Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 15:38
Lachattenoir schreef: ↑03-04-2020 15:26Ik vind dit hele topic echt te bizar voor woorden.
Het enige wat ik nog gekker vind is dat er vrouwen zijn die zich willens en wetens laten misbruiken in hun slaap.
Eens. Erger nog, sommigen lijken het normaal te zijn gaan vinden...Ik las zelfs “het gebeurt echt maar een paar keer per jaar....” , alsof dat het acceptabel maakt.
vrijdag 3 april 2020 om 15:39
Potverdikke, minstens
Ontoerekeningsvatbaar want hij slaapt maar weet wel de doekjes te vinden achteraf... omg.
Ik hoop maar dat er geen kinderen liggen te slapen met zo'n gevaar in huis.
vrijdag 3 april 2020 om 15:46
Het doet mij denken aan een vriend van me. Die werd elke dag gewekt met een pijpbeurt of ze zat erbovenop. Hij heeft het daarom uitgemaakt want hij vond het heel onplezierig. Hij kreeg namelijk ook commentaar als hij 's nachts had geplast of een keer 's avonds niet had gedoucht en wilde 's ochtends ook eerst poepen, dus die sex wilde hij niet.Parallella schreef: ↑03-04-2020 15:38Eens. Erger nog, sommigen lijken het normaal te zijn gaan vinden...Ik las zelfs “het gebeurt echt maar een paar keer per jaar....” , alsof dat het acceptabel maakt.
Nou hij was een homo en geen man en hij kon gaan.
Maakt mij niet uit wat voor reden iemand heeft maar sex tegen je zin is nooit goed. Allebei de partners moeten dat vinden.
vrijdag 3 april 2020 om 15:53
Dit verhaal vond ik ook wel erg ver gaan. Ik geloof er niets van dat hij dat allemaal in zijn slaap doet. En zo wel, dan ga je daar toch niet naast liggen?
vrijdag 3 april 2020 om 16:04
Jaa dat ook nog eens, schei uit hoor. Niet weten dat je je vrouw praktisch verkracht maar wél weten dat je na afloop ff je lul moet schoonvegen.Het-groepje schreef: ↑03-04-2020 15:34Plus daarna ook nog eens even je opfrissen in de wc of een handdoekje zoeken, uh huh....
Disclaimer: ik geloof wel dat de ziekte voorkomt bij een heule kleine groep mensen. Ik geloof niet dat precies al die partners van die mannen op dit forum meeschrijven.
vrijdag 3 april 2020 om 16:10
Inderdaad. "Ik zou ..." roepen heeft ook weinig zin, want je weet niet wat je doet als het jou overkomt.
Ik was met stomheid geslagen de eerste keer, kon het werkelijk waar niet geloven en hij ontkende het ook. Op een of andere manier werd ik wakker tijdens een nachtmerrie in mijn slaap die over ging in een nachtmerrie in het echt en dat was heel surrealistisch. Ik word ook niet heel makkelijk wakker omdat ik slaapmedicatie gebruik en dat wist hij ook. Hij ontkende het de ochtend daarop ook heel stellig en ik ging ook aan mezelf twijfelen. De tweede keer ging ook zo, weer ontwaakt tijdens een nachtmerrie en duurde even voordat ik me realiseerde dat het echt was en ik het op een schreeuwen zette en toen deed hij alweer alsof ie sliep. En daar ben je dan mee getrouwd en is de vader van je kind. Je belandt ook in een heel vreemd loyaliteitsconflict als je ineens getrouwd bent met je verkrachter.
Ik heb me werkelijk nog nooit zo eenzaam gevoeld, want tegen wie kan je dit vertellen? Ik zou het niet kunnen verdragen als ik de reacties die hier worden gegeven zou krijgen van mensen die ik ken. Ik durf het nog steeds niet tegen anderen te zeggen wat de werkelijke reden is van onze scheiding, ik wil ook niet dat mijn kind dit ooit te horen krijgt, dus mijn mond houden lijkt mij de beste optie.
Hij beweert ook dat het maar twee keer is gebeurd en ik geloof dat eigenlijk helemaal niet, ik had al langer last van die akelige nachtmerries. Maar van hem krijg ik de waarheid toch nooit meer te horen. Hij doet nu alsof ie niks verkeerds heeft gedaan en ik een gestoorde, frigide ijskast ben.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 16:14
Als hij het nog weet, dan geloof ik nooit dat hij het al slapende deed.PilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 16:10Hij beweert ook dat het maar twee keer is gebeurd en ik geloof dat eigenlijk helemaal niet, ik had al langer last van die akelige nachtmerries. Maar van hem krijg ik de waarheid toch nooit meer te horen. Hij doet nu alsof ie niks verkeerds heeft gedaan en ik een gestoorde, frigide ijskast ben.
vrijdag 3 april 2020 om 16:14
stellar schreef: ↑03-04-2020 16:04Jaa dat ook nog eens, schei uit hoor. Niet weten dat je je vrouw praktisch verkracht maar wél weten dat je na afloop ff je lul moet schoonvegen.
Disclaimer: ik geloof wel dat de ziekte voorkomt bij een heule kleine groep mensen. Ik geloof niet dat precies al die partners van die mannen op dit forum meeschrijven.
Ik geloof er ook geen zak van dat ze toevallig allemaal hier mee schrijven. De kans is groter dat ze het gewoon willens en wetens doen en zich zogenaamd slapend houden. Ze zouden zich af moeten vragen of ze zouden willen dat hun dochter dit zou overkomen.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 16:15
Suzan_1991 schreef: ↑03-04-2020 16:14Als hij het nog weet, dan geloof ik nooit dat hij het al slapende deed.
Dat was bij deze idioot al lang duidelijk en beweerde ze ook niet.
vrijdag 3 april 2020 om 16:22
Suzan_1991 schreef: ↑03-04-2020 16:14Als hij het nog weet, dan geloof ik nooit dat hij het al slapende deed.
Dat deed ie ook niet. Dat wilde hij me wijs maken en dat lukte hem ook bijna. Maar na die tweede keer dat ik wel wakker ben geworden terwijl ie er mee bezig was, heb ik daarna ook behoorlijk kwetsende dingen gezegd terwijl hij zogenaamd lag te slapen. Dat kreeg ik naar mijn hoofd gegooid toen we de volgende ochtend ruzie hierover kregen. Dus hij sliep helemaal niet, hij deed gewoon alsof.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 16:24
Triest verhaal wat je schrijft, dat je man in feite gewoon misbruik maakte van het feit dat jij knock-out was door je medicatie.PilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 16:14Ik geloof er ook geen zak van dat ze toevallig allemaal hier mee schrijven. De kans is groter dat ze het gewoon willens en wetens doen en zich zogenaamd slapend houden. Ze zouden zich af moeten vragen of ze zouden willen dat hun dochter dit zou overkomen.
Maakt t dubbel bewonderenswaardig dat je wél door had wat hij deed en niet accepteerde wat hij deed.
Ik heb nog eens verder gelezen online over sekssomnia en wat ik me heel erg afvraag. Hoe ging dat dan toen ze nog puber waren en/of geen partner hebben. Gaan ze dan tegen een deurpost aanschuren of kruipen ze bij een gezinslid in bed. Of hebben ze er dan gewoon geen last van.
(Oprechte vraag, niet om te rellen)
vrijdag 3 april 2020 om 16:30
Echt verbijsterend inderdaad. Al je man een slaapstoornis heeft betekent schijnbaar dat je je maar moet laten aanranden. Want zo vaak gebeurt het nou ook weer niet. Bizar.Lachattenoir schreef: ↑03-04-2020 15:26Ik vind dit hele topic echt te bizar voor woorden.
Het enige wat ik nog gekker vind is dat er vrouwen zijn die zich willens en wetens laten misbruiken in hun slaap.
vrijdag 3 april 2020 om 16:31
stellar schreef: ↑03-04-2020 16:24Triest verhaal wat je schrijft, dat je man in feite gewoon misbruik maakte van het feit dat jij knock-out was door je medicatie.
Maakt t dubbel bewonderenswaardig dat je wél door had wat hij deed en niet accepteerde wat hij deed.
Ik heb nog eens verder gelezen online over sekssomnia en wat ik me heel erg afvraag. Hoe ging dat dan toen ze nog puber waren en/of geen partner hebben. Gaan ze dan tegen een deurpost aanschuren of kruipen ze bij een gezinslid in bed. Of hebben ze er dan gewoon geen last van.
(Oprechte vraag, niet om te rellen)
Lief van je, dankjewel.
You say potato.
I say vodka.
I say vodka.
vrijdag 3 april 2020 om 16:34
Onbegrijpelijk. Mag hopen dat het inderdaad bij die 2x keer gebleven is, al had het natuurlijk nooit moeten gebeuren. Vreselijk om dat mee te moeten maken.PilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 16:22Dat deed ie ook niet. Dat wilde hij me wijs maken en dat lukte hem ook bijna. Maar na die tweede keer dat ik wel wakker ben geworden terwijl ie er mee bezig was, heb ik daarna ook behoorlijk kwetsende dingen gezegd terwijl hij zogenaamd lag te slapen. Dat kreeg ik naar mijn hoofd gegooid toen we de volgende ochtend ruzie hierover kregen. Dus hij sliep helemaal niet, hij deed gewoon alsof.
vrijdag 3 april 2020 om 16:36
ik vind al die verhalen maar raar, hoe dat zelfs dit maar kan en de man dan echt weet waar je hem moet inkrijgen terwijl hij slaapt. volgens mij is dit een excuus en echt sorry lady's potentiele verkrachter, dat wil je mss niet horen maar is technisch gezien wel zo. als je nee zegt en hij doet het toch, wat is hij dan??
vrijdag 3 april 2020 om 16:41
PilarPalabundar schreef: ↑03-04-2020 16:22Dat deed ie ook niet. Dat wilde hij me wijs maken en dat lukte hem ook bijna. Maar na die tweede keer dat ik wel wakker ben geworden terwijl ie er mee bezig was, heb ik daarna ook behoorlijk kwetsende dingen gezegd terwijl hij zogenaamd lag te slapen. Dat kreeg ik naar mijn hoofd gegooid toen we de volgende ochtend ruzie hierover kregen. Dus hij sliep helemaal niet, hij deed gewoon alsof.
Goeie, die viel wel ff mooi door de mand.
Dit topic lezende komt dit best veel voor
vrijdag 3 april 2020 om 16:47
Enige tijd geleden het verhaal van een vrouw, die in haar ( heel erg vaste) slaap door haar ex werd genomen. Er is zelfs een rechtzaak van gekomen.Het-groepje schreef: ↑03-04-2020 15:46Het doet mij denken aan een vriend van me. Die werd elke dag gewekt met een pijpbeurt of ze zat erbovenop. Hij heeft het daarom uitgemaakt want hij vond het heel onplezierig. Hij kreeg namelijk ook commentaar als hij 's nachts had geplast of een keer 's avonds niet had gedoucht en wilde 's ochtends ook eerst poepen, dus die sex wilde hij niet.
Nou hij was een homo en geen man en hij kon gaan.
Maakt mij niet uit wat voor reden iemand heeft maar sex tegen je zin is nooit goed. Allebei de partners moeten dat vinden.
De ex had de sleutel nog en ging gewoon naast haar liggen, en ging toen verder...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
vrijdag 3 april 2020 om 16:49
Alsof je dat niet merkt, dat er een harde paal in je droge poes wordt gedrukt.
vrijdag 3 april 2020 om 17:07
Die is heel hard weggerend door al die veroordelende reacties hier. Iemand komt hier voor advies en hulp en in heel veel adviezen zit echt een enorme veroordeling. De wereld ís niet zwart-wit.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 3 april 2020 om 17:13
Ja, gelukkig maar dat overgrote deel een oordeel heeft over mannen die 'in hun slaap' hun vrouw aanranden en verkrachten.
Of ze het nu wel of niet 'weten'... Die van TO gelooft het zogenaamd niet en doet er niks mee.... ga jij dat effe lekker goed zitten praten met je 'de wereld is niet zwart-wit'.
Echt wat een ongelovelijk dom geleuter dit. Blech.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 17:15
20.42% gewijzigd
vrijdag 3 april 2020 om 17:15
vrijdag 3 april 2020 om 17:15