Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 9 maart 2020 om 19:35
maandag 9 maart 2020 om 19:48
Totaal in paniek voor morgen. Een bezoek aan de huisarts om te praten over mijn angst voor het virus. Ik wil zo graag allemaal beschermende maatregelen nemen als ik tussen al die zieke mensen zit. De huisarts vindt een mondkapje en handschoenen echter voldoende. Straks steek ik dochter of man aan. Help.
maandag 9 maart 2020 om 19:48
Je kunt mopperen wat je wil en tig steken onder water geven over dat je mij een streber vindt etc. Maar mij krijg je er niet meer mee. Nieuwe werkattitude werkt heel goed. Ik doe m’n werk zoals ik het wil en hoe mijn team en manager het graag willen, dat jij dat overdreven vind jammer dan.ik voel me er goed bij. Ik wil niet meer minder m’n best doen. Misschien een keer nadenken waarom je het zo voelt. Misschien omdat je stiekem wel weet dat jezelf flink verzaakt.

maandag 9 maart 2020 om 19:56
maandag 9 maart 2020 om 21:01
maandag 9 maart 2020 om 21:06
Quaintrelle schreef: ↑09-03-2020 21:01Ik heb een crush op Erik Scherder. Ik wil op elke zender alleen nog maar programma's van hem.

geneet van 't laeve

dinsdag 10 maart 2020 om 07:29
Geen fijne tijd, zo in de middag. Vind ik tenminste. Maar dat heb ik met alle afspraken hoor, ik heb ze liever in de ochtend. Dan ben ik er gelijk vanaf en loop ik er niet zo tegenaan te hikken. Maar misschien kon het niet anders bij je tandarts. Hopelijk zijn die 2,5 uur zo om.
dinsdag 10 maart 2020 om 08:09
Dus omdat jij vind dat een kuchje niets is vind je dus dat je niet naar je werk hoeft te bellen om te overleggen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid en doe gewoon ff wat je gevraagd wordt.
Je werkgever vind ik toch ook al onverantwoordelijk door een zieke werknemer niet naar huis te sturen. Voorlopig blijf ik ver bij jou uit de buurt.
Je werkgever vind ik toch ook al onverantwoordelijk door een zieke werknemer niet naar huis te sturen. Voorlopig blijf ik ver bij jou uit de buurt.
dinsdag 10 maart 2020 om 09:19
En weer ben ik in mijn eigen valkuil getrapt, waarom verwacht ik zoveel van anderen?
Mijn vader is een jaar geleden overleden en er is maar 1 iemand die even laat weten dat ze aan me denkt.
Ik vind het te kinderachtig voor woorden om hardop uit te spreken, maar zo voelt het wel.
Les voor mezelf; doe het anders dan zij, en doe dat zonder verwachtingen.
Mijn vader is een jaar geleden overleden en er is maar 1 iemand die even laat weten dat ze aan me denkt.
Ik vind het te kinderachtig voor woorden om hardop uit te spreken, maar zo voelt het wel.
Les voor mezelf; doe het anders dan zij, en doe dat zonder verwachtingen.
Ozo.
dinsdag 10 maart 2020 om 10:14
BowGirl35 schreef: ↑10-03-2020 08:09Dus omdat jij vind dat een kuchje niets is vind je dus dat je niet naar je werk hoeft te bellen om te overleggen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid en doe gewoon ff wat je gevraagd wordt.

dinsdag 10 maart 2020 om 10:16
Oh getver ik haat dat. Ik heb zelf kinderen maar ik vind het al hinderlijk als mensen hun kinderen mee naar het werk nemen. Honden vind ik echt niet te doen.Michella_1991 schreef: ↑09-03-2020 17:38Je neemt je pup mee naar je vrijwilligerswerk? Hebben wij daar ook nog iets over te zeggen, ik heb een hekel aal honden; ze zijn onvoorspelbaar