Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke meid! De panty vind ik wat minder, maar voor de rest: top!
Heel leuk meisje!

De wenkbrauwen en overdreven opgemaakte ogen zijn niet mijn smaak, maar die van haar waarschijnlijk ook niet
Superfoto en héle mooie vrouw. Ik word er helemaal blij van!
Ik dacht na het zien van de vooruitblik in de Viva van vorige week: Dat wordt een prima week.

Die paarse 'iemand heeft me zojuist op mijn gezicht gebeukt'-oogschaduw was op dat kleine plaatje nog echter niet zo goed zichtbaar.

Afgezien daarvan: Toch een hele mooie, stralende meid met een goed figuur (gewoon gezond, niet flinterdun). Leuke kleren ook.
Leuke vrouw met een leuk kapsel. Make-up vind ik wat te, maar dat zal ook wel voor de foto zijn.

Panty vind ik afschuwelijk.
Ik wil die panty's zien... want nu kan ik niet zien hóe vreselijk ze precies zijn
Peas on earth!
Leuk meisje, leuke jurk, lelijke make-up. Benen zie ik niet, ook niet met F11
Heb eindelijk bedacht wat er werd bedoeld met het topic 'leuk meisje op de achtergrond' dat ik zo vaak in de lijst van de meest actuele topics zag. Jaaa, Sherlock Holmes heeft het na 2 maanden ook door: het Vivamiepje (was steeds te beroerd om het topic te openen, daarnet viel opeens mijn muntje).

Maar welke kousen? Bij mij houdt ze op bij haar middel? Sorry indien dit al 639 keer eerder ter sprake is geweest, vind 134 pagina's een beetje veel om door te ploegen.

Make-up vind ik erg eighties, ik was vroeger erg jaloers op vriendin die mooi stond met paarse oogschaduw. Ik zag er dan uit alsof ik een uur had gehuild. Ik vind dat er zoveel horizontale lijnen in haar gezicht zitten (wenkbrauwen, ogen, lippen, tanden), ze oogt een beetje streperig. Jurk vind ik lelijk, rode behabandje dat eronder uitpiept wel leuk. En heel benieuwd naar de kousen.....

Dit keer geen lookalike, na Tooske van vorige week en Femke van een paar weken terug.
mahna mahna tuduuuudududu
Volgens mij is dat rode geen bh bandje maar de stof aan de binnenkant van de jurk is zo. Of ik moet het mis hebben.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 17-04-2009 14:22
Reden: zin correctie
% gewijzigd
Voor iedereen die het meisje niet kan zien:

Ctrl en scrollen maar
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Dushi74 schreef op 17 april 2009 @ 14:22:

Volgens mij is dat rode geen bh bandje maar de stof aan de binnenkant van de jurk is zo. Of ik moet het mis hebben.Klopt, binnenkant van de jurk is rood, en ze heeft een huidkleurige BH aan.
Leuke meid, maar waarom wéér een zwarte achtergrond? Er zijn zoveel andere kleuren te bedenken
Ik vind haar jurkje prachtig.. de rest waardeloos
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Met F11 zie je toch een mini-beetje panty?

Leuk meisje, leuke jurk, leuke glimlach, minder leuke oogmake-up
ALs haar haar 20cm langer was, was het leuk (wel mooie kleur). Oogschaduw had donkergrijs of zelfs zwart moeten zijn, lippen rood-roze. Jurkje had een dieper decolletee moeten hebben en haar houding is niet leuk.

Verder mooi gezicht, mooie tanden.
Dank Maeijken!
Wat grappig, iedereen ziet allerlei details (binnenkant jurk, haarkleur, etc) terwijl ik steeds alleen maar die enorme kleurenclash zie van de panty en de jurk!

Ik kom aan details al helemaal niet meer toe, wat een outfit zeg, dan kijk je toch snel een andere kant op......
Nou, met die control scroll reduceer ik de hele pagina tot postzegelformaat, alleen het meisje blijft hardnekkig van hetzelfde formaat. Dus ik ben een en al oog voor de details omdat ik die panty niet zie. Dushi, je hebt gelijk - leuke rode voering van de jurk dan.
Nu control scroll in combi met F11 geprobeerd, heb nu haar handen in beeld maar nog steeds niet De Panty. Grrrr!!!
quote:Vinyl schreef op 17 april 2009 @ 14:28:

[...]

Klopt, binnenkant van de jurk is rood, en ze heeft een huidkleurige BH aan.Thanks Vinyl, is mijn brilsterkte dus toch nog goed
Ik zie ook net dr panty niet. Vind trouwens dr haarkleur prachtig.

Zo dan!
Vievke bedankt,

Hmm die panty is niet helemaal mijn smaak, maar het is zo'n gekke combi met dit jurkje dat ik het wel weer vind kunnen.
My god... man komt net thuis, ziet het meisje op mijn scherm, zegt vervolgens bloedserieus:

leuk jurkje, met die stripfiguren.
Geweldig die man van jou Robo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven