Seks in slaap?

03-04-2020 07:59 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat eng eigenlijk.

Mijn vriend rijdt ook wel eens tegen mij aan ’s nachts of pakt mijn hand om zijn pik te stelen. Gelukkig heeft dit nooit tot seks geleid aangezien hij niet zo beweegbaar is zeg maar. Ook hij weet daar dan s ochtends niets meer van. Een keer heel boos geworden (ik wil niet dat iemand ongevraagd aan mijn lijf zit). Sinds dien nooit meer gebeurd. Ik heb er niet echt een verklaring voor...

Ik zou hem benaderen zoals een slaapwandelaar. Maar zeker duidelijk zeggen dat je hier niet van gediend bent! (Misschien dat het tot onderbewuste doordringt?).
Alle reacties Link kopieren
Ja dat denk ik dus ook, soort als slaapwandelen.
Maar het voelt niet fijn als je een aantal keer duidelijk nee zegt en hij moet stoppen, hij gewoon door gaat
Helemaal omdat ik een hele heftige miskraam heb gehad voor we ons dochtertje kregen die nu 6 maanden is, en hij weet dat ik niet weer zwanger wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder verhaal. Ik zou m’n vriend toch echt wel een tik geven net zolang tot hij wakker (?!) word.
Dit moet echt heftig voor je zijn! Aangezien je het niet kan stoppen. Ik zou toch wat harder doen hoor, geef m desnoods een klap/stevige duw als hij door gaat.

Mijn man doet dit ook wel eens maar bij ons is het anders. Hij wordt altijd wel wakker als ik tegen hem praat of zn hand n paar keer weg duw. Dan had hij niet eens door dat hij het deed. Soms hebben we dan sex, soms niet.
Alle reacties Link kopieren
Als hij hier écht niks van weet en dus ook écht niet wakker te krijgen is zoals vannacht zou ik apart gaan slapen. Doet hij alsof dan zou ik er een punt achter zetten (tenzij kinderen in het spel, dan eventueel eerst in therapie).
Wij vinden dit soort acties incidenteel soms BEIDEN leuk maar niet zoals jij het beschrijft. Dat klinkt mij een beetje nachtmerrie achtig in de oren, ik zou dit reden vinden apart te gaan slapen.
Misschien kun je eens in slaap vallen met een grote dildo naast je bed en die in zijn slaap eens anaal blijven inbrengen, terwijl jij lekker aan het soezen bent. En daarna even uit bed on je handen te wassen en blijven volhouden dat je er niet helemaal bij was.
Dan snapt hij waarom het echt niet OK is.
Alle reacties Link kopieren
Kijk als hij alleen in zn slaap droog tegen me aanrijd kan ik daar ook om lachen, maar nu was het toch even anders.. en een klap geven zit wat in maar hij is me man en weet dat hij nooit met opzet mij zoiets zou doen..
Maar buiten dat kan dit idd niet en als ik straks met m praat en hij weet het nog wel dan word ik echt boos..
Weet hij het niet dan zeg ik ook de volgende keer krijg je een klap zodat je wakker word want dit kan niet ookal kan hij daar dan niks aan doen...
Alle reacties Link kopieren
Is dit nieuw? Of was het altijd al zo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dit was nieuw dst hij echt in me ging, droog tegen me aanrijden of me hsnd pakken niet
Alle reacties Link kopieren
Google maar eens op sexsomnia, dat is een vorm van slaapwandelen. Blijft super vervelend natuurlijk, maar dan weet je in elk geval dat hij het waarschijnlijk niet expres doet.

Hier ook een slaapwandelaar in huis, zware vermoeidheid voorkomen is hier de beste oplossing. Een goed slaapritme, genoeg uren slapen, geen onderbrekingen ‘s nachts. In de tijd dat onze kinderen nog niet doorsliepen was het drama :-( Nu gebeurt het gelukkig niet vaak meer.
Schijnt vaker voor te komen, inderdaad als slaapwandelen. Als het onbewust is is zo’n dildo-actie nogal dom. Als het bewust is ook trouwens, dan is veel hardere actie nodig
Alle reacties Link kopieren
Lijkt inderdaad op een soort van slaapwandelen. In dit geval seksueel 'slaaphandelen'?
Mijn man heeft ook wel eens zitten prikken tussen mijn billen. Toen ik uiteindelijk 'Hey joh!' riep, leek hij een soort wakker te schrikken. Dus dat dit als het ware buiten zijn bewustzijn kan gebeuren geloof ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Glas water erover heen? Normaliter (als dit een soort van slaapwandelen is) mag je een slaapwandelaar niet laten schrikken, maar dit is mi een uitzondering, hij randt je aan (onbewust of niet).
whateffa wijzigde dit bericht op 03-04-2020 08:27
3.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat hij het bewust doet maar vind dit wel lastig
Alle reacties Link kopieren
schudt hem wakker!
Alle reacties Link kopieren
Het bestaat idd maar het is wel vreemd dat zijn slaappatroon ineens is veranderd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het 10 minuten later naar de wc gaan vind ik wel vreemd. Of past dat in een slaapwandelaarspatroon?
Alle reacties Link kopieren
Lovely12321 schreef:
03-04-2020 08:27
Ik denk ook niet dat hij het bewust doet maar vind dit wel lastig
Het is jouw lichaam he, kom voor jezelf op. Ik zou hier echt heel snel klaar mee zijn hoor en dan ga ik er nog totaal vanuit dat je man het onbewust doet.
Dit is natuurlijk zijn probleem. Dus ophouden dat jij 't allemaal zo vervelend vindt....HIJ moet 't allemaal eens super vervelend gaan vinden en oplossingen zoeken.

Wat een mafklapper.

Wat ik daarnaast raar vind is dat je niet zwanger wilt worden maar geen anticonceptie in huis hebt. Of wil je eigenlijk helemaal geen seks meer?
Ik zou dus ook beginnen met hém in de rij bij de apotheek te gaan laten staan voor de MAP.

Het is net met bedplassende kinderen. Maak het zijn probleem, dan houdt het snel op.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
03-04-2020 08:37
Het bestaat idd maar het is wel vreemd dat zijn slaappatroon ineens is veranderd.
Ik lees dat ze een baby van zes maanden hebben, en dat slaapwandelen (en dus zo'n soort actie) meer lijkt voor te komen bij oververmoeidheid.... Klinkt dus niet heel vreemd in dit geval.

Desalniettemin lijkt het mij écht niet tof als vrouw. Het zou mij ook aanvoelen als aanranding, ook al is de intentie helemaal niet zo.
Als hij je weer niet gelooft straks, of het wegwuift, geef dan aan dat je wil dat hij naar de huisarts gaat. Als hij daar ook geen oren naar heeft, maak je voor jezelf een afspraak. Hopelijk heeft de huisarts handvatten hoe je dit met je man kunt bespreken, en aanpakken.

Per ongeluk (in geval van slaapwandelen) of niet; dit is gewoon echt niet tof.
irish_wasser_woman wijzigde dit bericht op 03-04-2020 08:49
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
03-04-2020 08:44
Wat ik daarnaast raar vind is dat je niet zwanger wilt worden maar geen anticonceptie in huis hebt. Of wil je eigenlijk helemaal geen seks meer?

Want condooms zijn geen AC? Als zij om wat voor reden dan ook geen pil wil slikken dan is dat haar goed recht en als zij om zwangerschap te voorkomen alleen met condoom wil vrijen is daar niets raars aan.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
03-04-2020 08:48
Want condooms zijn geen AC?
als je geen condooms in huis hebt, werken ze verrekte slecht tegen zwangerschap hoor
S-Groot schreef:
03-04-2020 08:48
Want condooms zijn geen AC? Als zij om wat voor reden dan ook geen pil wil slikken dan is dat haar goed recht en als zij om zwangerschap te voorkomen alleen met condoom wil vrijen is daar niets raars aan.

Die zijn op, toch? Dat staat voor mij gelijk aan 'niet in huis hebben' maar correct me if I'm wrong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven