Egoïstische trut ?
zaterdag 15 februari 2020 om 18:57
Ben ik nu een egoïstische trut? Ik heb een top relatie met echte ne super vent. Nu kriebelt het voor mij al even voor een kindje. Ikzelf heb al 1tje fulltime en hij heeft er al 3 in co ouderschap (week/week). Als ik erover beginnen, zie je mijn partner al groen uitslagen. Ik begrijp dat 5 kids veel is en misschien een heel geregeling wordt. Maar als het haalbaar is waarom dan niet?
Het brengt wat spanning op de relatie, en al paar keer ruzie over geweest. Ik vraag heel duidelijk zijn mening en wens erover. Maar zijn antwoorden spreken elkaar tegen.. “Nee ik wil niet meer, maar langs de andere kant kriebelt het wel”. Wat moet ik daaruit verstaan? Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden met deze kinderwens..
Dus ik vraag dan echt naar zijn gevoel waarom hij niet zou willen maar dan krijg ik als antwoord “ Ik heb er AL 3..” Ja oke heel fijn voor hem, maar daar heb ik geen boodschap aan, toch? Als ik dan verder vraag naar zijn gevoel erover , dan kan hij daar geen antwoord op geven.
Ik vind het jammer, want ja als een vrouw een kinderwens heeft krijg je dat moeilijk terug weg. En ja bij mij kriebelt het echt. Dus nu zit er serieus wat wrijving op de relatie en ik dacht er zelf al aan om er een punt achter te zetten omwille van die reden. Maar ik weet het dus niet meer..
Raad gevraagd..
Het brengt wat spanning op de relatie, en al paar keer ruzie over geweest. Ik vraag heel duidelijk zijn mening en wens erover. Maar zijn antwoorden spreken elkaar tegen.. “Nee ik wil niet meer, maar langs de andere kant kriebelt het wel”. Wat moet ik daaruit verstaan? Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden met deze kinderwens..
Dus ik vraag dan echt naar zijn gevoel waarom hij niet zou willen maar dan krijg ik als antwoord “ Ik heb er AL 3..” Ja oke heel fijn voor hem, maar daar heb ik geen boodschap aan, toch? Als ik dan verder vraag naar zijn gevoel erover , dan kan hij daar geen antwoord op geven.
Ik vind het jammer, want ja als een vrouw een kinderwens heeft krijg je dat moeilijk terug weg. En ja bij mij kriebelt het echt. Dus nu zit er serieus wat wrijving op de relatie en ik dacht er zelf al aan om er een punt achter te zetten omwille van die reden. Maar ik weet het dus niet meer..
Raad gevraagd..
zaterdag 15 februari 2020 om 19:00
Goh ik snap hem wel heel goed eigenlijk. 3 is een aardig aantal. En die 4e van jou.. Ik vind je geen egoïstische trut omdat je nog een kind wil, maar ik zou het niet gaan afdwingen. Vraag een duidelijk en definitief antwoord. En op basis daarvan zul jij een beslissing moeten maken. Hoe belangrijk de kinderwens is.
zaterdag 15 februari 2020 om 19:01
En door dit te zeggen vind ik je wel een egoïstische trut idd
zaterdag 15 februari 2020 om 19:02
Dit!
De gruwel! Al 3 koters in een alimentatieregeling en dan nog kans lopen op 'n 4e?
Snap uberhaupt niet dat iemand die al ruim voorzien is geen definitieve maatregelen heeft getroffen.
zaterdag 15 februari 2020 om 19:04
En dan gaat dat weer uit natuurlijk en dan zit 'ie dadelijk met het volgende mokkel terwijl hij al een omgangs- en dokregeling heeft voor vier wondertjes bij twee exen en dan zul je zien dat de volgende ook een kriebel heeft. DE HEL.redbulletje schreef: ↑15-02-2020 19:02Dit!
De gruwel! Al 3 koters in een alimentatieregeling en dan nog kans lopen op 'n 4e?
Snap uberhaupt niet dat iemand die al ruim voorzien is geen definitieve maatregelen heeft getroffen.
zaterdag 15 februari 2020 om 19:07
Jij reageert heel emotioneel, je verlangt naar nog een eigen kind.
Hij is veel rationeler, hij heeft 3 kinderen die om de week bij jullie zijn + jouw kind wat er altijd is. Nog een kind zal best wel wat veranderen voor jullie alle 5.
Is jouw kinderwens heel erg sterk, dan moet je de relatie verbreken en opzoek gaan naar een partner die wel samen met jou een kind wil of opzoek gaan naar een donor.
Jouw partner een kind samen opdringen is voor niemand een goed idee.
Hij is veel rationeler, hij heeft 3 kinderen die om de week bij jullie zijn + jouw kind wat er altijd is. Nog een kind zal best wel wat veranderen voor jullie alle 5.
Is jouw kinderwens heel erg sterk, dan moet je de relatie verbreken en opzoek gaan naar een partner die wel samen met jou een kind wil of opzoek gaan naar een donor.
Jouw partner een kind samen opdringen is voor niemand een goed idee.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 15 februari 2020 om 19:14
Ja he?Gatekeeper* schreef: ↑15-02-2020 19:08Jij hebt er geen boodschap aan dat hij al 3 kinderen heeft?!? Really??!
Arme kinderen. Wat zullen ze zich welkom voelen daar
zaterdag 15 februari 2020 om 19:19
Dat laatste inderdaad. Werk jij ook? En is er kinderopvang als jullie beide werken?
zaterdag 15 februari 2020 om 19:20
Nou....
Dit maakt je inderdaad wel tamelijk egoïstisch, to! Hoezo heb jij daar geen boodschap aan? Waar slaat dat op? Geen wens is geen wens. Dan houdt het op. Als jouw eigen kinderwens zo intens is dat je perse nog een kind wil, dan wordt het inderdaad uitmaken.
Dus, antwoord op je vraag: ja, egoïstisch. En dan vooral de totale schijt die je aan je partner hebt.
zaterdag 15 februari 2020 om 19:21