Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Keuken1987 schreef:
05-03-2020 16:08
:facepalm:
Powerslim: Je valt zelfs af in extreme stress situaties! Neem nu je Hzes abo en vermager sneller dan je nagellak kan drogen. Bestel NU en ontvang een gouden* Powerslim A-ketting

*Zolang de voorraad goudkleurige verf strekt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
rosings schreef:
04-03-2020 19:31
Mijn peuter vind haar mooi. Nou dat is er dan vast 1. Jeetje wat een onflatteuze foto van iemand die al een doorgeleefd gezicht heeft.
Afbeelding

Als zij zich ooit strak laat trekken herkent niemand haar meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Boogschutter10 schreef:
04-03-2020 22:58
Joh laat die mensen lekker met rust. Wat kan jou het schelen wie het met wie doet etc.. We kennen ze allemaal niet en via de media krijg je altijd maar een klein deel mee en dan nog vertekend ook.
Dan hadden ze maar geen BN'er moeten worden.
Ook een Pluviofiel
Oudblond schreef:
05-03-2020 21:06
Powerslim: Je valt zelfs af in extreme stress situaties! Neem nu je Hzes abo en vermager sneller dan je nagellak kan drogen. Bestel NU en ontvang een gouden* Powerslim A-ketting

*Zolang de voorraad goudkleurige verf strekt.
:rofl: :rofl:
Vlinder1963 schreef:
05-03-2020 15:40
Kwaad spreken? Je vergeet dat diezelfde mensen zelf alles op social media en tv kwakken gek he dat mensen reageren op wat ze zelf zeggen.
Wat heb jij eraan om je met BN'ers bezig te houden? Heb je geen eigen leven met alle ups en downs die erbij horen om je op te concentreren?
Boogschutter10 schreef:
06-03-2020 10:19
Wat heb jij eraan om je met BN'ers bezig te houden? Heb je geen eigen leven met alle ups en downs die erbij horen om je op te concentreren?
Waar lees jij datvik me daar mee bezig hou?
Alweer zo'n aanname.
Boogschutter10 schreef:

Ze gooien zélf alles op social media. En dan zouden we dat niet mogen lezen, dus?
En alle programma's zoals rtl boulevard en shownieuws dat gebaseerd is op nieuwtjes van BN' ers mag dan ook wel weg.
Eigenlijk alle programma's waarbij wij een mening kunnen vormen over een BN' er.
De meeste mensen hebben een eigen leven, en als je s' avonds ter ontspanning op de bank wat zapt kom je vanzelf van alles tegen. Net
als je ergens zit te wachten en je je telefoon erbij pakt om op social media te lezen. Het hoort bij entertainment.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Boogschutter10 schreef:
Ga lekker ergens anders de moraalridder uithangen....
Vind Bridget er niet zo goed uitzien, misschien door het afvallen?
Sjaantje37 schreef:
06-03-2020 13:26
Nee komt door alle roddel en achterklap
Boogschutter10 schreef:
06-03-2020 13:38
Daar doet ze dan zelf aan mee wat dat is haar werk als presentatrice bij rtl Boulevard :P
dolfje schreef:
06-03-2020 13:43
Daar doet ze dan zelf aan mee wat dat is haar werk als presentatrice bij rtl Boulevard :P
Is dat nog haar werk? Ben benieuwd of ze daar nog terugkeert.
Sjaantje37 schreef:
06-03-2020 13:26
Oeeee aaaaah oooooohhh :woa: :nut:
Boogschutter10 schreef:
Wat heb jij eraan om je met mensen hier bezig te houden dan.
Boogschutter10 schreef:
Als je je zo stoort aan roddel en achterklap, is het wellicht een idee om eens wat andere topics te gaan bekijken. Topics die beter bij jouw normen en waarden passen.
Ik roddel hier graag verder, dus wees gewaarschuwd 😌
Jojanneke12 schreef:
06-03-2020 13:49
Is dat nog haar werk? Ben benieuwd of ze daar nog terugkeert.
Dat vraag ik me ook af! Ze heeft al een tijdje verlof.
Boogschutter10 schreef:
Kan je niet gewoon ff een borrel nemen of zo?
minnimouse schreef:
04-03-2020 19:46
Ik vind Rachel er hier niet zo erg uitzien als die foto die hier vandaag geplaatst is.

Afbeelding
Ik weet het niet. Ze ziet er niet zo slecht uit als die andere foto, maar ik zou haar toch wel iets meer dan 50 geven.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
07-03-2020 00:13
Ik weet het niet. Ze ziet er niet zo slecht uit als die andere foto, maar ik zou haar toch wel iets meer dan 50 geven.
Ik vind haar vooral zo'n onsympathiek hoofd hebben.
Weer een liefdesverklaring op Insta van Dre aan Mo! :flirting:

Ik denk dat de bruiloft in juli is.
sonjas wijzigde dit bericht op 07-03-2020 13:06
Reden: Foutje
1.00% gewijzigd
SonjaS schreef:
07-03-2020 13:05
Weer een liefdesverklaring op Insta van Dre aan Mo! :flirting:

Ik denk dat de bruiloft in juli is.
Ik vind het eigenlijk wel een lief bericht.

andrehazes
Geverifieerd
Op een dag zullen we rust hebben. Ik vooral...Terug denken aan een tijd waarin je mij liet zijn wie ik ben. Wie ik heel graag wilde zijn. Mij ruimte geeft om dingen te doen die in een normaal gezin niet zou passen, puur omdat ik een doel had. En dat was ervoor zorgen dat als ik ooit moet sterven, ik niet hoefde te gaan als een doodgewone man. Bedankt voor je geduld, je liefde, je hoop, je geloof in ons, je geloof in verbetering en een toekomst, je eindeloze positiviteit en vertrouwen. Jij bent de liefde van mijn leven. Al heb ik je vervloekt, verveelt, verkankert en vernedert. Love you Me Jule.❤️

moniquenoell
Geverifieerd
Niemand kent je zoals ik, niemand weet waar jij doorheen bent gegaan. Dat het “ten koste van” is geweest is iets waar wij samen uitkomen. Nu vooruit kijken en leren van de lessen die we samen hebben ervaren de afgelopen jaren ❤️
Jeeee, wat plempen die mensen hun diepste zieleroerselen online zeg. De rillingen lopen over mijn rug.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
07-03-2020 13:22
Jeeee, wat plempen die mensen hun diepste zieleroerselen online zeg. De rillingen lopen over mijn rug.
Ach een maand of twee geleden wilde hij nog kinderen en samenwonen met Bridget. Was zij het leukste wijf die hij ooit had ontmoet, hadden ze samen getekend voor het leven.

Die gast is zo veranderlijk als het weer, zolang het maar om hem draait.
Bulbul schreef:
07-03-2020 13:22
Nou zeg dat wel.
Het is een onvolwassen puber. Wat wil je ook met zulke ouders.

Dat een volwassen vrouw er zo vol voor gaat en niet ziet wat voor infantiele flauwekul dit is, dát snap ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven