Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
quote:

Ik ken een jongetje die Nathan heet, wordt altijd gepest met 'Nathan Satan' Echt heel sneu!

Timo vind ik erg leuk!

Naam met een J...

Jens misschien? Of Jonathan.... Kan ook
ja Jens is ook wel leuk, maar zo is er net één genoemd in onze vriendengroep. Jonathan vind ik toch iets minder, sorry. Maar ik begin al meer namen leuk te vinden dus de ergste paniek trekt weg. Ik dacht echt dat het me niet zou gaan lukken deze keer. zo moeilijk!
wat vinden jullie van Yoran?

en wat voor kindje zien jullie hierbij?
En wat  vind je/jullie van Jur?
quote:

Hallo,

Mijn zoon heet Julian!! Wij krijgen altijd erg veel complimenten over zijn mooie naam:)! Overigens is zijn 2e naam Renzo.

Succes bij het uitzoeken van een naam! Wat een toeval. Mijn jongste zoontje is net 9 mnd en heet Renzo. Ben nog niet aan een 3e toe, maar denk er stiekem wel over na en dan vooral over de naam (hebben nu 2 zoontjes) had laatst bedacht dat ik Julian wel erg leuk vindt!
ik vind Jurre iets leuker dan Jur. Joran vind ik ook leuk en heb ik 'thuis' een tijdje geleden voorgesteld, vond mijn vriend niet leuk genoeg...
timo vind ik ook leuk maar moet denken aan timo en pumba van de lion king en joran vind ik ook leuk maar dan denk ik weer aan die joran van der sloot van bij nathalee holloway... jullie niet? ik vond het echt een hele leuke naam, hij stond ook op mijn lijstje maar ja...
en wat vinden jullie van Jessin (djessin)??
Jamaar, ik vind Jessin heel mooi maar ik ken 2 marokkaanse jongetjes die zo heten (Yasin) , is het wel een naam die bij een Nederlands jongetje past?

Wáár doet Joran en Timo je aan denken? hihi. van allebei nog nooit gehoord. dus geen asociaties mee. gelukkig.
Help ons!!!!

wat vinden jullie van deze combinatie's?

Jayden Juno

of

Jayden Devi
Dan zou ik Jayden Devi nemen, anders heb je J-J

Wat vinden jullie van Merrit? Ik vind het een mooie naam maar helaas mijn man niet. Hebben jullie nog suggesties voor jongensnamen met twee lettergrepen? (en dan niet al te oer-holands)
Nathaniel in plaats van Nathan.

Ik vond Nathan ook altijd een mooie naam, had niet eens bedacht dat je er op kon rijmen, terwijl ik mijn kind dus echt geen Chiel zou noemen want daar ga ik onmiddelijk van rijmen.

namen met een J

Jessy

Joshua

Justin

Jorn
Tijn vind ik echt een supernaam, maar komt inderdaad veel voor. Daarom hadden man en ik Stijn bedacht. Rens vind ik ook super. Misschien iets voor jou, Nicky?? Het zijn trouwens twee meiden geworden bij ons.. Andere namen met een J... even denken..

Jop

Jasper

Jannes

Joshua vind ik verschrikkelijk... sorry.
welke naam zouden jullie doen?

Jayden Levi (Met Jayden als roepnaam)

of

Levi Jayden (met Levi als roepnaam)
Levi als roepnaam. Vind ik net iets mooier...
Eef_79; het is Timon en Pumba...

Ik vind Timo een hele leuke naam trouwens.
o ninaaaa bedankt, nu hoef ik me daar in elk geval geen zorgen over te maken!!!

chiel debiel? hihi.

En bedankt voor alle J namen! Ga ik toch ook nog eens naar kijken.
Ik zou eerder Levi doen. Maar Jayden vind ik moeilijk uit te spreken.
Jayden en Levi vind ik allebei mooie namen, dus ik zou niet weten welke je moest kiezen.

Jannes vind ik ouderwets

Rens vind ik niets, maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet.

Jasper is heel erg gewoon.

Ik heb ooit eens de naam Nadjaro gehoort ik schrijf het denk ik fout, ik vond hem heel mooi.
Jayden Levi vind ik mooiter dan Levi Jayden.

Vind Jayden een geweldige naam maar wel jammer dat ie nu zo populair is dat je em echt overal hoort.

Wat vinden jullie: Kyano of Kyarno ?
quote:

Jayden Levi vind ik mooiter dan Levi Jayden.

Vind Jayden een geweldige naam maar wel jammer dat ie nu zo populair is dat je em echt overal hoort.

Wat vinden jullie: Kyano of Kyarno ? ik vind ze allebei niet mooi (sorry!!) maar als ik dan toch moet kiezen dan Kyano.....
kyano vind ik het leukst, heeft ook even op ons lijstje gestaan.

ik denk dat het dan gewoon Jayden Levi wordt. Levi vind ik ook niet zo leuk staan als roepnaam als ik er een volwassen man bij zie, hebben jullie dat niet? vind het toch meer een kindernaam terwijl Jayden wat volwassener klinkt (vind ik dan)

graag jullie mening!
Wat vinden jullie van:

Olaf

Bastiaan

Bram

ben benieuwd naar de reacties.
quote:

Wat vinden jullie van:

Olaf

Bastiaan

Bram

ben benieuwd naar de reacties. Bram vind ik TOP!!

Jayden Levi vind ik mooier klinken.

Oei nu ben ik die andere vergeten, waren vrij ingewikkelde namen. De eerste optie vond ik mooier. Kyano was dat.

En namen met een J:

Jarno, Jesper, Jelle, Job, Jorn, Joray, Jos, Jesse, Jasper, Jappe, Jip, Joep, Jorit, Jurgen, Jari

Als er dubbele bij zitten, sorry, ben de opties van de rest vergeten.
Jacco

Jeremy

Jemal

Jamie

Jamai

Jef

Joran

Jurjen

Jurre

Joris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven