Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 18:57
Lovely12321 schreef: ↑03-04-2020 18:11Moet alles even terug lezen hoor sorrie.
Ik heb met hem gesproken wat ik al dacht hij wist het niet opgeven moment wel zei hij maar was zo half in zn slaap en was niet zijn bedoeling dat het tegen me zin in was.. en bood zijn excuus aan en begreep mij, ik heb gezegt als dit weer gebeurd ga ik apart van je liggen ookal kan hij er deels dsn niks aan doen ik vind dat niet fijn
Sorry, ik vind dit een slap verhaal van hem. Mijn ex kwam de eerste keer ook met dat gelul aanzetten en toch deed ie week later weer hetzelfde en ontkende het weer totdat ik hem uit de tent lokte. En 'half in slaap' en 'er deels niets aan kunnen doen' zijn echt rode vlaggen. Je hebt zo'n tweeëneenhalf jaar een relatie met hem en nu pas openbaart die sekssomnia pas? Had ie het ook al in zijn vorige relaties? Wordt het dan niet tijd voor de huisarts? Open je ogen, is dit wat je je dochter wil meegeven, dat ze een object is?
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 18:57
ik heb het over de andere gevallen...niet over TO wat TO haar man deed was gewoon walgelijk, geen excuus.
vrijdag 3 april 2020 om 18:59
Blijkbaar wel ja. En dat er dan nog vrouwen in zo’n lulverhaal trappen..
vrijdag 3 april 2020 om 19:03
Ik heb met hem gesproken wat ik al dacht hij wist het niet opgeven moment wel zei hij maar was zo half in zn slaap en was niet zijn bedoeling dat het tegen me zin in was.. en bood zijn excuus aan en begreep mij, ik heb gezegt als dit weer gebeurd ga ik apart van je liggen ookal kan hij er deels dsn niks aan doen ik vind dat niet fijn
Deels (het wakkere deel) kan hij er dus wel wat aan doen. Dus wat gaat hij er aan doen? Hij mankeert wat dus hij moet er wat aan doen.
vrijdag 3 april 2020 om 19:10
Wauw. Hij was HALF in z'n slaap. Zeg eens eerlijk: heb jij je best gedaan om hem wakker te krijgen of ben je gelijk bevroren? Niks mis met bevriezen maar als jij ook maar een beetje je best hebt gedaan om hem wakker te krijgen dan begrijp ik er werkelijk NIETS van dat je deze slappe smoes slikt.
vrijdag 3 april 2020 om 19:17
S-Groot schreef: ↑03-04-2020 19:10Wauw. Hij was HALF in z'n slaap. Zeg eens eerlijk: heb jij je best gedaan om hem wakker te krijgen of ben je gelijk bevroren? Niks mis met bevriezen maar als jij ook maar een beetje je best hebt gedaan om hem wakker te krijgen dan begrijp ik er werkelijk NIETS van dat je deze slappe smoes slikt.
Ze heeft vijf keer "Nee" gezegd en geprobeerd om hem van haar af te krijgen. Lijkt mij dat ie daar wel wakker van had moeten worden.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 19:27
Wat hij bedoeld is waarschijnlijk dat hij geen verantwoordelijkheid neemt, want in ‘halfslaap’
Remedie: walnootkraker in de buurt en op het juiste moment een nootje kraken
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
vrijdag 3 april 2020 om 19:38
dus hij was wakker en dacht even zijn gang te kunnen gaan. wtfLovely12321 schreef: ↑03-04-2020 18:11Moet alles even terug lezen hoor sorrie.
vrijdag 3 april 2020 om 19:41
Herfstblaadje19 schreef: ↑03-04-2020 18:59Blijkbaar wel ja. En dat er dan nog vrouwen in zo’n lulverhaal trappen..
Hij was tenminste wel half eerlijk.
vrijdag 3 april 2020 om 19:50
PilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 19:17Ze heeft vijf keer "Nee" gezegd en geprobeerd om hem van haar af te krijgen. Lijkt mij dat ie daar wel wakker van had moeten worden.
Ik heb dat gelezen ja en dat zou mijn conclusie ook zijn. Vandaar dat ik mij hooglijk verbaas over TO's lauwe houding. Dus daarom ook mijn vraag aan TO om echt stil te staan bij de vraag 'Heb je hem nou proberen wakker te krijgen of niet?'. Als het antwoord daarop 'Ja' is dan had die man die slechts HALF in slaap was natuurlijk heel goed door waar hij mee bezig was. Enkel als het antwoord een volmondig 'Nee' is kun je er nog aan twijfelen.
vrijdag 3 april 2020 om 19:55
1, hij doet het bewust = lulhannes
2. het is echt een afwijking, maar hij doet er niks* aan = lulhannes
*
huisarts
dicht geritst slaapzak
een toeter kopen, die TO kan gebruiken
Buiten haar slaakmae blijven 's nachts
als ik mijn man zo zou mishandelen 's nachts zou ik alles op alles eztten mijn probleem op te lossen
(oh en TO, met een lulhannes moet je geen relatie willen)
2. het is echt een afwijking, maar hij doet er niks* aan = lulhannes
*
huisarts
dicht geritst slaapzak
een toeter kopen, die TO kan gebruiken
Buiten haar slaakmae blijven 's nachts
als ik mijn man zo zou mishandelen 's nachts zou ik alles op alles eztten mijn probleem op te lossen
(oh en TO, met een lulhannes moet je geen relatie willen)
vrijdag 3 april 2020 om 22:01
Ik kan niet voor je man spreken maar ik herken zijn probleem. Was hij als kind ook een stevige slaapwandelaar?Lovely12321 schreef: ↑03-04-2020 18:11Moet alles even terug lezen hoor sorrie.
Nu is het alweer even geleden maar vorige jaar heb ik hier weer een tijd regelmatig last van gehad. In het verleden is dit soms ook uitgemond in gewone seks waarbij ik een enkele keer tijdens de daad zelf wakker werd en mijn partner niet besefte dat ik daarvoor nog aan het slapen was.
Bij mij steekt het de kop op bij oververmoeidheid en stress, dus misschien kan hij daar iets aan doen. Gelukkig ben ik zelf kennelijk makkelijk te commanderen in mijn slaap, dus wanneer mijn partner zegt dat ik mij moet omdraaien, luister ik braaf; mocht dit niet zo zijn, en ik zou me werkelijk vergrijpen aan haar, zou ik dadelijk een aparte slaapplaats voorzien.
Dat halfslapen, half wakker, ken ik ook. Een vreemde toestand waarbij je droomwereld overloopt in de werkelijkheid en je enerzijds "bewust" bent dat je in je bed ligt en anderzijds ook droomt; sorry kan het niet beter omschrijven, maar voor mij is verre van bij bewustzijn.
vrijdag 3 april 2020 om 22:18
dus jij herinnert je alles ook nog de volgende dag? en gaat naderhand even naar het toilet?Moirmel schreef: ↑03-04-2020 22:01Ik kan niet voor je man spreken maar ik herken zijn probleem. Was hij als kind ook een stevige slaapwandelaar?
Nu is het alweer even geleden maar vorige jaar heb ik hier weer een tijd regelmatig last van gehad. In het verleden is dit soms ook uitgemond in gewone seks waarbij ik een enkele keer tijdens de daad zelf wakker werd en mijn partner niet besefte dat ik daarvoor nog aan het slapen was.
Bij mij steekt het de kop op bij oververmoeidheid en stress, dus misschien kan hij daar iets aan doen. Gelukkig ben ik zelf kennelijk makkelijk te commanderen in mijn slaap, dus wanneer mijn partner zegt dat ik mij moet omdraaien, luister ik braaf; mocht dit niet zo zijn, en ik zou me werkelijk vergrijpen aan haar, zou ik dadelijk een aparte slaapplaats voorzien.
Dat halfslapen, half wakker, ken ik ook. Een vreemde toestand waarbij je droomwereld overloopt in de werkelijkheid en je enerzijds "bewust" bent dat je in je bed ligt en anderzijds ook droomt; sorry kan het niet beter omschrijven, maar voor mij is verre van bij bewustzijn.
vrijdag 3 april 2020 om 23:25
ja een van de reden waarom het nu jouw exen wss zijn? waarom praten jullie dat goed? is in mijn ogen zelfde als verkrachting, of je het nu uw echtgenoot is of niet.Evelienrose schreef: ↑03-04-2020 23:21Ja, mijn ex had dit ook en een jongen met wie ik langer date ook, wel vaak na alcohol gebruik ofzo.
vrijdag 3 april 2020 om 23:37
Nee dat is niet de rede, omdat je soms dingen in je slaap doet zoals slaapwandelen. Ik heb het zelf niet gelukkig maar het bestaat echt.icequeen2000 schreef: ↑03-04-2020 23:25ja een van de reden waarom het nu jouw exen wss zijn? waarom praten jullie dat goed? is in mijn ogen zelfde als verkrachting, of je het nu uw echtgenoot is of niet.
vrijdag 3 april 2020 om 23:39
vrijdag 3 april 2020 om 23:44
ik blijf dat bullshit vinden, in uw slaap kun je niet zien waar je hem wilt insteken...Evelienrose schreef: ↑03-04-2020 23:37Nee dat is niet de rede, omdat je soms dingen in je slaap doet zoals slaapwandelen. Ik heb het zelf niet gelukkig maar het bestaat echt.