Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 24 februari 2007 om 13:36
zaterdag 24 februari 2007 om 20:16
quote:
Hallo,
Mijn zoon heet Julian!! Wij krijgen altijd erg veel complimenten over zijn mooie naam:)! Overigens is zijn 2e naam Renzo.
Succes bij het uitzoeken van een naam! Wat een toeval. Mijn jongste zoontje is net 9 mnd en heet Renzo. Ben nog niet aan een 3e toe, maar denk er stiekem wel over na en dan vooral over de naam (hebben nu 2 zoontjes) had laatst bedacht dat ik Julian wel erg leuk vindt!
Hallo,
Mijn zoon heet Julian!! Wij krijgen altijd erg veel complimenten over zijn mooie naam:)! Overigens is zijn 2e naam Renzo.
Succes bij het uitzoeken van een naam! Wat een toeval. Mijn jongste zoontje is net 9 mnd en heet Renzo. Ben nog niet aan een 3e toe, maar denk er stiekem wel over na en dan vooral over de naam (hebben nu 2 zoontjes) had laatst bedacht dat ik Julian wel erg leuk vindt!
zaterdag 24 februari 2007 om 22:30
zondag 25 februari 2007 om 09:31
zondag 25 februari 2007 om 22:22

maandag 26 februari 2007 om 08:55
Tijn vind ik echt een supernaam, maar komt inderdaad veel voor. Daarom hadden man en ik Stijn bedacht. Rens vind ik ook super. Misschien iets voor jou, Nicky?? Het zijn trouwens twee meiden geworden bij ons.. Andere namen met een J... even denken..
Jop
Jasper
Jannes
Joshua vind ik verschrikkelijk... sorry.
Jop
Jasper
Jannes
Joshua vind ik verschrikkelijk... sorry.
maandag 26 februari 2007 om 21:43
Jayden en Levi vind ik allebei mooie namen, dus ik zou niet weten welke je moest kiezen.
Jannes vind ik ouderwets
Rens vind ik niets, maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet.
Jasper is heel erg gewoon.
Ik heb ooit eens de naam Nadjaro gehoort ik schrijf het denk ik fout, ik vond hem heel mooi.
Jannes vind ik ouderwets
Rens vind ik niets, maar dat komt omdat ik iemand ken die zo heet.
Jasper is heel erg gewoon.
Ik heb ooit eens de naam Nadjaro gehoort ik schrijf het denk ik fout, ik vond hem heel mooi.
dinsdag 27 februari 2007 om 12:05
dinsdag 27 februari 2007 om 15:49
kyano vind ik het leukst, heeft ook even op ons lijstje gestaan.
ik denk dat het dan gewoon Jayden Levi wordt. Levi vind ik ook niet zo leuk staan als roepnaam als ik er een volwassen man bij zie, hebben jullie dat niet? vind het toch meer een kindernaam terwijl Jayden wat volwassener klinkt (vind ik dan)
graag jullie mening!
ik denk dat het dan gewoon Jayden Levi wordt. Levi vind ik ook niet zo leuk staan als roepnaam als ik er een volwassen man bij zie, hebben jullie dat niet? vind het toch meer een kindernaam terwijl Jayden wat volwassener klinkt (vind ik dan)
graag jullie mening!
dinsdag 27 februari 2007 om 18:06
quote:
Wat vinden jullie van:
Olaf
Bastiaan
Bram
ben benieuwd naar de reacties. Bram vind ik TOP!!
Jayden Levi vind ik mooier klinken.
Oei nu ben ik die andere vergeten, waren vrij ingewikkelde namen. De eerste optie vond ik mooier. Kyano was dat.
En namen met een J:
Jarno, Jesper, Jelle, Job, Jorn, Joray, Jos, Jesse, Jasper, Jappe, Jip, Joep, Jorit, Jurgen, Jari
Als er dubbele bij zitten, sorry, ben de opties van de rest vergeten.
Wat vinden jullie van:
Olaf
Bastiaan
Bram
ben benieuwd naar de reacties. Bram vind ik TOP!!
Jayden Levi vind ik mooier klinken.
Oei nu ben ik die andere vergeten, waren vrij ingewikkelde namen. De eerste optie vond ik mooier. Kyano was dat.
En namen met een J:
Jarno, Jesper, Jelle, Job, Jorn, Joray, Jos, Jesse, Jasper, Jappe, Jip, Joep, Jorit, Jurgen, Jari
Als er dubbele bij zitten, sorry, ben de opties van de rest vergeten.