Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 29 februari 2020 om 20:06
vrijenblij20220 schreef: ↑29-02-2020 20:00Heel goed hier in Brabant . Dingen bestellen zonder tuin! Als je iets besteld dan komen r bij je vlees en aardappelen ook iets van salades bij. Ook al is het onaangeroerd dat moeten de mensen van het restaurant toch weg gooien. Ik vind het echt goed dat eten zonder tuin.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 29 februari 2020 om 20:08
Ah, dank voor de uitleg.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 29 februari 2020 om 20:12

zaterdag 29 februari 2020 om 20:14
Ja een hele belachelijke hoest. En ik heb morgen een feestje en serieus overwogen de gastheer even te contacten.
Ik vind hoesten nu een beetje onrust stokerig eigenlijk. Man vind het onzin. Ik heb een longaandoening en hoest heel vaak, maar nu vind ik het zo belastend voor anderen.

zaterdag 29 februari 2020 om 20:22
Gewoon in je elleboog hoesten. Verder geen paniek zaaien.Het-groepje schreef: ↑29-02-2020 20:14Ja een hele belachelijke hoest. En ik heb morgen een feestje en serieus overwogen de gastheer even te contacten.
Ik vind hoesten nu een beetje onrust stokerig eigenlijk. Man vind het onzin. Ik heb een longaandoening en hoest heel vaak, maar nu vind ik het zo belastend voor anderen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zaterdag 29 februari 2020 om 22:07
Dankjevrijenblij20220 schreef: ↑29-02-2020 20:21Oudebaas.: Ik wens jou echt vanuit het diepste van mijn hart alleen het beste toe.

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

zondag 1 maart 2020 om 00:15
Ik snap nou waar die schuttingtaal van Meester Frank Visser vandaan komt
De stelligheid waarmee TO aan onzin geholpen wordt is opvallend. Zelfs als je de wetsartikelen en 3 links post naar juridische sites die allemaal hetzelfde zeggen zijn er nog mensen die zeggen "ja ik ben geen deskundige maar het zit volgens mij heel anders".
viewtopic.php?f=4&t=458365&p=31037480&start=#p31037480

De stelligheid waarmee TO aan onzin geholpen wordt is opvallend. Zelfs als je de wetsartikelen en 3 links post naar juridische sites die allemaal hetzelfde zeggen zijn er nog mensen die zeggen "ja ik ben geen deskundige maar het zit volgens mij heel anders".
zondag 1 maart 2020 om 02:51
-Shifty- schreef: ↑01-03-2020 00:15Ik snap nou waar die schuttingtaal van Meester Frank Visser vandaan komt![]()
Gelezen en gezien. Ik begrijp je frustratie.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 1 maart 2020 om 07:12

zondag 1 maart 2020 om 08:35
Heerlijk hè? Niet dat je idioot slecht slaapt uiteraard. Maar dat vroeger licht worden is heerlijk

zondag 1 maart 2020 om 09:23
Jaaa ik vond het deze week al opvallend kwetterig buiten, op de vroege ochtend

zondag 1 maart 2020 om 09:26
Ja hè! Dat extra daglicht is echt energie slurpen voor me
Maar nu ... ik heb door een foute inschatting een uitdaging gecreëerd voor de jongste (14) en mijzelf. Weet iemand hoe ik hem kan helpen Adrian Mole te versimpelen?
Vanwege zijn dyslexie en ASS had hij nogal last van uitstelgedrag. Bij de keuze voor zijn boekenbeurt heb ik dus het initiatief genomen en hem het luisterboek in zijn maag gesplitst. Was even vergeten dat het naast hilarisch en herkenbaar ook een chaotisch boek is
Het boek is uit, maar hoe kan ik hem helpen om rode draden te vinden?!
Sinds kort heeft hij dankzij medicatie enorm veel geduld (is ineens een muggenzifter die geen 2en meer scoort maar 8+) dus hij bijt zich vast, maar komt geen stap verder. Door mijn NAH sla ikzelf alle zijwegen in. Daar heeft hij ook niks aan. En verder kent niemand hier thuis het boek.

Maar nu ... ik heb door een foute inschatting een uitdaging gecreëerd voor de jongste (14) en mijzelf. Weet iemand hoe ik hem kan helpen Adrian Mole te versimpelen?
Vanwege zijn dyslexie en ASS had hij nogal last van uitstelgedrag. Bij de keuze voor zijn boekenbeurt heb ik dus het initiatief genomen en hem het luisterboek in zijn maag gesplitst. Was even vergeten dat het naast hilarisch en herkenbaar ook een chaotisch boek is

Sinds kort heeft hij dankzij medicatie enorm veel geduld (is ineens een muggenzifter die geen 2en meer scoort maar 8+) dus hij bijt zich vast, maar komt geen stap verder. Door mijn NAH sla ikzelf alle zijwegen in. Daar heeft hij ook niks aan. En verder kent niemand hier thuis het boek.

zondag 1 maart 2020 om 09:35