Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 1 februari 2020 om 12:27
Veel plezier!
zaterdag 1 februari 2020 om 12:29
Hier net zo. Alleen ging dat niet zo goed samen met een enorme extravert, die het liefst elke avond mensen zag en de weekenden ook volplande. Dan vindt je elkaar op een gegeven moment niet meer.Qiyara schreef: ↑01-02-2020 12:25Attra heel veel plezier met jouw date. Hopelijk net zo top als jullie eerste date!
Coolpack, inderdaad. Ben zelf ook een introvert en hoe vaak men dat wel niet verward met verlegen, teruggetrokken, niet zo sociaal etc.
Ik ben alles behalve dat, juist heel open, sociaal etc. En men gelooft ook bijna nooir dat ik toch echt introvert ben. Heb gewoon tijd nodig om op te laden en op momenten dat sociaal contact wel teveel is raak ik in mijzelf gekeerd en kan ik inderdaad beter naar huis. Niks mis mee![]()
zaterdag 1 februari 2020 om 13:06
Dat is zo, mooi, onzeker en spannend.
Vrijdag komt hij bij mij. Leuk!
En wat je zegt een enorme extravert past ook niet bij mij. Mijn date is extravert met een vleugje introvert. En ik introvert met een vleugje extravert. Volgens mij werkt dat wel. Hij kan mij daardoor wat vaker activeren en ik hem juist weer wat kalmeren op momenten dat we het nodig hebben
zaterdag 1 februari 2020 om 14:13
Hoi iedereen!
Ik heb denk ik straks aardig wat bij te lezen haha!
Qiyara, volgens mij zit het wel goed tussen jou en je date! Leuk om te lezen!
Ik kom helemaal tot rust hier in een andere omgeving en merk ook direct dat ik ineens helemaal niet bezig ben met piekeren over bepaalde zaken. Ik heb trouwens ook gewoon mn telefoon uitgedaan en even helemaal geen contact met de buitenwacht, zo heerlijk!
Wel heel eventjes tijd gemaakt om een paar appjes met mn date uit te wisselen, gelukkig voelt hij aan dat het uitzetten van mn tel of het niet bereikbaar zijn helemaal niets met hem te maken heeft.
Nog een klein weekje genieten van de zon en de rust en terug in NL zie ik t allemaal wel weer.
Voor iedereen die een date heeft dit weekend; veel plezier en geniet!
Ik kom helemaal tot rust hier in een andere omgeving en merk ook direct dat ik ineens helemaal niet bezig ben met piekeren over bepaalde zaken. Ik heb trouwens ook gewoon mn telefoon uitgedaan en even helemaal geen contact met de buitenwacht, zo heerlijk!
Wel heel eventjes tijd gemaakt om een paar appjes met mn date uit te wisselen, gelukkig voelt hij aan dat het uitzetten van mn tel of het niet bereikbaar zijn helemaal niets met hem te maken heeft.
Nog een klein weekje genieten van de zon en de rust en terug in NL zie ik t allemaal wel weer.
zaterdag 1 februari 2020 om 14:51
He?!! Meen je dit nou serieus?Attraverso schreef: ↑01-02-2020 14:42Als je geen profielfoto of laatst gezien meer ziet en je bericht blijft op 1 vinkje staat gaat je date niet door mag ik aannemen?![]()
Wat is er gebeurd? En wat een ontzettende klojo!
zaterdag 1 februari 2020 om 16:03
Of ik lees het verkeerd of ik snap het niet Attra, gaat de date nou door of niet.
En voor iets verder hierboven op stilte en weg van de buitenwereld. Dat is soort van mijn normale operandus. Als ik op zee zit en laat ik niks horen, krijg ik ook weinig bericht. Vervelende nou is dat ik hele lange reizen doe en nou ja 3 week op zee is weinig enerverend.
En voor iets verder hierboven op stilte en weg van de buitenwereld. Dat is soort van mijn normale operandus. Als ik op zee zit en laat ik niks horen, krijg ik ook weinig bericht. Vervelende nou is dat ik hele lange reizen doe en nou ja 3 week op zee is weinig enerverend.
fietsen varen vrouwelijk doen
zaterdag 1 februari 2020 om 16:28
Nah!! Hoe laat zouden jullie afspreken?Attraverso schreef: ↑01-02-2020 14:42Als je geen profielfoto of laatst gezien meer ziet en je bericht blijft op 1 vinkje staat gaat je date niet door mag ik aannemen?![]()
zaterdag 1 februari 2020 om 16:28
Ik had een kwartiertje een verhoogde hartslag en was onthutst maar nu niet meer. Zo iemand laf ben je beter kwijt dan rijk natuurlijk.
Te veel ervaring op Tinder om me hierdoor te laten raken. Het is niet 'jammer want hij was leuk' maar goed dat hij zo snel zijn ware ik liet zien.
Nogmaals bewijs dat woorden goedkoop zijn want hij had het tijdens onze date over hoe hij dates altijd eerlijk zegt waar het op staat.
Niet dus.
zaterdag 1 februari 2020 om 16:30
Snap dat je het niet snapt.zeefietser1 schreef: ↑01-02-2020 16:03Of ik lees het verkeerd of ik snap het niet Attra, gaat de date nou door of niet.
Ben zomaar geblokkeerd. Geen enkele aanleiding, voorteken, niets. Gewoon weg.
zaterdag 1 februari 2020 om 16:44
zaterdag 1 februari 2020 om 17:05
Dat is precies waar vakantie voor bedoeld is. Klinkt fijn en relaxt, ook dat je contact met je date heb af en toeStill-i-Rise schreef: ↑01-02-2020 14:13Hoi iedereen!
zaterdag 1 februari 2020 om 17:06
Spannend!Qiyara schreef: ↑01-02-2020 13:06Dat is zo, mooi, onzeker en spannend.
Vrijdag komt hij bij mij. Leuk!
En wat je zegt een enorme extravert past ook niet bij mij. Mijn date is extravert met een vleugje introvert. En ik introvert met een vleugje extravert. Volgens mij werkt dat wel. Hij kan mij daardoor wat vaker activeren en ik hem juist weer wat kalmeren op momenten dat we het nodig hebben![]()
Ja ik denk dat dat prima kan werken. Inderdaad mooie aanvulling op elkaar.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:07
Geblokkeerd...weer zo'n emotioneel incompetente hork dusAttraverso schreef: ↑01-02-2020 14:42Als je geen profielfoto of laatst gezien meer ziet en je bericht blijft op 1 vinkje staat gaat je date niet door mag ik aannemen?![]()
zaterdag 1 februari 2020 om 17:07
Jeetje!! Heb jij mijn oude date??? Ik had dit een jaar geleden ook 4 uurtjes voor de date, en wat had meneer er zin inAttraverso schreef: ↑01-02-2020 14:42Als je geen profielfoto of laatst gezien meer ziet en je bericht blijft op 1 vinkje staat gaat je date niet door mag ik aannemen?![]()
Zo laf hè!
zaterdag 1 februari 2020 om 17:08
Die is of bezet of durft niet.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 14:58Euh ja en niets...
Enkele uren geleden nog geappt over vanavond, niets aan de hand.