Seks in slaap?
vrijdag 3 april 2020 om 07:59
Hallo
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
Ik wil toch even van me afschrijven,
Mischien herkend iemand dit.
Mijn man heeft vaker dat hij snachts in zijn slaap tegen me aanrijd of aan me zit,
Of boven op me gaat liggen en tegen me aanrijd.
Meestal ben ik zo moe en denk ik pf zeg ik wat doe je en dan stopt hij en slapen we de volgende dag geloofd hij me niet en weet hij er niks van.
Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af dus achteraf daarna ging hij liggen was het 10 min stil(dus weer in zn slaap) en ging hij daarna naar de wc.
Ik heb het er nog niet over gehad omdat ik echt ervan schrik.
Herkend iemand dit?
Ik ga er straks ook over praten of hij überhaupt weet wat er vanacht is gebeurd
vrijdag 3 april 2020 om 17:25
Precies.Lachattenoir schreef: ↑03-04-2020 17:20Dat vraag ik me dus ook af. Soms zijn dingen behoorlijk zwart wit.
vrijdag 3 april 2020 om 17:27
Ik ken iemand die er last van heeft. Maakt niet uit wie er naast ligt, het kán gebeuren. Kan ook in het luchtledige zijn en ja al vanaf jonger af aan. Weet er nadien ook niks meer van en hij vindt het zelf ontzettend lastig om ermee om te gaan.
subon wijzigde dit bericht op 03-04-2020 17:29
26.74% gewijzigd
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
vrijdag 3 april 2020 om 17:28
Mijn vriend weet er echt niets van, is ook echt in een andere ‘staat’ dan wanneer hij ‘s nachts wakker wordt en zin heeft. Daarbij zijn de bewegingen in zijn slaap ook erg houterig en komt ie zeker niet van zijn plek om er bovenop te duiken.
Er gebeurt ook niets wat ik niet wil. Meestal helpt het om rustig te zeggen: ga maar weer lekker slapen en zijn handen even vast houden.
Hij is sowieso een onrustige slaper. Hij heeft mij ook wel eens een trap verkocht terwijl hij droomde dat ie voetbalde.
Er gebeurt ook niets wat ik niet wil. Meestal helpt het om rustig te zeggen: ga maar weer lekker slapen en zijn handen even vast houden.
Hij is sowieso een onrustige slaper. Hij heeft mij ook wel eens een trap verkocht terwijl hij droomde dat ie voetbalde.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 3 april 2020 om 17:30
Als mijn man dit zou hebben zou hij er alles aan doen dit te voorkomen. Het hele verhaal van even naar de wc gaan of een doekje erna pakken en daarna geen enkele interesse in partner maakt het wel erg makkelijk om zwart wit te denken hoor.
Gewoon doen waar je zin in hebt en geen enkele boodschap aan het probleem dat je je vrouw veroorzaakt is nog het raarste. Plus dat doekje even pakken.
Gewoon doen waar je zin in hebt en geen enkele boodschap aan het probleem dat je je vrouw veroorzaakt is nog het raarste. Plus dat doekje even pakken.
vrijdag 3 april 2020 om 17:33
nou, ik heb laatst wel een mega bestelling gedaan bij Zalando en toen de man me daarop aanspraak kon ik me niks meer herinneren
vrijdag 3 april 2020 om 17:45
Welke verkrachting?
Er zijn nu al redelijk wat mensen die vertellen dat ze het herkennen. En het is een bekend verschijnsel.
Waarmee ik niet zeg dat het bij to ook zo is. Maar het bestaat dus blijkbaar gewoon.
Maar nee. Ik ken het niet en dus bestaat het niet..
vrijdag 3 april 2020 om 18:02
vrijdag 3 april 2020 om 18:11
Moet alles even terug lezen hoor sorrie.
Ik heb met hem gesproken wat ik al dacht hij wist het niet opgeven moment wel zei hij maar was zo half in zn slaap en was niet zijn bedoeling dat het tegen me zin in was.. en bood zijn excuus aan en begreep mij, ik heb gezegt als dit weer gebeurd ga ik apart van je liggen ookal kan hij er deels dsn niks aan doen ik vind dat niet fijn
Ik heb met hem gesproken wat ik al dacht hij wist het niet opgeven moment wel zei hij maar was zo half in zn slaap en was niet zijn bedoeling dat het tegen me zin in was.. en bood zijn excuus aan en begreep mij, ik heb gezegt als dit weer gebeurd ga ik apart van je liggen ookal kan hij er deels dsn niks aan doen ik vind dat niet fijn
vrijdag 3 april 2020 om 18:19
Het bestaan ontken ik niet maar dat maakt het nog steeds verkrachting.Ab_Normaal schreef: ↑03-04-2020 17:45Welke verkrachting?
Er zijn nu al redelijk wat mensen die vertellen dat ze het herkennen. En het is een bekend verschijnsel.
Waarmee ik niet zeg dat het bij to ook zo is. Maar het bestaat dus blijkbaar gewoon.
Maar nee. Ik ken het niet en dus bestaat het niet..
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander.
De precieze juridische definitie van de term verschilt per land.[1]
Bij seksuele penetratie gaat het niet alleen om gedwongen geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook ongewenste penetratie zijn van anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers of voorwerpen kan verkrachting opleveren.
Het grote verschil met aanranding is dat bij een aanranding geen sprake is van binnendringen van het lichaam en bij verkrachting wel. Iemand die bijvoorbeeld een ander onder dwang seksueel moet binnendringen is derhalve niet verkracht maar wellicht wel aangerand wegens het tegen zijn zin moeten verrichten van de seksuele handeling.
vrijdag 3 april 2020 om 18:22
Het toverwoord is HALF in slaap. Dus hij slaapt niet. Hij doet dit bewust. Hooguit in een beetje doezelige toestand. Ik vind het echt walgelijk dat die kerels zich verschuilen achter een rotsmoes om zo nu en dan als ze daar zin in hebben ongevraagd hun lul in hun vrouw te steken, of hun vingers. Opvallend ook dat er voor de heren een prettig kantje zit aan deze ‘aandoening’. En die vrouwen maar handenwringen want die stakker kan er niets aan doen. En nee, natuurlijk voelen die mannen zich niet geroepen er iets aan te doen. Ze hebben er alleen maar voordeel van. Terecht dat iemand zei dat ze in hun slaap niet de ramen gaan lappen of de vastwasser uitruimen. Dat dan weer niet.
Ik heb trouwens een rondje gegoogled want al die vage websites en Wikipedia zijn natuurlijk geen goede bron. De DSM 5 is dat wel. Ik vond een artikel uit het tijdschrift voor psychiatrie waar alle slaap-waakstoornissen uit de DSM 5 op een rijtje waren gezet, (Zeker 30 aandoeningen) inclusief slaapwandelen, maar seksueel slaapwandelen staat er niet bij. Het kan zijn dat mijn zoektermen niet goed genoeg zijn, maar dat is dus wat ik (niet) heb gevonden. Wel allerlei vage websites, maar niets in de serieuze literatuur.
Ik heb trouwens een rondje gegoogled want al die vage websites en Wikipedia zijn natuurlijk geen goede bron. De DSM 5 is dat wel. Ik vond een artikel uit het tijdschrift voor psychiatrie waar alle slaap-waakstoornissen uit de DSM 5 op een rijtje waren gezet, (Zeker 30 aandoeningen) inclusief slaapwandelen, maar seksueel slaapwandelen staat er niet bij. Het kan zijn dat mijn zoektermen niet goed genoeg zijn, maar dat is dus wat ik (niet) heb gevonden. Wel allerlei vage websites, maar niets in de serieuze literatuur.
anoniem_396000 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 18:25
3.02% gewijzigd
vrijdag 3 april 2020 om 18:22
Goed zo!Lovely12321 schreef: ↑03-04-2020 18:11Moet alles even terug lezen hoor sorrie.
vrijdag 3 april 2020 om 18:26
Charlotte2020 schreef: ↑03-04-2020 18:22Het toverwoord is HALF in slaap. Dus hij slaapt niet. Hij doet dit bewust. Hooguit in een beetje doezelige toestand. Ik vind het echt walgelijk dat die kerels zich verschuilen achter een rotsmoes om zo nu en dan als ze daar zin in hebben ongevraagd hun lul in hun vrouw te steken, of hun vingers. Opvallend ook dat er voor de heren een prettig kantje zit aan deze ‘aandoening’. En die vrouwen maar handenwringen want die stakker kan er niets aan doen. En nee, natuurlijk voelen die mannen zich niet geroepen er iets aan te doen. Ze hebben er alleen maar voordeel van. Terecht dat iemand zei dat ze in hun slaap niet de ramen gaan lappen of de vastwasser uitruimen. Dat dan weer niet.
vrijdag 3 april 2020 om 18:30
vrijdag 3 april 2020 om 18:33
Thnx. Kan het niet lezen, zit achter een inlogmuurLachattenoir schreef: ↑03-04-2020 18:30Overigens: https://www.mdedge.com/clinicalneurolog ... fter-dsm-5
Staat kennelijk wel in de DSM.
Neemt niet weg dat de man van TO het iig als smoes gebruikt.
anoniem_396000 wijzigde dit bericht op 03-04-2020 18:40
10.49% gewijzigd
vrijdag 3 april 2020 om 18:38
Hij sliep 'half'? Het was 'niet de bedoeling' dat het tegen je zin in was?
Sorry hoor TO, maar dat vind ik niet te rijmen met de info in je OP. De helft die wakker was heeft dus niets meegekregen van het feit dat je meermaals nee hebt gezegd en geprobeerd hebt hem weg te duwen? Ik geloof er echt geen barst van.
Echt heel naar dat je dit overkomen is. I
Sorry hoor TO, maar dat vind ik niet te rijmen met de info in je OP. De helft die wakker was heeft dus niets meegekregen van het feit dat je meermaals nee hebt gezegd en geprobeerd hebt hem weg te duwen? Ik geloof er echt geen barst van.
Echt heel naar dat je dit overkomen is. I
vrijdag 3 april 2020 om 18:39
Ik denk dat veel mannen het als smoes gebruiken, ondanks dat het in de DSM staat. Las ik ook een artikel over toon ik googlede.Charlotte2020 schreef: ↑03-04-2020 18:33Kan het niet lezen, zit achter een inlogmuur
Neemt niet weg dat de man van TO het iig als smoes gebruikt.
vrijdag 3 april 2020 om 18:44
Half slaap, dus half wakker! Hij weet dus echt wel wat hij deed.
Maar jullie gaan gewoon weer samen slapen en wachten tot jij weer wordt aangerand....
Zorgelijk. En zijn geen consequenties voor hem en hij hoeft er ook niks aan te doen, want als het nog een keer voorkomt JIJ apart slapen.Vanacht deed hij het weer en duwde hij zn zaakje echt in me terwijl ik 5 x zei nee niet doen want we gebruiken nog niks en wil niet weee zwanger zijn.(condooms waren op)
Hij bleef maar door gaan en stopte niet ik kreeg m ook niet van me af
Meneer mag dus lekker blijven liggen nadien.ik heb gezegt als dit weer gebeurd ga ik apart van je liggen
Maar jullie gaan gewoon weer samen slapen en wachten tot jij weer wordt aangerand....
vrijdag 3 april 2020 om 18:49
kan je uw voorstellen dat je in uw slaap weet waar je hem precies moet steken?? ik niet!
vrijdag 3 april 2020 om 18:54
icequeen2000 schreef: ↑03-04-2020 18:49kan je uw voorstellen dat je in uw slaap weet waar je hem precies moet steken?? ik niet!
Nee, hij was half wakker!