die zich heel rustig houdt.
Kan toch bijna niet anders dat ze hier ook van moet kotsen?
Malinois schreef:
21-01-2020 08:59
Volgens mij hebben ze al veel langer wat en heeft Bridget hem voor het blok gezet: we gaan het nu met iedereen delen, of we stoppen ermee.
LauraRoar schreef:
21-01-2020 09:10
Volgens mij hebben ze al veel langer wat en heeft Bridget hem voor het blok gezet: we gaan het nu met iedereen delen, of we stoppen ermee.
Ach tuurlijk, daarom zijn ze ook gelijk ‘en plein publique’ gegaan met alles. Als het echt nieuwe liefde was en ze elkaar rustig wilden leren kennen was de bank/bed en weekendjes weg zonder social media meer dan genoeg geweest tot aan de zomer.
nimue_iparis schreef:
21-01-2020 09:18
Ach tuurlijk, daarom zijn ze ook gelijk ‘en plein publique’ gegaan met alles. Als het echt nieuwe liefde was en ze elkaar rustig wilden leren kennen was de bank/bed en weekendjes weg zonder social media meer dan genoeg geweest tot aan de zomer.
Hardlopers zijn doodlopers.....
nimue_iparis schreef:
21-01-2020 09:18
+1
.
rascalles wijzigde dit bericht op 21-01-2020 10:24
Reden: Verkeerd geqoutw
99.24% gewijzigd
LauraRoar schreef:
Dit dus.
.
Vraag mij wel af of ze de relatie nog zo leuk vinden als de aandacht voor hen gaat afnemen.

Maar ik geloof wel dat Bridget echt serieus tot over haar oren verliefd is als ik al haar rare fratsen zo zie.

En ze blijft er lekker slank bij, moet echt mega veel energie kosten het volgen van jonge hond Andre.
LauraRoar schreef:
Dit denk ik ook ja
Sjaantje37 schreef:
21-01-2020 10:34
Vraag mij wel af of ze de relatie nog zo leuk vinden als de aandacht voor hen gaat afnemen.

Maar ik geloof wel dat Bridget echt serieus tot over haar oren verliefd is als ik al haar rare fratsen zo zie.

En ze blijft er lekker slank bij, moet echt mega veel energie kosten het volgen van jonge hond Andre.
Denk dat Monique ook totaal aan het bijkomen is van deze relatie, vind haar er serieus beter uitzien sinds ze weet waar ze echt aan toe is, en gewoon weer lekker veertiger mag zijn.
Dre had gereageerd met: trots op deze hoor. Fijn, dus dat was hij niet op Monique?
Ik dacht dat hij daarmee "deze post" bedoelde en hem daarom naar zijn instagram kopieerde. Maar het Nederlands heeft zich hard ontwikkeld sinds ik het land uit ben dus soms begrijp ik het niet meer.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Oh dat kan ook nog. Het is maar net hoe je het interpreteert.
Maleficent schreef:
21-01-2020 08:53
Ik ben zo onwaarschijnlijk trots op jou..
Jouw hart zit echt op de juiste plek.
Als vriend,
als vader,
als man,
als hubby
Gefeliciteerd knapperd.
Ben je klaar voor de rest van je leven?
Dit is de bedoeling
Jij bent de liefde van mijn leven
❤️❤️

Bijzonder altijd, van die mensen die na een paar weken al weten dat iemand de liefde van zijn/haar leven is. :bonk:
Deze tekst is toch om te braken?
Ik vind het ook zo niet oprecht. Ik vind die beelden die om de haverklap online voorbijkomen erg opmerkelijk. Waarom filmen ze elke poep en scheet? Kunnen die lui niet zonder mobiel? Hun hele leven zien ze door een schermpje in plaats van rechtstreeks. Ik vind de beelden ook iets onsmakelijks hebben. Alsof deze jongen het met zijn moeder doet.
En ondertussen roepen dat ze met rust gelaten willen worden......
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven