Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
quote:kjong schreef op 15 april 2009 @ 22:51:

Ik had nog wat gerania (dat eet een cavium) over en ben over de schutting gaan hangen om wat bloempotten van de (aardige, ouwe) buurvrouw te jatten.

Volgepropt met verse aarde en blommen weer terug gezet, en een zak potaarde (dicht) over de schutting gegooid. Klaar voor haar verjaardag.

Ben benieuwd wanneer ze het opmerkt. Wat leuk!!!
quote:kjong schreef op 15 april 2009 @ 22:51:

Ik had nog wat gerania (dat eet een cavium) over en ben over de schutting gaan hangen om wat bloempotten van de (aardige, ouwe) buurvrouw te jatten.

Volgepropt met verse aarde en blommen weer terug gezet, en een zak potaarde (dicht) over de schutting gegooid. Klaar voor haar verjaardag.

Ben benieuwd wanneer ze het opmerkt. Wat lief!!
Meis is n het ontbijt weer naar bed gegaan. Moe en sipjes.

Is nu al een week aan het kwakkelen met hier en daar een opleving. Zouden jullie dan naar huisarts gaan of het gewoon nog even aanzien en denken dat ze niet genoeg uitgeziekt is de afgelopen dagen??

Hoe dan ook. Goedemorgen!!
Ik zou denk ik even bellen, Toet en vragen wat de h.a. of assistent er zelf van vindt?

voor het meisje en jou in elk geval!
Eh, lastig. Ik zou het waarschijnlijk nog even aanzien, maar ik ben vrij laks in die dingen geloof ik. Tenzij instinctgevoel opeens zegt: ga toch maar, dan doe ik dat. Heb je lekker niet veel aan geloof ik, zo'n advies...

Ik was eigenlijk van plan te fietsen morgen, vanaf station, tenzij het giet - dan goed te weten dat er ook een bus is

OK, whirlpool dan, doe ik het ook voor!
Kom er net achter dat slemptown gewoon een treinstation heeft. Misschien kom ik dan ook wel gewoon op vouwfietsje ipv de bus te nemen vanaf de stad vlakbij Slemptown!
Ik zie wel hoe ik me voel, wanneer ik uit de trein stap of ik busoptie of bel-taxi neem

Ben vandaag in elk geval eerder weggegaan. Met zulk weer ga je toch niet op kantoor zitten? En ik had nog weinig werk ook! Wegwezen, was mijn eigen devies.. (en toen kwam iemand met een karweitje.. zul je altijd zien) en nu dus de tuin in

Later is nu
Dream, er gaat een bus vanaf Z naar vlakbij Slemplocatie! (echt op loopafstand!)
pfff, hier juist een hele drukke dag. Bleek dat er een collega ziek was (die belde nadat de dienst was begonnen) en toen stond ik alleen met 1 voorwerker. Ik droeg dus alle verantwoordleijkheid. Ik ben apetrots op ons, we hebben retehard gewerkt. alle vier de patienten keurig in de gaten gehouden, 2 ontslagen, 1 opname, 3 lijnwissels, een ruggeprik, een infuus inbrengen, een introduktiegesprek met een nieuwe student èn onderwijs gekregen.(boeiend he ). Wel leuk, we kregen vanmorgen echt hulp van de IC, je merkt echt dat we goed geacepteerd worden zo langzamerhand!

Daarna in de file en dus pas 18 uur thuis, gauw eten gekookt en jongste er toch nog om 19 uur in en nu even de was opvouwen zodat de volgende opgehangen kan worden straks en dahn oudste naar bed. Daarna stort ik in denk ik. O nee ik moet nog bedenken wat ik ga maken morgen en wat ik ga kopen.

Kjong, wat een leuk idee, ze vindt het vast leuk!

Toet, ik zou het aanzien denk ik, maar wat heb jij gedaan? Vervelend dat ze zo blijft kwakkelen....

Hert hoe is het nu met je bekkie?

Hier houdt de rijtjespost op, gewoon een kus voor de rest!
Ik vind het echt wel interessant om dat te lezen hoor Bentetje

Morgen leedies; mórgen!!
yep mòrgen!!!
Ja morgen Langskomen zit er niet in ben ik bang. Daarvoor is mijn weekend te vol geboekt. Dat ga ik niet trekken om ook nog naar de slemplocatie te komen. Dan maar snel mijn huis op komen warmen ofzo.

Hoe is het nu Mims? Heb je al wat terug gehoord van de advocaat?

Vervelend Toet dat Meis zo blijft kwakkelen. Ik weet niet of ik de huisarts zou bellen. Denk eerlijk gezegd van niet.
Druk in het slempweekend, mm. Druk vóór het slempweekend wel.

Ik moet nog tassen inpakken enzo. Teveel gewoon. Ik denkd at ik dit keer maar geen leuke kleren meeneem. Hoe vaak kan ik 1 onderbroek (denk markt, wit vierkante meter gatenkatoen) aan? Zonder dat jullie er last van krijgen.

Waarom zou je niet even naar de huisarts gaan Toet?

Of even bellen voor navraag, en vast een afspraak voor vroeg in de volgende week? Dan zal je altijd zien dat ze beter is.

Ik vind het ook leuk om te lezen Bent. Dat rapporten tikken voor de Baas dat kennen we nou wel

Ik heb buuf nog niet gehoord. Maar hier dan ook rotweer, dus niet in de tuin geweest denk ik.

Ik heb wel vaker van dat soort ideeen, alleen komt het er niet van. Maar dan geldt het niet he?

Ik denk dat ik een ander mensch ben straks als (when not if) Kman er is.

Ik ben vandaag heel verwend door vriendin die me uit de soep heeft getrokken door kinderen op te halen toen ik in file stond, eten te maken en Kjongen voor zijn diner dansant te prepareren. Tering wat is dat lekker!

Ook lekker was Secretaressedag. Score: leonidasdoos, armbandjes en potplantje.

Kevin Bacon is lelijk, maar lekker.

Ik wil oohook!!!

Nou ja. Anyway. Jullie hebben mail. Hoop dat ik niemand vergeten ben. Kijk ook even in je spamfilter... Als ik je wel vergeten ben, mail me dan even.

Geen tijd om te lezen slempen leven. Beetje te druk momenteel. Maar ja. Soit. Gaat wel over.
Wat leuk Meave!

(de mail dan he)
Geen mail hier

Had net Ely aan de foon en wij komen morgenavond na het eten pas. En bedlinnen zat bij de reservering toch? Hoe zit 't met handdoeken?

Nog maar één nachtje slapen, lalalalalalalalalalalalala.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Een heel fijn weekend gewenst dames!
nak.

(ssst)
Bedlinnen was incl. Handdoeken niet.

Wil iedereen nog even mobiele nummers op de mail gooien? Dank. Ik ga nu slapen.

Snap nog niet hoe ik morgen alles moet redden om op tijd bij de Ssssst te zijn. maar zal gewoon wel lukken.
Leuk Meave!
Kjong, you rock. Majorly.

En da's inderdaad leuke mail!!!

Nummer komt eraan, Toet. En dan ga ik ook naar bed.

Bis Morgen, Mädchen.
Leuke mail, Meave, maar ik kan niet. Zit dan in Frankrijk (rot he?) Hier ook gekkenhuis! Druk aan het tikken (sorry Kjong) heb kaart klaar liggen, want moet nog route uitstippelen voor morgen. Dan zometeen nog inpakken en morgen zeer vroeg op om alles op de fiets te binden (ik lijk wel gék!) dan alle kinderen naar school en werken om vervolgens te fietsen en dan ein-de-lijk vreselijk dronken te worden met jullie! Joehoe!

Tussendoor vandaag nog sollicitatiegesprek gevoerd (ik weet nog nix, maar weet ook niet of ik het wel wil... volgens mij waren ze wel redelijk te spreken, maar ze bleven maar doorzeiken over mijn jobhopverleden , dus daar zou het wel eens op vast kunnen lopen, maar eigenlijk hoop ik ook gewoon dat zij mij niet willen want dan hoef ik tenminste niet na te denken of ik het wel wil...) paspoort aangevraagd (is donderdag klaar, fijn want vrijdag gaan we weg) Gisteren nog alle blaagjes op de pasfoto laten zetten, heel grappig van die ernstige boevenkoppies.

Dank je, Fusie!

Ik ga naar nak.
OKe, klaar staat:

1 tas kleding voor mij

1 tas kleding voor Mops (ivm met doorreis naar vakantielocatie na de slemp)

1 tas speelgoed Mops

3 tassen voedsel Slemp (ik doe nooit meer boodschappen als ik honger heb, )

1 tas laptop en andere meuk met een stekker

1 "beautycase" (in de ruime zin des woords)

1 handtas

1 plastic zakje met schoenen

1 kinderfietsje

Oh, en dan moet ik daar nu nog handdoeken bijproppen....

Morgenochtend alles in Corsage stouwen.

Vrees dat hij door zijn vering gaat zakken, hihi...

Verder is dit gewoon een hele egoistische post, want wel alles gelezen want geen puf om overal op te reageren,. Solly. Vind jullie wel lief hoor, maar ik heb Bentetje een belofte gedaan en daar ga ik mij nu aan houden (ja Bent, als in nu...).
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven