Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Het loopt toch allemaal niet zoals we gehoopt hadden. Qiyara, hoop dat je vanavond dat positieve gevoel weer terugkrijgt!
Mijn date vanavond gaat niet door. Was ook een vrij halfslachtige afspraak en hij liet steeds minder horen. Heb het er dus ook maar bij gelaten en ook niks meer gestuurd.
En weer door..
...
Jammer Anarion.

Gelukkig Qiyara, veel plezier!
Qiyara schreef:
07-02-2020 11:11
Mijn date vindt het geen probleem en wen goed plan... Dat is fijn!

Hoop jouw date straks ook Still!
Die van mij is ook boven water! Komt straks naar me toe voordat ik uit eten ga.
Heb er wel alsnog een dubbel gevoel bij, maar geef hem straks wel als eerste de grootste glimlach die ik heb.

Ben blij dat jouw date meegaat in jouw voorstel, betekent dat ie je zeker wel ziet zitten!
Is je eigen onzekerheid gok ik, geef hem inderdaad je grootste glimlach en een boel knuffels!
Gewoon lastig dit aftasten bluh.

Ja ben blij dat hij er in mee gaat, heb gelijk zoveel meer zin om gewoon lekker uit eten te gaan en even wat meer de verbinding te zoeken en diepgang. Mijn huis wil ik alleen nog maar mannen in hebben waarvan ik weet dat het wederzijds yes is! Dus dat ga ik vanavond weer ontdekken.
Anarion was het een eerste date? Jammer!
Die van mij komt vanavond naar mij toe!
Qiyara schreef:
07-02-2020 12:58
Is je eigen onzekerheid gok ik, geef hem inderdaad je grootste glimlach en een boel knuffels!
Gewoon lastig dit aftasten bluh.

Ja ben blij dat hij er in mee gaat, heb gelijk zoveel meer zin om gewoon lekker uit eten te gaan en even wat meer de verbinding te zoeken en diepgang. Mijn huis wil ik alleen nog maar mannen in hebben waarvan ik weet dat het wederzijds yes is! Dus dat ga ik vanavond weer ontdekken.
Die onzekerheid komt duidelijk omdat mijn gevoel zich toch aan t ontwikkelen is, en ik bang ben dat het bij hem achterblijft/weg-ebt.
Ik weet hoe hij over mijn knuffels en kusjes denkt dus dat ga ik als eerste doen :hyper:

Ik snap je heel goed mbt je eigen huis, dat heb ik ook. Zeker ook omdat het de veilige plek voor/van mijn kind is. Heb ooit een date gehad die perse bij de 2e ontmoeting bij mij thuis af wilde spreken. Daar knapte ik zo op af!
Logisch hoor! Dat speelt bij mij nu ook een rol want vind hem erggg de moeite waard.
Zeker doen en genieten :heart:

Redrosethorn wat leuk! Hoeveelste date is dat van jullie? Volgens mij gaan wij een beetje gelijk op.
Qiyara schreef:
07-02-2020 13:10
Logisch hoor! Dat speelt bij mij nu ook een rol want vind hem erggg de moeite waard.
Zeker doen en genieten :heart:

Redrosethorn wat leuk! Hoeveelste date is dat van jullie? Volgens mij gaan wij een beetje gelijk op.
4e inmiddels! Veel plezier in ieder geval alvast vanavond!
Hier ook de 4e! Dank je wel, jij ook!
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje single, afgelopen weekend had ik een date met een man gehad. Op zich was het een leuke date, alleen was er geen wederzijdse klik, meer op vriendschappelijk gebied. Soms kan je niet meer maken dan het is. Het is heel goed om selectief te zijn qua mannen en geen relatie nemen om maar niet alleen te zijn. Ik ben inmiddels al 38, graag wil ik ook een serieuze relatie met evt. een gezinnetje stichten. Ik zie het veel om me heen, dat er een wedstrijdje wordt gedaan in mijn omgeving wie het eerst is gesetteld of getrouwd is of als eerst een kindje heeft gehad. Dat is soms een beetje jammer als het zo loopt. Maar ik kijk gewoon rustig rond.
Qiyara schreef:
07-02-2020 10:26
Ach wat een gedoe he dat daten!!! Bah bah. Ik heb mijn date net ge-appt dat ik het bij nader inzien toch fijner vind om nog buiten de deur af te spreken. Em voorstel gedaan voor een restaurant.
Met zoveel twijfel vind ik het niet prettig dat iemand in m'n huis komt.
Het is m'n privé domein en mijn veiligheid.
Hoe goed opgelost, Qiyara, niet iedereen zou dat durven. Ik hoop toch dat jullie vanavond een heel leuke date hebben.
Anárion schreef:
07-02-2020 11:29
Het loopt toch allemaal niet zoals we gehoopt hadden. Qiyara, hoop dat je vanavond dat positieve gevoel weer terugkrijgt!
Mijn date vanavond gaat niet door. Was ook een vrij halfslachtige afspraak en hij liet steeds minder horen. Heb het er dus ook maar bij gelaten en ook niks meer gestuurd.
En weer door..
Hoe jammer, nog lijntjes lopen?
Julus schreef:
07-02-2020 10:32

Jammer hoe we - als ervaren daters- steeds krampachtiger worden. Dit zal ool voor je date gelden.
Dat bedacht ik me ook net, ik ben echt terughoudend, ga zelfs zelden kussen op de eerste date (al was laatste date zo leuk en enthousiast dat ik het wel deed en kijk...) hou de boot echt af, zo van 'we zien wel'... ga niet mee in het enthousiasme. Misschien is het dat wel. Willen die mannen een vrouw waarvan ze merken dat ze echt wel wil.
Al is het geen constant terugkerend probleem, meestal ben ik wel diegene die het daten afkapt maar die zeldzame keren dat ik een man echt leuk vind haakt hij af.
Attraverso schreef:
07-02-2020 16:40
Hoe goed opgelost, Qiyara, niet iedereen zou dat durven. Ik hoop toch dat jullie vanavond een heel leuke date hebben.
Dank je wel!
Heb mijzelf beloofd om ten alle tijde dichtbij mijzelf te blijven. Aanpassen heb ik m'n leven teveel gedaan. Vond het super spannend, maar had niks te verliezen en geeft me ook weer een stukje duidelijkheid.

Zooo ik ben er klaar voor en voel me lekker in m'n vel, met m'n look, dus ga er vanuit dat het een hele fijne avond wordt.

Tot later!
Amuseer je!
Ha, mijn date appte net. (Onze afspraak was nog maar net gemaakt omdat ik vr
Het huis voor mij alleen heb vanmiddag en vanavond en hij ook vrij was) hij was vergeten dat hij al een afspraak had, en hij dus niet kan komen. Hij voelt zich schuldig gelukkig. Nu kan ik wel lekker vanavond piano spelen en series kijken. Het is wel even goed zo.
Nou RedRose, hoe voel jij je daarbij? Daten met hem lijkt wel heel moeizaam te gaan, niet? Heeft hij een nieuw voorstel gedaan?
Ja het afspreken gaat wat moeizaam. Het contact is nog steeds goed maar hij stelt weinig voor (en ik hou wel van plannen). Ik ben wel oké, het idee was ook spontaan ontstaan dus het kan dan natuurlijk ook spontaan niet meer door gaan. Ik vermaak me wel. Morgen een vloer uitkiezen voor het nieuwe huis, en in de avond sushi eten met een vriendin dus er is afleiding genoeg. Ik ben er wel rustig onder. Had hem graag weer willen zien maar als dat wederzijds is mag hij dat wat mij betreft ook wat meer laten merken.
Hij stelt weinig voor en als hij spontaan afsspreekt, zegt hij weer af. Hij komt niet echt geinteresseerd over, eerder alsof jij zijn lege plekken mag invullen.
Je geeft aan dat je nu lekker je eigen ding kunt doen, vind jij hem wel leuk genoeg?
Still-i-Rise schreef:
07-02-2020 12:39
Die van mij is ook boven water! Komt straks naar me toe voordat ik uit eten ga.
Heb er wel alsnog een dubbel gevoel bij, maar geef hem straks wel als eerste de grootste glimlach die ik heb.

Ben blij dat jouw date meegaat in jouw voorstel, betekent dat ie je zeker wel ziet zitten!
Dat is leuk, hopelijk wordt het fijn!
NacB schreef:
07-02-2020 15:04
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje single, afgelopen weekend had ik een date met een man gehad. Op zich was het een leuke date, alleen was er geen wederzijdse klik, meer op vriendschappelijk gebied. Soms kan je niet meer maken dan het is. Het is heel goed om selectief te zijn qua mannen en geen relatie nemen om maar niet alleen te zijn. Ik ben inmiddels al 38, graag wil ik ook een serieuze relatie met evt. een gezinnetje stichten. Ik zie het veel om me heen, dat er een wedstrijdje wordt gedaan in mijn omgeving wie het eerst is gesetteld of getrouwd is of als eerst een kindje heeft gehad. Dat is soms een beetje jammer als het zo loopt. Maar ik kijk gewoon rustig rond.
Welkom, het komt als het komt. Niemand heeft echt invloed op een verloop. Maar ik begrijp ivm je leeftijd dat je geen jaren meer kunt en wil wachten. Je zult dan actief moeten daten om de kansen te vergroten.
Attraverso schreef:
07-02-2020 16:53
Dat bedacht ik me ook net, ik ben echt terughoudend, ga zelfs zelden kussen op de eerste date (al was laatste date zo leuk en enthousiast dat ik het wel deed en kijk...) hou de boot echt af, zo van 'we zien wel'... ga niet mee in het enthousiasme. Misschien is het dat wel. Willen die mannen een vrouw waarvan ze merken dat ze echt wel wil.
Al is het geen constant terugkerend probleem, meestal ben ik wel diegene die het daten afkapt maar die zeldzame keren dat ik een man echt leuk vind haakt hij af.
Heel herkenbaar. Maar het is wat het is. En daten moet je dus zien als een leuk uitje waar misschien een vervolg op kan komen.
Julus schreef:
07-02-2020 19:12
Hij stelt weinig voor en als hij spontaan afsspreekt, zegt hij weer af. Hij komt niet echt geinteresseerd over, eerder alsof jij zijn lege plekken mag invullen.
Je geeft aan dat je nu lekker je eigen ding kunt doen, vind jij hem wel leuk genoeg?
ik snap dat je dat zo vindt overkomen. Ik geloof echt dat hij zich had verkeken vandaag, misschien is dat enorm naïef. Wel vind ik dat de bal weer 100% bij hem ligt om een nieuwe datum voor te stellen. En dat ik me wel vermaak: ik had het heel leuk gevonden als hij langs was geweest, het is wel echt een ontzettend drukke week geweest op werk dus even niks is ook wel lekker. Ik ben nog aan het ontdekken waar het naartoe gaat en of het ergens naartoe gaat. Ik zou hem wel graag weer zien. Verder ben ik nog een beetje voorzichtig.
Dit weekend konden mijn vriendinnen niet afspreken even een baal moment. Zit ik weer op vrijdag avond alleen thuis op de bank zonder iemand die me appt of aan me denkt. Soms mis ik dat echt, hopelijk is dat gevoel morgenochtend weer over. :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven