Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 30 maart 2020 om 15:21
Kom op meid, niet verzinken in treurnis.Lotttechar schreef: ↑30-03-2020 15:17Ik zou echt niet weten hoe ik dit nog weken moet volhouden. Op deze manier hoeft het niet meer.

De lente is begonnen, het zonnetje schijnt, je kan een fijne wandeling gaan maken of met een mooi boek bij het raam in de zon gaan zitten, jezelf verwennen met iets lekkers van de bakker.
Over een tijdje kijk je erop terug en vraag je je af waar je zo moeilijk over hebt gedaan.
We zitten allemaal, wereldwijd, in hetzelfde schuitje, troost je daarmee.

maandag 30 maart 2020 om 15:25
maandag 30 maart 2020 om 15:49
maandag 30 maart 2020 om 16:06
Zo heb ik er ook 1.
Ze komt nooit buiten. Hangt heel erg aan het spirituele.
Constant teksten van engelen en tijd.
En dan bij al die theorieën eronder zetten, " ja, zo héb ik het ook in mijn hoofd". Iets met 5G.
En mensen " geloof toch niet alles".
Ze spoort écht niet.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

maandag 30 maart 2020 om 16:11
Ik vind het wel aandoenlijk.pepexx schreef: ↑30-03-2020 16:06Zo heb ik er ook 1.
Ze komt nooit buiten. Hangt heel erg aan het spirituele.
Constant teksten van engelen en tijd.
En dan bij al die theorieën eronder zetten, " ja, zo héb ik het ook in mijn hoofd". Iets met 5G.
En mensen " geloof toch niet alles".
Ze spoort écht niet.
maandag 30 maart 2020 om 16:44
Drackie schreef: ↑30-03-2020 01:15Ik vind het echt heel vreemd dat mijn lessen op de muziekschool gewoon door blijven gaan. Ik had vorige week ook les en merkte direct dat 1,5 meter afstand tijdens die lessen totaal niet werkt, bovendien komt de docent met heel veel andere leerlingen in aanraking en het advies is thuis te blijven! Ik ga het niet meer doen. Dan maar les via Skype (mocht ook zei ze).
Ik heb al twee weken les via Skype. Anderhalve meter afstand is niet werkbaar, dan maar via Skype. Werkt best goed!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
maandag 30 maart 2020 om 17:10
Ik reageer er wel op, maar dan wel binnen de grenzen.
Stel je voor dat zij mij ontvriend.
Dan ben ik mijn pleziertje kwijt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 30 maart 2020 om 17:17
Dan zeg je dit tegen haar. Misschien wordt ze wakker.petra123456 schreef: ↑30-03-2020 15:25Je bent gewoon getrouwd met een zakje wasser.een luie donder. En een klootzak.
Zo. En je bent niet goed bij je hoofd. Al jaren is dit zo en lekker je, maar er iets aan doen, ho maar.
Meneer zit te gamen en jij verzuipt in huishouden, tuin, kinderen en gewoon werk.

maandag 30 maart 2020 om 18:23
Een dikkeLotttechar schreef: ↑30-03-2020 15:17Ik zou echt niet weten hoe ik dit nog weken moet volhouden. Op deze manier hoeft het niet meer.

maandag 30 maart 2020 om 18:30
Rookgordijn1 schreef: ↑30-03-2020 10:28De officiële website kon maar een x aantal beren verwerken. Dan staat je beer ook op Google maps. Er zijn iederdaad wel nog Facebookgroepen, misschien kan ik hem daar nog plaatsen.
Euhm moest je die beer aanmelden dan? Ik heb er gewoon eentje voor het raam gezet.

maandag 30 maart 2020 om 20:01
Het moet niet, het kan wel. Als je dan Google maps opent zie je waar de beren zijn.herfstappeltaart schreef: ↑30-03-2020 18:30Euhm moest je die beer aanmelden dan? Ik heb er gewoon eentje voor het raam gezet.
Ik heb inmiddels een website gevonden speciaal voor ons dorp en heb mijn beer daar aangemeld. Dan kunnen ouders eventueel een route uitstippelen
maandag 30 maart 2020 om 20:20
En een gemiste oproep van manager... Zei ik vrijdag niet ben er dinsdag weer denk ik (maandag uh vandaag vrije dag) en mocht het anders zijn laat ik het weten? Je hebt geluk dat ik te eerlijk ben, anders zou ik je morgen laten weten toch nog ziek te zijn puur uit ergernis met dat gestalk.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
maandag 30 maart 2020 om 20:25
Dit wil ik dus WEL hardop zeggen, maar dat mag nog niet: alles is goed!

drackie wijzigde dit bericht op 30-03-2020 22:59
0.26% gewijzigd

maandag 30 maart 2020 om 21:13
Aan de ene kant moet ik jullie achtervolgen tot de hel en terug. Wat een enorme kutstreek, compleet onredelijk en verdomd sneaky
Waarom jullie mij ervoor hebben uitgekozen, geen flauw idee.
Aan de andere kant zijn jullie zulke afgrijselijke mensen dat ik het liefst niks meer met jullie te maken wil hebben. Ik heb het idee dat vooral eentje reactie wel erg amusant zou vinden.
Dus ik hou me gedeisd.
En vind mezelf erg zielig, jullie weten uit eerste hand wat er voor me van afhangt (moest je ongevraagd over uitweiden) dus waarom zo verrot en evil.
Aan de andere kant zijn jullie zulke afgrijselijke mensen dat ik het liefst niks meer met jullie te maken wil hebben. Ik heb het idee dat vooral eentje reactie wel erg amusant zou vinden.
Dus ik hou me gedeisd.
En vind mezelf erg zielig, jullie weten uit eerste hand wat er voor me van afhangt (moest je ongevraagd over uitweiden) dus waarom zo verrot en evil.

maandag 30 maart 2020 om 22:57
Het-groepje schreef: ↑30-03-2020 21:13Aan de ene kant moet ik jullie achtervolgen tot de hel en terug. Wat een enorme kutstreek, compleet onredelijk en verdomd sneaky
Dus ik hou me gedeisd.

maandag 30 maart 2020 om 23:01
Jezus. 25. Echt waar? Heb je nu een vriendin die 28 jaar jonger is dan jij? Nauwelijks ouder dan ons oudste kind.
Ik had niet gedacht dat je zo'n sneuneus was. Je keek altijd zo neer op zulke mannen. Ik voorspel een tweede leg, met vette kindervingers in je hysterisch schone huis.
Onze oudste verheugt zich er nu al op. Zal het nieuwe broertje of zusje schandalig verwennen. Met stoepkrijt, vingerverf en van die gekleurde klei, je weet wel, die overal aan blijft plakken.
Maar toon je midlife crisis ook vooral lekker aan de rest van de wereld.
Ik had niet gedacht dat je zo'n sneuneus was. Je keek altijd zo neer op zulke mannen. Ik voorspel een tweede leg, met vette kindervingers in je hysterisch schone huis.
Onze oudste verheugt zich er nu al op. Zal het nieuwe broertje of zusje schandalig verwennen. Met stoepkrijt, vingerverf en van die gekleurde klei, je weet wel, die overal aan blijft plakken.
Maar toon je midlife crisis ook vooral lekker aan de rest van de wereld.