Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
16-03-2020 16:27
Echt bijna 60 coronatopics :O
Jemig!
En strax als de maatregelen voorbij zijn, te beginnen in China, begint het hele circus opnieuw. Net zolang totdat iedereen corona heeft gehad, de economie op niveautje Kongo “draait” en er 6000 topics lopen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
16-03-2020 16:26
Noord of Zuid Korea?
Noord - zoekt een nieuwe nieuwslezeres...... :rofl:
jouw leven is een keuze
Maud*de*Braose schreef:
16-03-2020 15:55
Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.

Jammer, lijkt me wel wat.
Nouschi schreef:
16-03-2020 16:27
Echt bijna 60 coronatopics :O
Je hebt ze geteld? :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
holy hell er is echt een coronapijlert!
oudebaas schreef:
16-03-2020 16:31
Jemig!
En strax als de maatregelen voorbij zijn, te beginnen in China, begint het hele circus opnieuw. Net zolang totdat iedereen corona heeft gehad, de economie op niveautje Kongo “draait” en er 6000 topics lopen.
Bij 3000 Corona topics is het forum vol. Moet er een nieuw forum geopend worden
Murrmurr schreef:
16-03-2020 16:43
holy hell er is echt een coronapijlert!
Als je toch binnen zit en verder niks doet kun je op z’n minst je internet een beetje netjes bijhouden.
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 17:06
Als je toch binnen zit en verder niks doet kun je op z’n minst je internet een beetje netjes bijhouden.
Ik heb dan wel geen vitaal beroep, een beroep zelfs waar werkelijk niemand echt op zit te wachten, maar ik ben nog altijd een productief lid van deze maatschappij
:HA:
Hah. Mijn nieuwe werk mag toch starten morgen :yes:

Facetimen met cliënten enzo.
PoesinBoots schreef:
16-03-2020 17:12

Hey, da's goed nieuws!
Marquise schreef:
16-03-2020 15:54
Ik heb vooral een beetje medelijden met de TO. Wil je wat aan je gezondheid doen en nu lijkt het toch aardig het moment, krijg je daar weer gezeik van dat het TOCH VOORAL ALLEMAAL NIET LUKT. Moet ik wel bij zeggen dat ik ook ooit de fout had gemaakt om mee te schrijven met zo'n stoppen met roken topic waar een ex-roker het vooral nodig vond om bijna ieder uur te vermelden dat 'het vast moeilijk was' en blablabla.

Mijn advies: als je wil stoppen met roken, vooral niet vermelden.
Zelfde geldt voor afvallen.

Pas toen ik twee weken niet gerookt had heb ik het aan een paar mensen verteld, omdat ik toen eigenlijk zeker wist dat ik nooit meer ging roken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Murrmurr schreef:
16-03-2020 17:10
Ik heb dan wel geen vitaal beroep, een beroep zelfs waar werkelijk niemand echt op zit te wachten, maar ik ben nog altijd een productief lid van deze maatschappij
:HA:
Ik ben designated surviver. :-D Vitaal beroep, maar op bevel, verplicht thuis.
jouw leven is een keuze
Is topicdiarree ook één van de symptomen van corona? WTF.
RikM schreef:
16-03-2020 17:26
Ja, dat vroeg ik me van de week ook af. :-D :-D
RikM schreef:
16-03-2020 17:26
:rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
PoesinBoots schreef:

Wat leuk!

We mogen wel blij zijn met dat internet. Veertig jaar geleden had zo'n toestand nog veel meer voeten in de aarde gehad dan nu al het geval is.
oudebaas schreef:
16-03-2020 16:26
Noord of Zuid Korea?
Hmm, inmiddels een connectieverzoek. Blijkt zowaar de Amerikaanse ambassadeur in Seoul te zijn. Wow.
PoesinBoots schreef:

Fijn Poes. Veel plezier!
Maud*de*Braose schreef:
16-03-2020 17:54
Hmm, inmiddels een connectieverzoek. Blijkt zowaar de Amerikaanse ambassadeur in Seoul te zijn. Wow.
Als dat geen neuken wordt
17:51
Het kabinet heeft vanmiddag een kleine maar belangrijke wijziging aangebracht in de gisteren afgekondigde maatregelen voor de horeca in Nederland. Na nieuw overleg is besloten om het afhalen van eten bij restaurants weer mogelijk te maken en de drive-thru’s van McDonald’s, Burger King en KFC weer beschikbaar te stellen.
;-)
Life is short. Eat dessert first.
AeonOfWinter schreef:
16-03-2020 16:34
Je hebt ze geteld? :mrgreen:
Ja :proud:
nouschi wijzigde dit bericht op 16-03-2020 18:25
0.42% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
16-03-2020 17:51
We mogen wel blij zijn met dat internet. Veertig jaar geleden had zo'n toestand nog veel meer voeten in de aarde gehad dan nu al het geval is.

Dan zaten we nu allemaal te breien. :wtf:
doornroosje9 schreef:
16-03-2020 18:08
17:51
Het kabinet heeft vanmiddag een kleine maar belangrijke wijziging aangebracht in de gisteren afgekondigde maatregelen voor de horeca in Nederland. Na nieuw overleg is besloten om het afhalen van eten bij restaurants weer mogelijk te maken en de drive-thru’s van McDonald’s, Burger King en KFC weer beschikbaar te stellen.
;-)
Jongens hou eens op met de hele tijd over junk food te posten net nu mijn sportschool nog tot 6 april gesloten is. Ik haal steeds gezonde meuk in huis en nu krijg ik zin om iets te bestellen.
RikM schreef:
16-03-2020 18:12
Dan zaten we nu allemaal te breien. :wtf:
Of mooie boeken te lezen uit mijn coronaboekentopic en er een Goed Gesprek over te hebben.
Murrmurr schreef:
16-03-2020 18:04
Als dat geen neuken wordt
Of ze heeft hét medicijn tegen Corona! Niet de eerste keer dat die lul in the white house dat alleenrecht poogt te kopen.
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven