Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
08-03-2020 20:03
Dat heb ik met Delfzijl.
Ik met borrelnootjes
Murrmurr schreef:
08-03-2020 21:30
Ik met borrelnootjes
Snap ik. Die zijn deprimerend. Vooral de neppe tijgernootjes van Aldi die heus waar girafnootjes heten.
Ik was altijd wat treurig dat de bij op uitsterven stond. Ik ben daar opeens wat genuanceerder in.
Betty_Slocombe schreef:
08-03-2020 21:42
Snap ik. Die zijn deprimerend. Vooral de neppe tijgernootjes van Aldi die heus waar girafnootjes heten.
Iew. Heb je wel eens gehad dat je cocktailnootjes hebt en dat er dan één tussen zit die echt heel ranzig smaakt, alsof er een soort plastic lucht in zit?

Ik word nu al somber als ik er weer aan denk
Goedemorgen :sun:
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Goedemorgen :daisy:
Morgjes.
:yawnee:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ha!

Ik heb geen tijd. Vier onmotiveerbare mensen motiveren staat als eerste op de agenda. Er is er al een uit bed. Maar die zit nu al +10 minuten op de plee.

Ze moeten over 20-50 minuten allemaal opgedonderd zijn èn dan moet de boel een beetje aan kant zijn omdat er om 8.30 twee zorgorganisaties langskomen voor overleg.

Dus slinger ik het forum ff aan @( kent u dat?
Nee, ken ik niet. Hier is niemand welkom voor 10 uur.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Murrmurr schreef:
08-03-2020 21:50
Iew. Heb je wel eens gehad dat je cocktailnootjes hebt en dat er dan één tussen zit die echt heel ranzig smaakt, alsof er een soort plastic lucht in zit?

Ik word nu al somber als ik er weer aan denk
Ja.

Of dat je lekker een mandarijntje denkt te gaan verorberen en dat ie dan voor 90% uit pitten blijkt te bestaan, met tussen de pitten door een muffer dan muffe substantie waar je bijna in stikt van de drogigheid :cry:
Tsja, zo slim was ik niet :|
Dat was een reactie op Solo. Niet op mandarijntjes of nootjes.
Lady*Voldemort schreef:
09-03-2020 07:48
Of dat je lekker een mandarijntje denkt te gaan verorberen en dat ie dan voor 90% uit pitten blijkt te bestaan, met tussen de pitten door een muffer dan muffe substantie waar je bijna in stikt van de drogigheid :cry:
Aaargh dit is dus waarom ik de mandarijn vermijd, tout court. Ik heb er de kracht niet voor om dat dan weer te verwerken
yette schreef:
09-03-2020 07:51
Dat was een reactie op Solo. Niet op mandarijntjes of nootjes.
Dat vermoedde ik al :D

Heb je je huisgenoten nou al een keer de deur uit gewerkt?
yette schreef:
09-03-2020 07:41
Ha!

Ik heb geen tijd. Vier onmotiveerbare mensen motiveren staat als eerste op de agenda. Er is er al een uit bed. Maar die zit nu al +10 minuten op de plee.

Ze moeten over 20-50 minuten allemaal opgedonderd zijn èn dan moet de boel een beetje aan kant zijn omdat er om 8.30 twee zorgorganisaties langskomen voor overleg.

Ja, ken ik! :proud:

Daarom nu even een rondje internet.
Als we dan toch wezenlijk eetleed delen:

Afbeelding
Ik ga Sensoor bellen :'( :'( :'(
Lady*Voldemort schreef:
09-03-2020 07:52
Dat vermoedde ik al :D

Heb je je huisgenoten nou al een keer de deur uit gewerkt?
Nope. Maarrrr er is vooruitgang! Er zit er een aan het ontbijt, een in de badkamer, een is zó comateus dat ik haar negeer en voor die van de plee heb ik school gebeld en direct na het overleg een afspraak met de huisarts gepland - tegen die tijd moet die comateuze dan maar leven met de thuiszorgdame.
Yette, wat hectisch bij jou op de vroege morgen.
yette schreef:
09-03-2020 08:28
Nope. Maarrrr er is vooruitgang! Er zit er een aan het ontbijt, een in de badkamer, een is zó comateus dat ik haar negeer en voor die van de plee heb ik school gebeld en direct na het overleg een afspraak met de huisarts gepland - tegen die tijd moet die comateuze dan maar leven met de thuiszorgdame.
Is jouw gezin dan taboe voor de thuiszorg?
Puritanism:
(HL Mencken)
yette schreef:
09-03-2020 07:41
Ha!

:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yas, heb je de biografie van Charles al gelezen? Vind hem fijn weglezen.
Inmiddels stort de economie in vanwege een virus.
Puritanism:
(HL Mencken)
Maud*de*Braose schreef:
09-03-2020 09:11
Charles? Over z’n piemel?
Maud*de*Braose schreef:
09-03-2020 09:11
Yep! Onmiddelijk binnengehaald op mijn e-reader. Hij was wel duur maar soit, ik moest hem hebben.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven