Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
wtf hoedan???!!! hopenlijk komt het morgen binnen.
ga niet weer geld van mijn spaar rekening nemen, 8-.

rot nou is op, je kan niet op mijn toetsebord gaan liggen/lopen. moet dat kreng bijna op mijn schoot leggen omdat je zo nodig erbij wilt :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
nlies schreef:
03-03-2020 11:43
Ja zover dacht dat joch niet door he. En toen ik er een opmerking over maakte kapte hij het meteen af.
Je zou maar in 1970 geboren zijn, zoals mijn lief.
Ik wissel de laatste 2 cijfers van geboortejaar zo vaak, heeft nog nooit iemand gemerkt.

ik ben dan wel van 88
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Grrrrt, houden jullie nou eens je kop! Heb je het ene kind, krijsend en zwaar over de toeren eindelijk wat rustiger, begint nr twee te jammeren over de wifi. Ik Kan Dit Niet Hebben! Ik ben moe, moet morgen extra werken, het is negen uur en jullie liggen nóg niet op bed!!! (en ja, dit typ ik om tien uur, het is eindelijk rustig boven)
YagaBaba schreef:
03-03-2020 20:20
Je zou maar in 1970 geboren zijn, zoals mijn lief.
Dan wordt dat per ongeluk 1979, kan gebeuren, zo'n vergissing en je leest makkelijk over een 9 ipv 0 heen. Oepsie.

Zelf probeer ik inderdaad om via de opleiding de leeftijd in te schatten, die leeftijd wordt namelijk niet door iedereen in het CV opgenomen.
femke09 schreef:
03-03-2020 23:10
Dan wordt dat per ongeluk 1979, kan gebeuren, zo'n vergissing en je leest makkelijk over een 9 ipv 0 heen. Oepsie.

Zelf probeer ik inderdaad om via de opleiding de leeftijd in te schatten, die leeftijd wordt namelijk niet door iedereen in het CV opgenomen.
Dit wist ik niet, ik dacht dat iedereen zijn geboortedatum in CV zette, maar nu je het zegt misschien moet ik dat ook weglaten... voel me behoorlijk oud
Ik hoop dat het limboland snel over is. Wachten tot iemand sterft als het ieder moment kan gebeuren of over 2 maanden kan zijn is meer dan vermoeiend.
Pfffft, kan je niet gewoon je mond houden....., je lijkt wel een storende radio... herhaalt alles 4x ... :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Stomme Post NL

Jullie zouden hier om 14 uur zijn met dar pakket en niet om 17 uur.
Stomme klojos :rrr: :evil:. Ik weet dat jullie het weten. Een berichtje is blijkbaar te veel moeite :evil:. We staan voor elkaar klaar :blabla: zeiden jullie een paar jaar geleden. Maar dan moet er blijkbaar iemand dood zijn. :'(. Ik ben zo klaar met jullie :steam:
Ik had Cateau wel weer verwacht vandaag
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
seashore schreef:
04-03-2020 20:49
Stomme klojos :rrr: :evil:. Ik weet dat jullie het weten. Een berichtje is blijkbaar te veel moeite :evil:. We staan voor elkaar klaar :blabla: zeiden jullie een paar jaar geleden. Maar dan moet er blijkbaar iemand dood zijn. :'(. Ik ben zo klaar met jullie :steam:
Knuffel
Vivamuis schreef:
04-03-2020 22:08
Knuffel
Lief, dank je .
Bouwvakkers rot op.
3 maanden in de herrie.
Ik zal blij zijn als het weekend is.
Al 3 maanden rugklachten en daarnaast de ene vage klacht na de ander waardoor ik voor de 3e x aan de antibiotica zit. Vandaag is het een blaasontsteking. En mag niet zeiken bedoel er gaan mensen dood of hebben de vreselijkste ziektes maar ik wil werken ik wil mijn best doen ik wil niet die ene collega zijn die constant ziek is en zeker niet gezien worden als iemand met smoezen. Ik heb het geprobeerd ja ik ben naar mijn werk gegaan ik had er nog een tena lady tegenaan gegooid maar nu ga ik naar huis want ik heb koorts en ik heb net in mijn broek geplast. Dus ga maar weer achter mijn rug lopen roddelen over me. Dan sleep ik me wel naar huis blij zijnde dat ik een lange jas heb. Lekker 45 min in het ov. Wat een kutdag
Stomme stomme hersenen (bonkt nu met hoofd tegen muur)
Ga ik boodschappen doen met m’n scootmobiel, kom ik lopend terug, om dan vlak bij huis te bedenken dat ik de scootmobiel vergeten ben. Moest ik weer helemaal terug lopen (gelukkig nog geen 400m maar toch) :facepalm:
Ze zochten zeker nog iemand om de grindbakken te testen.
geneet van 't laeve
:'( :'( :'( :'(
BowGirl35 schreef:
05-03-2020 10:45
Stomme stomme hersenen (bonkt nu met hoofd tegen muur)
Ga ik boodschappen doen met m’n scootmobiel, kom ik lopend terug, om dan vlak bij huis te bedenken dat ik de scootmobiel vergeten ben. Moest ik weer helemaal terug lopen (gelukkig nog geen 400m maar toch) :facepalm:
🤭
Wel grappig, sorry 🙃
Zou mij ook kunnen gebeuren 😜
Eggo schreef:
05-03-2020 10:35
Al 3 maanden rugklachten en daarnaast de ene vage klacht na de ander waardoor ik voor de 3e x aan de antibiotica zit. Vandaag is het een blaasontsteking. En mag niet zeiken bedoel er gaan mensen dood of hebben de vreselijkste ziektes maar ik wil werken ik wil mijn best doen ik wil niet die ene collega zijn die constant ziek is en zeker niet gezien worden als iemand met smoezen. Ik heb het geprobeerd ja ik ben naar mijn werk gegaan ik had er nog een tena lady tegenaan gegooid maar nu ga ik naar huis want ik heb koorts en ik heb net in mijn broek geplast. Dus ga maar weer achter mijn rug lopen roddelen over me. Dan sleep ik me wel naar huis blij zijnde dat ik een lange jas heb. Lekker 45 min in het ov. Wat een kutdag
:hug:
Moet ik nu écht op elke plek waar ik kom te werken eerst de shit van mijn voorganger opruimen?

Ik zie mezelf alweer aankomen bij de directie met deze problemen.

Don't shoot the messenger :flag:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
hoe kan ik nu positief zijn, als ik totaal niet eens ben met wat ik moet gaan doen en vooral niet op de manier waarop alles weer gegaan is. En ik weet dus ook dat er meteen over je gepraat wordt naar de managers, daarom kreeg ik dat vandaag meteen op mijn bordje gegooid. @#%& - organisatie. Degene die de boel laten verslonsen kunnen mooi blijven zitten, en degene die zich voor 100% inzetten die kunnen maar weer verkassen. Fijn hoor, ik zal me nog eens voor iets gaan inzetten
goffer Fryske, dat zuigt echt :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nou idd, ben er zo klaar mee
kan ik me voorstellen

stelletje idioten :@
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven