Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zondag 5 april 2020 om 12:35
Een half jaar geleden werd mijn oude buurman op een brancard midden in de nacht weggevoerd, de buurvrouw stond erbij en ze zag hem nooit meer terug.
Afgelopen woensdag was het de beurt aan de buurvrouw, ook zeer laat in de avond en ik vreesde haar nooit meer terug te zien, maar wat dacht je wat? Ze was net lekker op haar loggia aan het rommelen en het gaat weer goed met haar.
We hebben een praatje gemaakt, zo goed en zo kwaad als het ging en ik ben gerustgesteld.
Afgelopen woensdag was het de beurt aan de buurvrouw, ook zeer laat in de avond en ik vreesde haar nooit meer terug te zien, maar wat dacht je wat? Ze was net lekker op haar loggia aan het rommelen en het gaat weer goed met haar.
We hebben een praatje gemaakt, zo goed en zo kwaad als het ging en ik ben gerustgesteld.

zondag 5 april 2020 om 13:35
Een paar dagen geleden goed nieuws gehad. De scan van mijn vriendin was goed. De bult waren wat opgezette schildklieren en niets ernstigs. Ik ben daar erg blij om. Al is dit off-topic zo wilde ik dat toch ff vertellen.
Ontopic: Vanochtend op de radio gehoord dat de politie 2 feestjes beëindigd heeft,eentje thuis en een ander feest in een bedrijfspand met een dj en licht-of lasershow en dan zeggen dat ze de evenementenbranche willen steunen,wtf?
Wat een stelletje idioten! Feestje vieren terwijl andere burgers zich keurig en netjes aan de regels houden en denken dat dit niet voor hun geldt en denken dat dit geen consequenties heeft. Ik wordt hier zo boos om. En ze weten het dondersgoed maar hebben er maling aan.
Godzijdank is de politie snel gewaarschuwd en snel gekomen!

Ontopic: Vanochtend op de radio gehoord dat de politie 2 feestjes beëindigd heeft,eentje thuis en een ander feest in een bedrijfspand met een dj en licht-of lasershow en dan zeggen dat ze de evenementenbranche willen steunen,wtf?

zondag 5 april 2020 om 19:18
Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.

zondag 5 april 2020 om 19:24
vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 19:18Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.

zondag 5 april 2020 om 19:28
Je hebt deze nick sinds 30 december 2019 en hebt al 606 berichten staan in die goeie 3 maanden. Dus af en toe je mening geven komt daar niet helemaal mee overeen.vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 19:18Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.
Iets met een pot en een ketel.....?

zondag 5 april 2020 om 19:28
Tja,vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 19:18Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.
Ik mag hier in dit land zo'n beetje niet meer buiten.
En al helemaal geen familie-feestjes organiseren want als iemand mij verlinkt staat de politie voor de deur en mag ik 250 euro per persoon dokken.
Dan schiet er weinig anders over dan internetten.
zondag 5 april 2020 om 19:32
Nee jij bent sympathiek met je veroordeling van mensen die je niet kent maar vast 'heel sneu zijn want geen eigen leven' want ze forummen de hele dag.
Die zijn slimmer dan jij die met je 'uitje' bewijst dat je niet snapt wat 'vermijd niet noodzakelijk contact' wil zeggen. 't Kan maar gezellig geweest zijn met je niet-huisgenoten. Het was natuurlijk echt nooohooohooodig want jij hebt een leven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 5 april 2020 om 19:45
Er zijn zelfs mensen die een heel leven verzinnen, zo erg is het hier.vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 19:18Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.
zondag 5 april 2020 om 19:53
Mooi gezegd!

zondag 5 april 2020 om 20:03
Vermijd niet noodzakelijk contact en hou je aan de regels! En je zit doodleuk te vertellen dat je gezellig hutje mutje een familiefeest zit te vieren,heel slim.vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 19:18Ik word daar een beetje verdrietig van, dat er mensen zijn hier op het forum die echt constant online zijn en berichten plaatsen. Het lijkt dan wel dat het Viva forum het enige vermaak is wat ze hebben. Ik heb vandaag een heel erg leuke dag gehad met mijn gezin en de zus van mijn man met haar man. We hebben echt genoten van het mooie weer en samen lekker gegeten en gedronken. Nu kijk ik even op Viva naar de nieuwe topics omdat ik nieuwsgierig ben maar wat voor een leven heb je als je leven alleen bestaat uit dit forum. Ik vind het best wel leuk om mijn mening te geven zo af en toe maar bij sommige mensen hier vind ik het wel zorgwekkend dat ze bijna dag en nacht hier zijn.

zondag 5 april 2020 om 20:08
Een tijd geleden heb je op een ander topic een To onterecht gebasht en hier plaats je een bericht waarin je ook niet bepaald sympatiek reageert. Nu krijg je een koekje van je eigen deeg en reageer je erg gevoelig.
zondag 5 april 2020 om 20:34
De redenen dat er wél waarde gehecht wordt aan iemand die volgens jou hetzelfde zegt:
1) diegene wordt wel serieus genomen en vertrouwd.
2) diegene heeft niet de onbedwingbare behoefte zijn eigen mening tot feit te verheffen en vanuit grote hoogte anderen omlaag te schoppen.
3) je doet te veel domme dingen tussendoor.
Jammer joh. En jezelf als spreekbuis van een ander verheffen werkt ook niet. Sterker nog, het is nogal sneu dat je doet alsof hij dat nodig heeft.
1) diegene wordt wel serieus genomen en vertrouwd.
2) diegene heeft niet de onbedwingbare behoefte zijn eigen mening tot feit te verheffen en vanuit grote hoogte anderen omlaag te schoppen.
3) je doet te veel domme dingen tussendoor.
Jammer joh. En jezelf als spreekbuis van een ander verheffen werkt ook niet. Sterker nog, het is nogal sneu dat je doet alsof hij dat nodig heeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 5 april 2020 om 20:54

zondag 5 april 2020 om 20:56
Ik heb vanmiddag nog een half uur met mijn ouders aan de lijn gehangen hoor.vrijenblij20220 schreef: ↑05-04-2020 20:54Brand mij maar af. Wat jullie willen. Ik heb gezegd dat ik medelijden heb met bepaalde mensen, die zoals ik het lees geen dierbare mensen om zich heen hebben en wat persoonlijk contact betreft alleen dit forum is. Dat vind ik echt erg en zielig;
Pa verjaart vandaag en dat feestje ... zal voor après Corona zijn.
Want hell no dat ie nu een feestje riskeert.
Maar dan blijven er toch echt nog 23.5 uur over in een dag.