Seks in slaap?

03-04-2020 07:59 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ab_Normaal schreef:
04-04-2020 11:16
En volgens mij geeft pindakaasjes gewoon aan dat het bestaat. Wat door meerdere hier ontkent wordt.
En ze praat nergens goed dat wanneer iemand dit bewust doet, dat dat OK is.
En ook als je sexsomnia hebt moet je iets ondernemen. Beginnend bij een huisarts

Inderdaad, dankje.
Pindakaasjes schreef:
04-04-2020 11:50
Inderdaad, dankje.
Maar goed. To reageert niet meer, en ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ben er weg van
Ik ook.
S-Groot schreef:
04-04-2020 09:47
Maar ga je ook stug door als je partner telkens 'nee' zegt en jou zelfs van zich af probeert te duwen terwijl jij in die halfslaap op haar kruipt?
Geen ervaring mee en zoals ik zei: in mijn slaap ben ik kennelijk makkelijk te commanderen. Mocht dit niet zo zijn zorg je er de volgende ochtend toch al voor dat dit niet meer kan gebeuren?

De vrouwen die hier zo stellig reageren dat hij dit bewust zou doen, moeten zich eens voorstellen hoe het aanvoelt om 's morgens te horen dat je 's nachts je geliefde hebt aangerand terwijl je van niets weet. Zou hier nog een vergelijking kunnen maken die moeders beter begrijpen, maar dat zal allicht ongepast zijn.
S-Meds schreef:
03-04-2020 22:18
dus jij herinnert je alles ook nog de volgende dag? en gaat naderhand even naar het toilet?
Neen, ik herinner mij niets de volgende dag. Enige momenten die ik mij herinner zijn degene waarbij ik tijdens deze situatie ook compleet ontwaakt ben (en lang genoeg wakker was om zo'n herinnering op te bouwen). Voor het overige moet ik afgaan op wat mijn partner mij vertelt (wat zij best grappig vond, want in het merendeel van de gevallen is het al slapend masturberen). Voor haar ben ik overigens wel de eerste waarmee ze dit meemaakt.
Moirmel schreef:
04-04-2020 13:55
Geen ervaring mee en zoals ik zei: in mijn slaap ben ik kennelijk makkelijk te commanderen. Mocht dit niet zo zijn zorg je er de volgende ochtend toch al voor dat dit niet meer kan gebeuren?

De vrouwen die hier zo stellig reageren dat hij dit bewust zou doen, moeten zich eens voorstellen hoe het aanvoelt om 's morgens te horen dat je 's nachts je geliefde hebt aangerand terwijl je van niets weet. Zou hier nog een vergelijking kunnen maken die moeders beter begrijpen, maar dat zal allicht ongepast zijn.
Jij zal een uitzondering zijn want ik geloof niet dat alle vrouwen die hier hetzelfde meemaken als to een man hebben met deze “afwijking” of een man zoals jij.
Jij bent zo stellig dat het niet bewust is maar moet jij je eens voorstellen dat je snachts door je partner wordt aangerand of verkracht zelfs en dat je man doet alsof hij van niks weet. En dat diezelfde man er niet alles aan doet om herhaling te voorkomen.
Ab_Normaal schreef:
04-04-2020 11:11
Heb je het onderwerp al gegoogled en op verschillende sites gelezen over het onderwerp? Of blijf je liever onwetend hier wat schreeuwen?
Ik hoef niet te googlen om te weten dat als je man je per ( wel of niet) ongeluk in je slaap betast en verkracht en hij gelooft je niet en gaat daar zelf niet meteen vol actief aan iets doen..... dat het een megazak is.
Je kan googelen wat je wil, maar het is toch echt aan de professionals om te bepalen of iemand sexsomnia heeft of niet.

Ik lees in geen enkele post dat iemand naar de huisarts is geweest.

Zorgelijk.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 04-04-2020 17:28
Reden: Toevoeging
1.27% gewijzigd
Moirmel schreef:
04-04-2020 13:55

Ik zou direct naar een arts gaan, als ik iets had waar ik mijn partner mee kwetste
Klinkt heel raar misschien.
Maar ik denk dat ik die aandoening misschien ook wel heb.

Mijn ex zei dat ik wel eens midden in de nacht een poging waag in mijn slaap. Blijkbaar schuif ik dan bijv mijn billen tegen hem aan. Of ik ging strelen. Maar ik slaap wel gewoon door als hij niet reageert. En als hij dat de volgende dag vertelde wist ik het niet meer. Maar als hij wel zin had ging hij mij strelen waar ik dan wel wakker van werd.

In mijn beleving begon hij altijd snachts. Maar in zijn beleving was ik vaak degene die begon.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.
To, zoals jij het beschrijft twijfel ik ernstig aan dat hier sprake is van sexsomnia.

Zou tegen hem zeggen dat je wil dat hij het laat onderzoeken. Wil hij dat niet, dan zou ik als ik jou was eens goed gaan nadenken over de vraag of je wel met hem verder wil.
Single-girl schreef:
05-04-2020 22:47
Klinkt heel raar misschien.
Maar ik denk dat ik die aandoening misschien ook wel heb.

Mijn ex zei dat ik wel eens midden in de nacht een poging waag in mijn slaap. Blijkbaar schuif ik dan bijv mijn billen tegen hem aan. Of ik ging strelen. Maar ik slaap wel gewoon door als hij niet reageert. En als hij dat de volgende dag vertelde wist ik het niet meer. Maar als hij wel zin had ging hij mij strelen waar ik dan wel wakker van werd.

In mijn beleving begon hij altijd snachts. Maar in zijn beleving was ik vaak degene die begon.
Mwah. Ik heb ook wel eens bij vriendinnen met een relatie in bed geslapen die dan aan me begonnen te friemelen. Gewoon omdat ze dat gewend waren. Maar dan duwde ik hun hand weg en dan gingen ze gewoon weer slapen. Dus dat lijkt me meer inherent aan het gewend zijn dat er iemand om aan te friemelen naast je ligt.

Wat die vriend van TO doet gaat wel echt even driehonderd tandjes verder.
MarvelousMrsMaisel schreef:
06-04-2020 08:02
Mwah. Ik heb ook wel eens bij vriendinnen met een relatie in bed geslapen die dan aan me begonnen te friemelen. Gewoon omdat ze dat gewend waren. Maar dan duwde ik hun hand weg en dan gingen ze gewoon weer slapen. Dus dat lijkt me meer inherent aan het gewend zijn dat er iemand om aan te friemelen naast je ligt.

Wat die vriend van TO doet gaat wel echt even driehonderd tandjes verder.

Ik denk ook dat elkaar aanraken in de slaap echt wel wat anders is, dan aangerand of verkracht worden in je slaap door een zogenaamd 'slapende' partner. Maar ook van gewone aanrakingen als ik slaap, raak ik nu door mijn ervaringen flink van de leg.

Mijn lief kwam vannacht terug van zijn werk, normaal hoor ik hem en weet ik ook dat hij in bed stapt en tegen me aan komt liggen. Vannacht sliep ik heel vast en heb hem niet thuis horen komen en werd ik in paniek wakker zodra hij in bed stapte. Dat was wel meteen over toen ik zag dat hij het was, maar het blijft heel vervelend voor ons allebei. Het voelt alsof mijn ex tussen ons in ligt. Ik weet echt dat mijn lief nooit iets tegen mijn zin in wil of kan doen, daar twijfel ik echt niet aan, maar mijn lijf blijft heel primair reageren in mijn slaap. Dat is misschien nog wel het ergste, dat mijn gevoel van veilig voelen bij een partner nooit meer 100% zal zijn.
You say potato.
I say vodka.
PilarPalabundar schreef:
06-04-2020 11:08
Ik weet echt dat mijn lief nooit iets tegen mijn zin in wil of kan doen, daar twijfel ik echt niet aan, maar mijn lijf blijft heel primair reageren in mijn slaap. Dat is misschien nog wel het ergste, dat mijn gevoel van veilig voelen bij een partner nooit meer 100% zal zijn.

Is dat niet typisch iets waar EMDR mee zou kunnen helpen?
RikM schreef:
06-04-2020 11:27
Is dat niet typisch iets waar EMDR mee zou kunnen helpen?

Nee, helaas hielp dat niks. Ik had voor dit gebeuren al cPTSS door misbruik in mijn jeugd en was eigenlijk al een aantal jaar in remissie. Vandaar ook de slaapmedicatie en het ging eigenlijk ook zo goed dat ik mijn medicatie mocht afbouwen toen. Dat maakt eigenlijk het hele gebeuren nog schrijnender, hij wist dondersgoed wat voor schade hij hiermee zou aanrichten.
You say potato.
I say vodka.
PilarPalabundar schreef:
06-04-2020 11:47
Nee, helaas hielp dat niks. Ik had voor dit gebeuren al cPTSS door misbruik in mijn jeugd en was eigenlijk al een aantal jaar in remissie. Vandaar ook de slaapmedicatie en het ging eigenlijk ook zo goed dat ik mijn medicatie mocht afbouwen toen. Dat maakt eigenlijk het hele gebeuren nog schrijnender, hij wist dondersgoed wat voor schade hij hiermee zou aanrichten.

Vreselijk :hug: .
Afschuwelijk Pilar.
Jeetje wat eng en bizar! Ik wist ook niet dat dit bestond maar ik zou er ook behoorlijk van schrikken.

Ik zou er in ieder geval hulp bij zoeken. Als hij om je geeft en zich er naar door voelt dat hij dit doet dan wil hij het vast ook laten onderzoeken of het echt sexsomnia is of niet.

En ik zou ook apart slapen tot die tijd. Het is niet iets wat je vaker mee wilt maken lijkt mij, ook al gebeurd het misschien per ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven