Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Afbeelding
Haha k zag hem ook al voorbij komen ja.
Laatste werkdag gehad, nieuws van mijn nieuwe werk per email gekregen: today is a good day! Zelfs een lief kaartje van collega's gekregen terwijl ik alleen maar een tijdelijke kracht was. :)

Ik heb alleen ineens wel ontzettend veel zin in een vette bek, maar ik heb nul zin om naar buiten te gaan of om thuis te laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel gegeten dan Marquise?

Ik kreeg vanmiddag te horen dat we dus dicht gaan. Geen idee hoe en wat dat gaat betekenen voor mijn werkzaamheden.
Ja, we hebben nog vanalles in huis. Maar ik heb dan weet geen frituur of airfryer. :D

Oh, da's minder. Het is vooral die onduidelijkheid die het moeilijk maakt, denk ik.
Nou ja ik hoor het maandag wel. Kan vanuit thuis wel iets doen maar niet heel veel. Beetje social media maar dat is het dan wel.
Afbeelding

Ok nu houd ik echt op maar deze is zo geestig, ik lig er echt al uren helemaal dubbel om... :rofl:
Ik moet echt eens ophouden met over het coronavirus te lezen, want daar word je dus echt niet vrolijk van. Hoe meer ik lees, hoe erger het blijkt te zijn. :(
RikM schreef:
13-03-2020 22:30
Ik moet echt eens ophouden met over het coronavirus te lezen, want daar word je dus echt niet vrolijk van. Hoe meer ik lees, hoe erger het blijkt te zijn. :(
Ik ga ook niet alles meer lezen en kijken.
RikM schreef:
13-03-2020 22:30
Dat heb ik ook, en daarom is iedereen ook geflipt, door de media die de boel behoorlijk opblaast.

Daarom zijn grappige whatsappies nodig trouwens i.m.o...
Ik en oud-collega appen wat coronaspotprentenzooi heen en weer. Ik zit ook nog steeds in de team-app; mijn collega's worden zoveel mogelijk vrijgesteld van werk (kantoorwerk dat deels alleen op locatie kan).

Van de week dus een kennismakingsgesprek zonder handen schudden, zal mij benieuwen of de rest van de maand het kennismaken wordt gedaan via mail/skype of uitgesteld naar april.

Was verder niet heel erg productief vandaag, morgen een herkansing :P
Phoebemeaculpa schreef:
13-03-2020 22:08
Afbeelding

Ok nu houd ik echt op maar deze is zo geestig, ik lig er echt al uren helemaal dubbel om... :rofl:
Waar komt deze van?
Vind ‘m té leuk 🤣
Oh ja herkenbaar hoor. Ik word er ook helemaal knettergek van, al die nieuwsberichten.
Gisteren met huisgenoten flink wat grappen gemaakt over de situatie. Humor is altijd belangrijk, vind ik. ;)

Ik ga straks met een huisgenoot op boodschappenjacht. Ben benieuwd :P
Goedemorgen de zon schijnt!!
Wij hebben de boodschappen al in huis, had van de week picnic laten komen.
Maak vanavond pizza! Lekker. Dadelijk eerst een tosti ( oud brood opmaken) met een gebakken ei erop. En dan gaan we denk ik wandelen of fietsen. Even naar buiten.
Muis geen idee, mijn zus appte hem, idd erg geestig.
En inderdaad Kwebbel, het is hoe het is, stressen heeft weinig zin en humor is inderdaad belangrijk.
Ik heb door dat gedoe overigens wel een zak paaseitjes in de wacht gesleept, ik had een weddenschap met mijn moeder over iets wat ik heb vandaag of dat doorgaat of niet en het gaat gewoon door dus ik heb gewonnen... :proud: :puh: :yes:
Nw ook nog gezien gister, ik vind hem steeds leuker en we doen rustig aan en dat is fijn.

Dolfje: :high5: ik eet ook pizza vanavond.

Fijne zaterdag allen.
Ik heb mijn fiets opgeladen, als het inderdaad mooi weer wordt wil ik ook weer eindelijk een keer gaan fietsen. Sinds ik mijn auto heb, zei ik tegen iedereen: "Maar ik blijf wel fietsen hoor"

Ahum.

Ik denk dat ik sindsdien nog maar 3 of 4 keer gefietst heb ofzo? Maar van mijn fysio moet ik meer bewegen, dus dat advies wil ik nu weer op gaan pakken, nu het mooie weer eraan komt.
Ik fiets elke dag naar mijn werk maar dat is nog geen 10 minuten. Echt voor plezier fietsen doen wij ook amper. Elk jaar zeggen we weer dat we dat vaker moeten doen..
dolfje schreef:
14-03-2020 09:33
Ik fiets elke dag naar mijn werk maar dat is nog geen 10 minuten. Echt voor plezier fietsen doen wij ook amper. Elk jaar zeggen we weer dat we dat vaker moeten doen..

Herkenbaar.. Eigenlijk zonde want ik ben eigenlijk omringd door natuurgebieden. Vorig jaar met huisgenoot een eind gaan fietsen, en toen op een terrasje beland. Was echt heerlijk. Als ik eenmaal aan het fietsen ben, gaat het wel. En ik heb een electrische fiets dus ik mag niet klagen eigenlijk :P
ik kreeg gister ook een lading corona meme's
deze vond ik toch wel de beste

Afbeelding

:rofl:

vanmorgen even naar de Dirk geweest, meteen wc papier gescoord :lol: dirk dacht we doen slim en plaatsen gewoon plalet met wc papier in de winkel.
vlees was weer op op een paar zielige hamlappen & worsten na, heb maar diepvries hamburgers genomen en biefstuk.

@muis rondje FB, heb hem heel vaak gezien :lol:

@kwebbel & Dolfje persoonlijk denk ik dat er maar weinig NLers fietsen voor hun plezier, omdat we de fiets vooral als vervoersmiddel gebruiken.
vroeger ging ik vaak met mijn vader zomers een rondje fietsen, ik fiets nu ook weinig wil ook meer gaan fietsen zodra het beter weer wordt ga ik mijn fiets halen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
14-03-2020 11:13
ik kreeg gister ook een lading corona meme's
deze vond ik toch wel de beste

Afbeelding
Die kwam ik ook tegen :mrgreen:
Watervrouw333 schreef:
14-03-2020 11:44
Die kwam ik ook tegen :mrgreen:
Ik ook, geniaal... :rofl:
Vriend is nu naar de AH hier in de buurt, ik ben benieuwd met wat ie thuiskom. Met een beetje mazzel lukt alles wel omdat het net in een studentenbuurt is en die studentjes zijn zoals ieder weekend terug naar pa en moe.

Maar goed, we moeten geen wc papier hebben, dus dat zal wel goed komen.
Ik heb de supermarkt overleefd :P
Nee het viel wel mee, op enkele lege schappen na. De diepvriesvakken waren tot mijn verbazing propvol, dus daar heb ik het eea ingeslagen.
Verder wat drinken, brood (afbakbroodjes waren helemaal op!), chips.

Nee viel niks tegen eigenlijk. En qua drukte viel het me ook enorm mee.
Het viel mee volgens vriend, blijkbaar waren hier de budget blikken cola op.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven