All wizards unite!

woensdag 5 februari 2020 om 08:29
Nou inderdaad. Ik ga straks maar wandelen in een ander gebied, kijken of ze daar meer tevoorschijn komenelein schreef: ↑04-02-2020 21:37Ik heb je ook een pb gestuurd. Ik hoef geen rune terug want ik kom er in om![]()
Ik ben nog 1 brilliant pensive verwijderd van de 1e opdracht (potions vanavond nog klaar). Ze kwamen wel moeilijk op gang zeg! Ik had al een half uur gelopen tot ik er één tegenkwam. Wel heel veel perkamentussen en felixen.
woensdag 5 februari 2020 om 09:10
Krijg je dus energie in plaats van andere beloningen? Dat is balen..MarvelousMrsMaisel schreef: ↑05-02-2020 08:23Ik baal er wel van dat er nu energie in de viavia's zit. Ik krijg al genoeg energie. Ik wil zeldzame ingrediënten en XP!
Ik ben inmiddels bij deel 2. Jammere van de adventure sync is dat je niet meer kunt voorkomen dat een viavia wordt uitgelopen, bij mij was er dus eentje klaar vlak voor ik bij deel twee was. Maar dat zal met het drakenevenement van straks geen probleem zijn hoop ik.

woensdag 5 februari 2020 om 09:36
Om 11 uur begint de boekennacht met draken!!!! En drakeneieren!!! En als het goed is extra goblets of fire!
Ik hoop stiekem ook op wat extra quidditch captain Harry's. Daarvan moet ik er nog 2 en dan nog wat goblets en dan kan die pagina naar brons.
Ik had trouwens net ZOMAAR INEENS twee paddestoelen uit een greenhouse. Niet die gezaaid waren, maar gewoon door een plant omhoog te trekken. Het is nu al een goede dag dus!
Ik hoop stiekem ook op wat extra quidditch captain Harry's. Daarvan moet ik er nog 2 en dan nog wat goblets en dan kan die pagina naar brons.
Ik had trouwens net ZOMAAR INEENS twee paddestoelen uit een greenhouse. Niet die gezaaid waren, maar gewoon door een plant omhoog te trekken. Het is nu al een goede dag dus!

woensdag 5 februari 2020 om 16:04
Oké dan! Ik was aan het werk maar kon door een fietstripje tussendoor toch goed m'n best doen.
Heb de boekennacht opdracht af, en ben met de bonus van het brilliant evenement bezig.
Heb de drakenpagina op brons. Kijken of ik 'm nog op zilver kan krijgen. Moet ik nog wel hard werken vanavond en weet niet of ik daar zin in heb.
Straks in de auto (als passagier) misschien nog even wat draken scoren. Baruffio aan en kom maar door met die XP!
Heb de boekennacht opdracht af, en ben met de bonus van het brilliant evenement bezig.
Heb de drakenpagina op brons. Kijken of ik 'm nog op zilver kan krijgen. Moet ik nog wel hard werken vanavond en weet niet of ik daar zin in heb.
Straks in de auto (als passagier) misschien nog even wat draken scoren. Baruffio aan en kom maar door met die XP!
woensdag 5 februari 2020 om 17:27
Ik heb het draken event ook af. Ik heb ook de nieuwe draak compleet. Ik ga niet de pagina opdingesen, vind het wel prima zo.
Ik had nog 1 groene draak gevangen, zodat ie met de opdracht voor 5 draken mee zou tellen, maar wat een kreng zeg, verder heb ik ze laten gaan!
Nog een paar drankjes en ik ga door naar de bonus van het gewone event.
Heb heel veel groene en blauwe viavia's verzameld, van 1 km, waar zit daarin? Ik heb nog geen eieren gezien trouwens dus hoop dat die uit viavia's komen.
Ik had nog 1 groene draak gevangen, zodat ie met de opdracht voor 5 draken mee zou tellen, maar wat een kreng zeg, verder heb ik ze laten gaan!
Heb heel veel groene en blauwe viavia's verzameld, van 1 km, waar zit daarin? Ik heb nog geen eieren gezien trouwens dus hoop dat die uit viavia's komen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

woensdag 5 februari 2020 om 17:58
De eieren komen inderdaad uit de 1 km viavia’s, uit de groene viavia’s komt het ei van de groene huisdraakstreepjessokken schreef: ↑05-02-2020 17:27Ik heb het draken event ook af. Ik heb ook de nieuwe draak compleet. Ik ga niet de pagina opdingesen, vind het wel prima zo.
woensdag 5 februari 2020 om 19:38
Hier gaat het ook best goed, alleen de frequentie van de draken valt wat tegen. Ik moet morgen nog drie runestenen inzetten en dan ben ik bij de bonus van het gewone event en heb ik het boekennacht-event af. Zou nog wel graag een stuk of zeven van die nieuwe draken vangen, maar op dark detectors komen ze dus niet af. Althans, hier niet. Ik probeer ook zo veel mogelijk 1 km via-via's te rapen. Mijn Adventure Sync werkt nog steeds niet (toch bedankt voor de tip, Vlinderplant), dus voor de zekerheid maar vijf extra sleutels gekocht.
woensdag 5 februari 2020 om 20:17
Hier gaat het ook goed! Beide evenementen af en ik ben met de bonus bezig. Ik heb alleen groene en blauwe viavia's gevonden, zijn er wel rode en witte te vinden? Of kun je die alleen vinden met losse eieren op de kaart?
Ik moet nog een paar draken en een heleboel eieren. De vuurbeker heb ik wel compleet.
Adventure Sync werkt hier trouwens ook niet altijd optimaal.
Ik moet nog een paar draken en een heleboel eieren. De vuurbeker heb ik wel compleet.
Adventure Sync werkt hier trouwens ook niet altijd optimaal.
woensdag 5 februari 2020 om 20:30
Heb oddities vier nu vol, maar in oddities 3 mis ik nog een draak. Die is er denk ik nog niet, klopt dat? Hoort bij antipodean opaleye egg denk ik.
Vind het nog wel jammer om die volle pagina te uppen. Ben je alles weer kwijt....
Ben bij stap 4/4 en booknight is gereed. En.... heb nu twee pagina’s op goud. Dus dat is echt leuk.
Vind het nog wel jammer om die volle pagina te uppen. Ben je alles weer kwijt....
Ben bij stap 4/4 en booknight is gereed. En.... heb nu twee pagina’s op goud. Dus dat is echt leuk.
woensdag 5 februari 2020 om 20:37
Wizards Unite. En het is ook echt leuk!
woensdag 5 februari 2020 om 22:07
Vind inderdaad maar twee soorten eieren. Die had ik volgens mij allemaal al compleet. Maar nu ik geupped heb kan ik weer door.

donderdag 6 februari 2020 om 17:56
Ik moet nog één zo'n Peruaan om 'm überhaupt compleet te krijgen, ik kom ze echt bijna niet tegen. Net nog een tonic for trace aangezet, maar nee hoor. Eéntje voor morgenochtend 11 uur, dat is toch niet te veel gevraagd?
Verder gaat het lekker, nog veertien briljante gevondelingen en zes 1 km-portkeys te gaan voor de bonus.
Verder gaat het lekker, nog veertien briljante gevondelingen en zes 1 km-portkeys te gaan voor de bonus.
donderdag 6 februari 2020 om 21:17
Ik moet nog 11 briljante gevondelingen en nog 2 viavia's, dus bijna klaar.
Ik had vandaag een tekort aan energie, mijn dag liep anders dan normaal dus kon niet de vaste herbergen draaien. Dan zijn die kadootjes toch fijn als noodrantsoen!
Ik had vandaag een tekort aan energie, mijn dag liep anders dan normaal dus kon niet de vaste herbergen draaien. Dan zijn die kadootjes toch fijn als noodrantsoen!

In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C

vrijdag 7 februari 2020 om 00:47
Als daar nog een cijfer achter staat, je hebt mijn cadeau dan nog niet uitgepakt. Gooi nu steeds ingredienten weg omdat de meesten liever energie hebben. Heb nog dawdle draught and baruffios staan.

vrijdag 7 februari 2020 om 00:50
Wat heb jij het liefst?Vlinderplant schreef: ↑03-02-2020 19:23Heb je ook uitgenodigd. Dr...1
Ben t beetje kwijt met wie ik hier vrienden ben.....
Hoe laat begint het morgen op nederlandse tijd. 8 uur in de avond?
Pakjes die niet gewild zijn gooi ik weg, ruimte voor de goeie

vrijdag 7 februari 2020 om 19:05
Heb het liefst energie. En liefst extravangante... maar dat wil iedereen. Runestones heb ik niet zoveel aan. Ingrediënten hangt van inhoud af. Kan wel leuk zijn. Mijn naam is dr..1.strings-attached schreef: ↑07-02-2020 00:50Wat heb jij het liefst?
Pakjes die niet gewild zijn gooi ik weg, ruimte voor de goeie![]()
Lijstje is best handig. Ben nog niet met iedereen friends hier denk ik.

vrijdag 7 februari 2020 om 20:02
Wij zijn nog geen vrienden! Mijn code is 9732 8969 2596Vlinderplant schreef: ↑07-02-2020 19:05Heb het liefst energie. En liefst extravangante... maar dat wil iedereen. Runestones heb ik niet zoveel aan. Ingrediënten hangt van inhoud af. Kan wel leuk zijn. Mijn naam is dr..1.

vrijdag 7 februari 2020 om 20:13
Check. Energie verstuurd. (hoop de goeie dr 1Vlinderplant schreef: ↑07-02-2020 19:05Heb het liefst energie. En liefst extravangante... maar dat wil iedereen. Runestones heb ik niet zoveel aan. Ingrediënten hangt van inhoud af. Kan wel leuk zijn. Mijn naam is dr..1.

Er was ook vraag naar runen dus vandaar. Zonde als ik ze weggooi als ik er iemand wel een plezier mee doe

zondag 9 februari 2020 om 08:45
strings-attached, kan het zijn dat wij geen vrienden zijn in WU? Mijn naam begint met een V.
Ik wil het liefst runestenen of ingrediënten
Ik zit bijna altijd vol met energie waardoor ik jullie pakjes niet kan openen.
IBI, ik heb heel veel runepakjes voor je klaarstaan maar je hebt mijn laatste cadeautje al een tijdje niet geopend.
Ik heb alle evenementen en de bonus voltooid, lekker op tijd dit keer. Komende week ben ik niet thuis, dus ik hoop dat er op mijn vakantieadres ook iets te vangen valt.
Weten jullie of het klopt dat het briljante evenement dit keer op donderdag begint?
Ik wil het liefst runestenen of ingrediënten

IBI, ik heb heel veel runepakjes voor je klaarstaan maar je hebt mijn laatste cadeautje al een tijdje niet geopend.
Ik heb alle evenementen en de bonus voltooid, lekker op tijd dit keer. Komende week ben ik niet thuis, dus ik hoop dat er op mijn vakantieadres ook iets te vangen valt.
Weten jullie of het klopt dat het briljante evenement dit keer op donderdag begint?
zondag 9 februari 2020 om 09:51
Ik ga geen lijstjes bijhouden (je kunt niet eens een naam toevoegen aan je vrienden), maar volgens mij willen de meesten geen energie maar iets anders. Daar kan ik wel rekening mee houden 
(ik schreef al, van de week kon ik geen herbergen bezoeken en ik had nog 3 bliksempjes, toen was de energie toch even meer dan welkom. Maar meestal heb ik meer dan genoeg)

(ik schreef al, van de week kon ik geen herbergen bezoeken en ik had nog 3 bliksempjes, toen was de energie toch even meer dan welkom. Maar meestal heb ik meer dan genoeg)
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C