NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Zie Its, luister maar naar Pruttel.

En doe maar eens wat zelfstandig jah!
668, the neighbour of the Beast
Hehe! Lekker een avondje thuis..Just me myself en The Zigmaster.

Moet wel mijn galajurkje nog uit de kreukels krijgen, morgenavond galabal op t werk.

wat mot ik met mn haar? op hyves foto's (paaspop) van hoe het nu is, maar geen idee hoe ik t een beetje gala gestyled krijg...
dikke voor rooske
Lein, wetlook will do!!

Gewoon kleddernat maken met wetlookzooi en dan is het gala hoor Dat durf ik te zeggen zonder dat ik weet hoe je haar nu is. T is kort toch? Dan is wetlook altijd sjiek. Als het even kan met een spuuglok
he goed idee prutteke! t is best al wat langer hoor...maar een wetlook moet nog wel lukken denk ik.

flink wat natmaken en haarlak erin zal wel tzelfde effect geven of niet?

vanavond oefenkapseltjes maken
by the way...what in the devils name is een spuuglok? is dat zo'n herman brood kuif?
prut, meel over een minuutje
jaaaa stoelen zijn boven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nu naar poging drie om ze in elkaar te sleutelen
Hah succes Itsie.
Haha, nee niet als Herman Brood, eerder als Paul de leeuw, in filmpje!!

Een schuine lok zo half over je voorhoofd plakken. Nat maken en haarlak, dat kan, maar kun je de hele avond van je haar afblijven dan? Anders zou ik toch maar even wetgel gaan halen. En dan lijm je je haar gewoon plat op je kop, glimt mooi en is ruze sjiek!!
dan weet ik wat ik morgen ga inslaan bij de action

mijn haar is niet lang genoeg aan de voorkant voor een spuuglok, maar ik verzin wel iets.
Middag!

Beetje koppijn.

Heb ook zo hard moeten nadenken vandaag, en dan nog in de clinch gelegen met een incassobureau (namens een client, het ging gelukkig niet om mijn eigen centjes).

Hoest met Roos gegaan vandaag?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Haai Mamz, haaai Info.

Ben je al weer een beetje minder boos op je katten?

Ik ga nog een rondje collecteren nu, er komt zo iemand voor Marelsman zn auto kijken
Heb de geruïneerde plant gered en in een nieuwe pot gezet.

Succes met collecteren, troggel ze genoeg af he!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Kep hele leuke schoenen gekocht vandaag! Ga er zo ff een foto van proberen te maken. De een doet eten, de ander doet schoenen he? Doe mij maar schoenen!
Weer 5 adressen af kunnen strepen waarvan maar 1 nee.

Ik denk dat ik zeker nog een tientje opgehaald heb. Een keer zeker vier euro, en keer drie, en laat de andere dan drie euro samen gegeven hebbe. Good haul!
Goed dat je toch gegaan bent Roos. Niet meer dan normaal dat je nu moe bent. Hoop dat het al met al toch is meegevallen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mv, ik weet niet of je ooit sapjes drinkt, en of het ook geldt bij een c1000 in jouw buurt, maar de pakken "eigen" merk sappen zijn per tray ( 8x1,5 liter ) Slechts 3 euro

Er staan nu 32 pakken sap in mijn schuur, morgen en over morgen nog maar een keer ( 3 tray's per klant ) Vriend drinkt nl altijd die sap. Tut en de autist vinden het ook lekker ( Ik drink wijn ) Binnenkort de verjaardagen van Tut en de Autist, dus we hebben dan iig voldoende sap .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ja sapjes zijn lekker. C1000 moet ik voor naar Amsterdam, die zit niet in mijn durp. Wat ik zomers drink is ook heerlijk, Lessini Cactus/citroen. Heerlijk fris. Is nu overgenomen door Roosvisee. Die associeer ik ook altijd met gezond dus dat zit wel goed. Sapje wat je moet aanlengen met water. Ook een aanrader. Wel iets duurder dan jouw sapje hieronder trouwens.

Maar dan weet ik als ik bij jou kom wat ik te drinken krijg .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
wij kopen zo ook altijd in bij de jumbo of makro, van merksap dat eigen merk sap als het maar goedkoop is
Ow ja, schoenen en foto's!

*Gaat met camera klooien en kabeltje opsnorren*
Haai allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven