Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
14-03-2020 12:43
Dat is wel heel erg! o_o
We hebben stop armoede/noaberschaphoeken. Breng straks een pakket langs. Voor mijn kroeguitspatting uiteraard.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
14-03-2020 12:43
Maar het IS duidelijk en wat jij schrijft is dus alleen maar ONduidelijk.

Ok, nog duidelijker dan.
Ik ga niet met jou in discussie omdat ik het niet tegen jou had. Daarbij wíl ik ook helemaal niet met jou in discussie omdat ik vind dat je een hele vervelende manier van discussiëren hebt.

Aks ik dus een opmerking over de kroeggang van Yasmijn maak ga ik niet met jou in discussie over het al dan niet verspreiden van het virus en het houden aan de richtlijn.

Omdat ik vind dat je vervelend discussieert.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 14-03-2020 12:50
Reden: Leesbril niet op
0.34% gewijzigd
Luci_Morgenster schreef:
14-03-2020 12:45
Brengen denk ik.
Lijkt me ook idd.
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
14-03-2020 12:46
Yas, loat goan!
Joa 😂
Geen bijzonderheden
Luci_Morgenster schreef:
Och, ja als normale verjaardagen al afgeraden worden dan is een kroegfeestje natuurlijk heel wat anders.
Maar die worden niet afgeraden door de officiële richtlijnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Merys schreef:
14-03-2020 12:47
Ok, nog duidelijker dan.
Ik ga niet met jou in discussie omdat ik het niet tegen jou had. Daarbij wíl ik ook helemaal neit met jou in discussie omdat ik vind dat je een hele vervelende manier van discussiëren hebt.

Aks ik dus een opmerking over de kroeggang van Yasmijn maak ga ik noet met jou in discussie over het al dan niet verspreiden van het virus en het houden aan de richtlijn.

Omdat ik vind dat je vervelend discussieert.
Mijn gevoelens....... :'(
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
We hebben stop armoede/noaberschaphoeken. Breng straks een pakket langs. Voor mijn kroeguitspatting uiteraard.
Lief!❤️
Misschien kunnen de forummers die wél een discussie willen of daartoe uitlokken zich naar het juiste Coronia topic begeven? Zijn ze fijn onder gelijkgestemden!

Dank u
Solomio schreef:
En die plannen volgen de officiële richtlijnen, dus waarom dan afraden?
Dat is waar. Al gok ik dat de dwingende richtlijnen dit weekend nog wel weer worden aangepast. Kan het nog net. ;)
broekrok schreef:
14-03-2020 12:48
Misschien kunnen de forummers die wél een discussie willen of daartoe uitlokken zich naar het juiste Coronia topic begeven? Zijn ze fijn onder gelijkgestemden!

Dank u
Is er al een topic over?
Mag de natrap niet gewoon coronavrij, met als nieuwe regel dat je mag straffen op elke post die c-woord related is?
Murrmurr schreef:
14-03-2020 12:51
Mag de natrap niet gewoon coronavrij, met als nieuwe regel dat je mag straffen op elke post die c-woord related is?
Gestaft.
broekrok schreef:

Dank u
Er zijn er teveel. Geen idee meer waar ik moet zijn 😂
Maar ja, als ik vertel in zo’n topic van mijn “wilde kroegplannen” krijg je iets met pek en veren 🤪
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:

Dank u
Er is bijna niks anders meer om over na te praten. :bonk:
Een kroegplan past hier toch wel, lijkt mij. Dat gaat niet over een virus maar over een gezellig feestelijk samenzijn :cheer2:
Kroegplannen, sorry bijeenkomsten met 30 mensen en een feestelijk karakter, mogen altijd. Maar ik hoef niet alle boodschappen te lezen waar mensen op misgrijpen of dat je gedwongen op een B-merk allesreiniger bent overgestapt of wat mensen vinden van andermans kroegbezoek
Ok, duidelijk.
broekrok schreef:
14-03-2020 12:53
Een kroegplan past hier toch wel, lijkt mij. Dat gaat niet over een virus maar over een gezellig feestelijk samenzijn :cheer2:
Eigenlijk is het net andersom, dit is immers napraat. :biggrin:
doornroosje9 schreef:
14-03-2020 12:51
Gestaft.
Met ingang van.... Nu!!!
broekrok schreef:

Dank u
Coronia? Is dat een mutatie?

Wat mij betreft mag iedereen hier vanalles in de groep gooien en iets vinden van wat anderen in de groep gooien.
yette schreef:
14-03-2020 12:58
Coronia? Is dat een mutatie?
Een lafhartige poging om het c-woord te omzeilen?
Murrmurr schreef:
14-03-2020 12:59
Een lafhartige poging om het c-woord te omzeilen?
Precies

Waar is Nouschi?
broekrok schreef:
14-03-2020 12:53
🍺🍺🍺🍺
Geen bijzonderheden
In mijn lijstje actieve topics is alles c-related. Wacht nee ik heb de keuze uit zwanger worden met IVF of paardrijden op latere leeftijd. Ik wil geen van beide!
broekrok schreef:
14-03-2020 13:00
Precies

Waar is Nouschi?
Waarschijnlijk gestikt in een Zweedse gehaktbal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven