Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand die aan je denkt CC :hug:
Voor iedereen een groene tuin
Hai lieverds, ben vannacht in het ziekenhuis gebleven na helemaal niet lekker te zijn geworden na de coloscopie. Omdat ik alleen woon besloten ze me te houden. Lig gelukkig alleen op een kamer en voel me weer wat beter sinds ze me begin van de avond weer aan een infuus hebben gelegd. Ik had o.a. kaliumtekort. Net ontbeten en alles zit er nog in gelukkig.
Maar verder gelukkig goed nieuws, twee goedaardige poliepjes zijn weggehaald en verder geen bijzonderheden! Ben zoooo ongelofelijk opgelucht. Krijg nog wel een belafspraak met de arts over alle bevindingen en ben natuurlijk dan wel benieuwd hoe de heftige pijnklachten die ik had wel veroorzaakt werden. Dit is het even voor nu, hoop dat ik straks lekker naar huis mag.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
31-01-2020 10:21
Hai lieverds, ben vannacht in het ziekenhuis gebleven na helemaal niet lekker te zijn geworden na de coloscopie. Omdat ik alleen woon besloten ze me te houden. Lig gelukkig alleen op een kamer en voel me weer wat beter sinds ze me begin van de avond weer aan een infuus hebben gelegd. Ik had o.a. kaliumtekort. Net ontbeten en alles zit er nog in gelukkig.
Maar verder gelukkig goed nieuws, twee goedaardige poliepjes zijn weggehaald en verder geen bijzonderheden! Ben zoooo ongelofelijk opgelucht. Krijg nog wel een belafspraak met de arts over alle bevindingen en ben natuurlijk dan wel benieuwd hoe de heftige pijnklachten die ik had wel veroorzaakt werden. Dit is het even voor nu, hoop dat ik straks lekker naar huis mag.
Ach jee CC, wat een schrik dat je je niet lekker voelde na de behandeling. Gelukkig dat de uitslag meeviel en je hoop ik naar huis mag straks :hug: :redrose:
Voor iedereen een groene tuin
Ik ben enorm opgelucht dat er geen verdere narigheid is gevonden. Nog wel wat raar van het roesje blijkbaar, wie gebruikt er anders 84 keer het woord gelukkig in één bericht... :nut:
Dierproeven.
wat fijn catje! :redrose: beste cadeautje wat ik kon wensen dit bericht! wel vervelend dat je zo naar werd ervan meis rustig aan :hug:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Een grote opluchting Catje. :smooch:
Wat een opluchting Calamitycat! :hug:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Wat een opluchting! Ik hoop dat je straks lekker naar huis mag. :redrose: Hoe is het verder met je oorspronkelijke pijnklachten?
Calamitycat schreef:
31-01-2020 10:41
Ik ben enorm opgelucht dat er geen verdere narigheid is gevonden. Nog wel wat raar van het roesje blijkbaar, wie gebruikt er anders 84 keer het woord gelukkig in één bericht... :nut:
Fijn om te lezen!
Life is short. Eat dessert first.
Fijn om te lezen CC
Pak van mijn hart CC! Maar wel naar dat je zo beroerd bent geworden. Dat kwam dus door het kaliumtekort begrijp ik? Fijn dat je je nu beter voelt. Ik hoop dat je snel naar huis mag en de komende tijd nog louter goed nieuws krijgt. :bigkiss:
Ik vind hier dingen van.
Eigenlijk een geluk bij een ongeluk dat je poliepen in je darm had, anders was het gedoe in je blaas nooit gevonden. Op één of andere manier heb je dan toch een engeltje op je schouder en dat vind ik een heel geruststellende gedachte. :)
Er wordt al een paar dagen op me gejaagd. :|
Calamitycat schreef:
31-01-2020 10:41
Heel fijn om te horen. Wees lief voor jezelf dit weekend. :redrose:
Goed om te lezen CC! En inderdaad de komende dagen even wat rustiger aan doen.

En beste directeur, ik weet dat je weinig met mijn vakgebied hebt. Dat vind ik niet erg, maar wil je in het vervolg geen onduidelijke spoedvragen meer zo last-minute droppen en vervolgens niet bereikbaar zijn als ik je bel en mail voor verduidelijking?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Gelukkig maar CC. Ben je nu weer lekker thuis?
Ook even een knuffel van mij, Calamitycat :hug:
nounou
Ik ben thuis en jullie lieve berichtjes en knuffels doen me echt heel goed.
Deze drempel is genomen, over een paar weken de volgende en dat komt ook vast goed.
Nu zou ik het fijn vinden dat we weer overgaan tot de orde van de dag; (liefst grappige) dingen die je niet hardop wil zeggen :)

En Cateau, precies zo denk ik erover, ik ben dat engeltje dan ook heel, heel erg dankbaar.
Dierproeven.
Oh wat ben ik blij met deze beoordeling. Zou er bijna van naast mijn schoenen van gaan lopen. Mooie bonus en salarisverhoging gehad. Waarom maak ik me hier altijd zo druk om. Waarom. Ik doe m’n werk goed, iedereen laat dat ook merken. Waarom kan ik er zelf dan niet meer in geloven? Al 40 jaar geloof ik zo weinig in mezelf dat moet anders. Echt anders!
Geen boodschappen gedaan, dus ook geen tussendoortje in huis. (6) Ik ben een stomme luie muts!!! :twisted: Nu zit ik uit pure arremoei een kuipje smeerkaas leeg te eten.
Ik ga zo maar koken, want de koelkast begint ongedurig te worden van al dat deurtje open, staren, deurtje dicht. :sigh:
fijn dat je thuis bent catje :redrose:

vandaag was mn motto alles is kut maar gelukkig goed nieuws ban catje :proud: maakte me wel steeds meer zorgen hoe later ut werd gister :$

En nu zit ik alles kut te vinden op de bank maar dat mag ik mijn feestje :cheer2:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Cateautje schreef:
31-01-2020 18:57
Geen boodschappen gedaan, dus ook geen tussendoortje in huis. (6) Ik ben een stomme luie muts!!! :twisted: Nu zit ik uit pure arremoei een kuipje smeerkaas leeg te eten.
Ik ga zo maar koken, want de koelkast begint ongedurig te worden van al dat deurtje open, staren, deurtje dicht. :sigh:
Een vrijdagavond zonder tussendoortje is geen vrijdagavond hoor. Ren nog effe naar de super! Die is vast nog open?
Dierproeven.
moonenz schreef:
31-01-2020 19:08
fijn dat je thuis bent catje :redrose:

vandaag was mn motto alles is kut maar gelukkig goed nieuws ban catje :proud: maakte me wel steeds meer zorgen hoe later ut werd gister :$

En nu zit ik alles kut te vinden op de bank maar dat mag ik mijn feestje :cheer2:
Snap de bezorgdheid en ik had wel Wi-Fi hoor in het ziekenhuis maar moet je nagaan hoe beroerd ik me voelde dat ik niet eens in staat was om te forummen :O

En waarom vind je alles effe kut? Je moet maar zo denken, het kan altijd nog kutter :P
Al iets terug gehoord op je sollicitatie?
Dierproeven.
rot dat je je zo slecht voelde :redrose: ik ben alleen maar blij dat op de bezorgdheid positief nieuws volgde :hug:

ik had gistermiddag gesprek bij uitzendbureau tussen het refreshen door :flag: ze ging mn profiel voorleggen en dan hoor ik weer of ik bij bedrijf op gesprek mag.
Snap ik Moon, ik ook :)
En zal voor je duimen, hopelijk mag je op gesprek komen!
Dierproeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven