Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
zaterdag 4 april 2020 om 09:58
Zo'n post zegt meer over Nathalie dan over Bridget. Totaal geen Bridgetfan, maar waar bemoeit dat mens zich mee, zeg. Best sneu dat je blijkbaar de Insta van je mans ex in de gaten zit te houden.
Dat wij van Viva dat nou doen...
Maar misschien gaat het niet over Bridget, maar over iedereen die zoveel selfies plaatst.

Maar misschien gaat het niet over Bridget, maar over iedereen die zoveel selfies plaatst.

zaterdag 4 april 2020 om 10:08
Ik zie bij die Nathalie veel meer foto's van het gezin en ook met Mees staan dan dat zijn eigen moeder heeft van haar zoon.
Waar Nathalie vol trots leuke foto's plaatst van haarzelf en de kinderen met het mooie rapport van Mees, staat Bridget weer met een selfie met een opmerking over spannende dag voor alle kids blablabla chocoladevla......
(O nee dat is die Nikkie. Nouja zelfde type denk ik zo).
Waar Nathalie vol trots leuke foto's plaatst van haarzelf en de kinderen met het mooie rapport van Mees, staat Bridget weer met een selfie met een opmerking over spannende dag voor alle kids blablabla chocoladevla......
(O nee dat is die Nikkie. Nouja zelfde type denk ik zo).

zaterdag 4 april 2020 om 10:15
Iemand die deze tekst plaatst bij een ex van haar vriend is imho echt niet goed bij haar hoofd. En zeker geen goed voorbeeld voor kinderen.Gatekeeper* schreef: ↑04-04-2020 09:19THERE SHE GOES AGAIN..ANOTH SELFIE WITH THE SAME EXACT FACIAL EXPRESSION, POSE AND HEAD TILT, JUST A DIFFERENT TOP THIS TIME. NICE, CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE.
Euh en wat zegt dit dan? Self exposure foute mama —> self exposure via de kinderen goede mama?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 4 april 2020 om 10:16
Echt belachelijk dan vind ik al die selfies met daaronder betekenisloze dagfeitjes normaal.Billy_Mean schreef: ↑04-04-2020 10:13Is Nathalie niet heel erg ziek?
Misschien ergert ze zich daarom extra aan alle zinloze selfies van B en anderen.
Zou het zelf alleen nooit zo benoemen. Je laat je wel kennen en het gaat toch om de moeder van je stiefzoon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 4 april 2020 om 10:43
Een zelfingenomen moeder vs een betrokken stiefmoeder misschien, ondanks dat zij zelf een rottijd heeft (gehad).
Tof hoor een kekke moeder van tegen de 50 die zo vol van zich zelf is dat haar insta het meest vol staat met selfies. Me myself and I.
Op die insta van die Nathalie zie ik leuke familiefoto's. Juist leuk voor een kind. Een stiefmoeder die vol trots met het gezin op de foto gaat VS een moeder met een selfie over wat een spannende tijd het is voor de kinderen ivm overgang naar een nieuwe school

zaterdag 4 april 2020 om 10:54
Nou... geloof je het zelf?sakamanga schreef: ↑04-04-2020 09:58Zo'n post zegt meer over Nathalie dan over Bridget. Totaal geen Bridgetfan, maar waar bemoeit dat mens zich mee, zeg. Best sneu dat je blijkbaar de Insta van je mans ex in de gaten zit te houden.
Maar dat zal vast haar verweer zijn idd.
Wat een slechte actie zeg dit.
Nothing happens for a reason

zaterdag 4 april 2020 om 10:56
Niet chique maar zéér begrijpelijk.
In haar positie zou ik ook op mijn handen moeten zitten om zoiets niet te posten.
zaterdag 4 april 2020 om 11:05
Vind je het begrijpelijk, ja?
Dit doe je gewoon niet. Dan ga je maar lekker op je handen zitten.
Ze verlaagt zich nu tot precies hetzelfde niveau. Misschien nog wel lager, want met die selfies doet Bridget niemand kwaad, wat je er verder ook van vindt (ik ben ook geen fan)
Nothing happens for a reason
zaterdag 4 april 2020 om 11:09
Ja, baarmoederhalskanker, meerdere malen zelfs.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/b ... -opmerking
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

zaterdag 4 april 2020 om 11:16

zondag 5 april 2020 om 12:12
Dat is wel heel erg verdrietig.SweetFirefly schreef: ↑04-04-2020 11:09Ja, baarmoederhalskanker, meerdere malen zelfs.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/b ... -opmerking

zondag 5 april 2020 om 12:23
Hoezo dat?Oh-happy-day schreef: ↑05-04-2020 10:19Op instagram een selfie van Monique, met tekst erbij over wat ze moet eten. Een sneer naar Bridget lijkt me, toch?

zondag 5 april 2020 om 12:47
Ja die vat ik ook niet , omdat Bridget de selfiequeen is is het als Monique er een plaatst meteen een sneer .

zondag 5 april 2020 om 15:01

zondag 5 april 2020 om 15:03
Ik vind Bridget er steeds slechter uit gaan zien.Billy_Mean schreef: ↑05-04-2020 12:14Op insta een filmpje van bridget in haar cabrio. Ze ziet er wel goed uit vind ik.
En Mo met haar selfie, daar spatte ook de vermoeidheid vanaf. Kan ik ook wel weer begrijpen met 2 kleine kinderen in huis
zondag 5 april 2020 om 15:11
Pcies zo dacht ik ook. Die Nathalie ligt misschien wel te vechten voor haar leven en Bridget plaatst maar selfies....zo niet belangrijk.Billy_Mean schreef: ↑04-04-2020 10:13Is Nathalie niet heel erg ziek?
Misschien ergert ze zich daarom extra aan alle zinloze selfies van B en anderen.
Zou het zelf alleen nooit zo benoemen. Je laat je wel kennen en het gaat toch om de moeder van je stiefzoon.
zondag 5 april 2020 om 18:04
O dat dacht ik gewoon meteen. Zo van ik zet een onzinnige tekst neer bij een selfie, zoals bepaalde mensen doen. Maar misschien zit ik er naast.
zondag 5 april 2020 om 19:20
Je zou juist denken dat je daar dan totaal niet mee bezig zou moeten zijn.Billy_Mean schreef: ↑04-04-2020 10:13Is Nathalie niet heel erg ziek?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"