Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 18 maart 2020 om 15:07
Testen betekent ook geen zekerheid over de resultaten. Dan moet er meerdere malen getest worden over langere tijd. Onzinnig dus. De collega's moeten in zelf quarantaine wat niet meer is dan zich heel strikt houden aan de richtlijnen.SombraOnline schreef: ↑18-03-2020 11:57De manager van m’n vriend heeft coronavirus. Directe collega’s worden niet getest, dat doen ze pas als ze klachten krijgen.![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 18 maart 2020 om 23:15
Geen tijd. Maar voor jou een samenvatting van dag drie van afstandsonderwijs:
'Merendeel van de leerlingen keurig op tijd online, vier stuks met slechte smoesjes waarom ze niet op tijd hadden ingeleverd. Veel leerlingen kregen stress bij het idee dat de mondelingen doorgaan en het feit dat mevrouw Lemoos als hulptroep ook mondelingen gaat afnemen. Ik kreeg bijles van leerlingen: wat vooral NIET te vragen als ze mij als examinator hadden, hoe ik vooral niet moest kijken dan, enz. Een leerling had ruzie met haar stiefvader over een van mijn 'prikkelende discussiestellingen' (die ik plaats voor de skypeles om de boel een beetje op te leuken en de interactie te bevorderen). Leerlingen vonden het 'leuke' er nu wel vanaf, van het coronagedoe. Tijdens Google Meet probeerde ik Squla van zoonlief te reanimeren, besloten om Gynzy nog maar eens te proberen. Zoon keek mij vuil aan en vond dat ik die leerlingen voortrok want tegen hen deed ik wel leuk. In de uren na de lessen opdrachten nagekeken en her en der mailtjes beantwoord en op afstand brandjes geblust. Stiefvader mailde om 16.00 dat hij toch graag de oplossing van de stelling wilde hebben. Bij het dichtklappen van de laptop zag ik in een ooghoek dat de jongste (puppy) hond stond te kokhalzen omdat madame een stokje overdwars in haar bek had. Uitgeroepen tot de meest stomme moeder van alle moeders. Man komt thuis van zijn Meest Vitale Beroep in deze Barre Tijden en klaagt dat hij toch wel graag al aan tafel had willen schuiven. Ik duw hem de iPad onder de neus met de site van Dominos.nl open. Man boos, zoon boos. Honden vinden mij wel nog leuk. Einde van dag drie'.

donderdag 19 maart 2020 om 06:20
Heerlijk dat dit topic inmiddels verzand is in het zoveelste corona kletstopic topic terwijl er al topics zijn over school en koters. Dit heeft amper meer te et dingen die je niet hardop wil zeggen. Ja de wereld die we kennen is waarschijnlijk voorbij en ja over 2 weken hebben we hier Italiaanse toestanden en ja dat roep ik al weken en niemand wilde luisteren. Ik was maar vreemd en werd voor gek verklaard met mijn blikvoer in de schuur en nog geen 2 weken later loopt iedereen alsnog te hamsteren. De mensheid is een kudde schapen en als dit deels onze ondergang betekent dan betwijfel ik of we er wat van leren. Hoera voor overbevolking massieve veeteelt en milieu vervuiling. Kan meteen ma de corona de snelheid weer naar 130.moet je kijken wat een besparing qua fijnstof de afgelopen dagen. We leren er niks van alleen maar economisch belang we zijn nummers en over 2 weken blijkt wederom mijn gelijk. Tot dan blijf met zijn allen maar lekker janken over dingen die er in 1 klap geen moer meer toe doen als de ic vol is en de mortuaria ook.
(Dit ga ik dus nooit hardop zeggen he)
(Dit ga ik dus nooit hardop zeggen he)
donderdag 19 maart 2020 om 06:41
Als je je ‘s ochtends af wil trekken, geen probleem, maar heb dan ook de ballen om dat te doen terwijl ik ernaast lig en stuur me niet met een smoesje het bed uit.
En nogmaals, geen probleem als je jezelf een handje helpt, maar al twee ochtenden achter elkaar mij met een smoesje het bed uit sturen om jezelf af te trekken maar gisteravond geen zin/te moe om gewoon te neuken is al helemaal niet bevordelijk voor mijn humeur!!!!
(En ja, ik weet het, seks met jezelf en seks met elkaar zijn twee verschillende dingen en daar heb je wellicht graag privacy ben, maar het is heel frustrerend aangezien ik gister zin had, hij niet, en mij de volgende ochtend dan wel met een smoesje het bed uitstuurt om zichzelf af te trekken). Ik ga het niet hardop zeggen, dat levert alleen maar irritatie op, vanavond maar een nieuwe poging doen om de frustratie weg te nemen
En nogmaals, geen probleem als je jezelf een handje helpt, maar al twee ochtenden achter elkaar mij met een smoesje het bed uit sturen om jezelf af te trekken maar gisteravond geen zin/te moe om gewoon te neuken is al helemaal niet bevordelijk voor mijn humeur!!!!
(En ja, ik weet het, seks met jezelf en seks met elkaar zijn twee verschillende dingen en daar heb je wellicht graag privacy ben, maar het is heel frustrerend aangezien ik gister zin had, hij niet, en mij de volgende ochtend dan wel met een smoesje het bed uitstuurt om zichzelf af te trekken). Ik ga het niet hardop zeggen, dat levert alleen maar irritatie op, vanavond maar een nieuwe poging doen om de frustratie weg te nemen

donderdag 19 maart 2020 om 07:33
Ik doe een Lemoos2. Vandaag voor het eerst lesgeven via Teams.
Was het mijn voornemen om deze periode geen make-up te dragen, en wie staat er nu oogpotlood en mascara op te smeren...
(Misschien een apart topic aanmaken waar docenten kunnen praten over het geven van thuisonderwijs, tips, frustraties)
Was het mijn voornemen om deze periode geen make-up te dragen, en wie staat er nu oogpotlood en mascara op te smeren...
(Misschien een apart topic aanmaken waar docenten kunnen praten over het geven van thuisonderwijs, tips, frustraties)
Valhalla! Where the brave may live Forever!

donderdag 19 maart 2020 om 07:52
Nou, ik ben longpatient en had normaal met het ov gemoeten. Man bracht me gister naar werk zodat ik nog wat essentiële dingen kon regelen tbv afstandsonderwijs en ik was best opgelucht toen ik weer in mijn eigen huis was.Betty_Slocombe schreef: ↑18-03-2020 20:02Ehm, we werken allemaal toch door? Ik word gewoon betaald, dus het is niet gek dat ik iets doe, lijkt me. Waarom dan zo'n dramatisch kader op facebook?
Ben toch wel angstig voor besmetting en heb diepe bewondering voor al die mensen die met het ov, en met contact met vele mensen, hun werk nu moeten doen.
Voor mij is dit nu niet verstandig maar voor een gezond persoon ook allemaal extra risico's op ziek worden.
donderdag 19 maart 2020 om 08:06
dat is wel raar.Koffiepot schreef: ↑19-03-2020 06:41Als je je ‘s ochtends af wil trekken, geen probleem, maar heb dan ook de ballen om dat te doen terwijl ik ernaast lig en stuur me niet met een smoesje het bed uit.
(En ja, ik weet het, seks met jezelf en seks met elkaar zijn twee verschillende dingen en daar heb je wellicht graag privacy ben, maar het is heel frustrerend aangezien ik gister zin had, hij niet, en mij de volgende ochtend dan wel met een smoesje het bed uitstuurt om zichzelf af te trekken). Ik ga het niet hardop zeggen, dat levert alleen maar irritatie op, vanavond maar een nieuwe poging doen om de frustratie weg te nemen![]()

donderdag 19 maart 2020 om 08:32
Het-groepje schreef: ↑19-03-2020 08:10Ben ik trouwens de enige perv die de geneugten van de sexpauzes heeft ontdekt in deze barre tijden?
De wat?

donderdag 19 maart 2020 om 11:33

donderdag 19 maart 2020 om 12:39
Koffiepot schreef: ↑19-03-2020 06:41Als je je ‘s ochtends af wil trekken, geen probleem, maar heb dan ook de ballen om dat te doen terwijl ik ernaast lig en stuur me niet met een smoesje het bed uit.
Ben ik de enige die nu heel benieuwd is wat dan die smoesjes waren? Zegt 'ie dan: "Schat, ik weet niet meer of ik gisteravond de kliko aan de straat heb gezet, wil jij even gaan kijken?"

donderdag 19 maart 2020 om 12:39
donderdag 19 maart 2020 om 15:50