December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tinus, je bent warm! maandag ben ik jarig!

Knorretje, sterkte vandaag!

Nurse, geweldig die reactie van M z'n collega!

Ik vond het ook best snel al dat spiraaltje, heb er verder geen verstand van hoor.

Selma, bedankt voor de info!

Fijn dat het allemaal goed gaat!

Ik hoop dat ze snel weer online kan!

Floddertje, moeilijk hoor die poep en slaapproblemen...

Jemig, dat waren inderdaad lekkere boeren zeg, moest er stiekum ook wel hard om lachen!

Amber zit weer duidelijk in de peuterpubertijd de laatste dagen, alles moet op haar manier en tijd, anders is het gillen!

Ze is ook haast niet binnen te houden, wil heel de dag naar de speeltuin, maar ja mama heeft ook nog andere dingen te doen....in de tuin is al niet leuk genoeg meer, dus dat hoeft dan ook gelijk niet meer...nou dan niet!

... A. ligt eindelijk te slapen, heeft vanaf vanmorgen 4:00 gehuild met af en toe een hazeslaapje.

Ga een Osteopaat in de arm nemen om te kijken ofdat hij van de aangezichtligging waarmee hij geboren is misschien last kan hebben en weet niet of die man/vrouw iets kan doen aan krampjes want daar heeft hij zo´n last van!!!!

Vanavond naar het CB, denk dat hij wel goed gegroeid is maar hij gaat met de dag meer huilen en dat lijkt me niet echt de bedoeling

Weet ook niet hoe zn onlasting er precies uit hoort te zien maar ik ken ´deze´ niet van onze meiden destijds (veel stukjes onverteerde melk oid, ´korrelige´ mosterd gele ontlasting)

Weet wel dat ik nu best moe ben

Sorry niet teruggelezen, doe mn ogen even dicht nu de kids slapen, heb koppijn.

Ohja, en ons mannetje in mn kersverse aankoop hangen (doek) gaat ook niet, mijn linkerborst zit volgens mij tegen t randje van een ontsteking aan (AUW!) kan er nu iig niets aan hebben...

Lekker ego, lekker geklaag Nu nog even tips op het bv topic vragen en dan plat!

Kuss!

Ps

Kijk-uitje naar de psz was erg leuk! R.vond t super!
Even een update

Vriendlief belde even na 13:30 uur, hij was net terug op zaal en had de dokter nog niet gesproken maar voelde zich tot nu toe wel goed (ruggenprik werkte waarschijnlijk nog goed). Straks op bezoekuur hoop ik meer te weten te komen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nursie

even voor jou:

Joeri had ook wel eens korrelige poep, ook mosterdgeel, bij Meike heb ik dat nog niet gezien (het korrelige, wel dus lekker smeuiig)

Voor de krampen, zodra Meike krampjes heeft die niet te troosten zijn doen wij de fohn op haar buikje (wel heen en weer bewegen ivm te heet worden) maar daar wordt ze zowat gelijk rustig van.

Ik zou zelf (deden we bij Joeri en nu bij Meike ook weer) volgens een schema voeden, voeden op verzoek lukt(e) mij niet.

Osteopaat kan geen kwaad lijkt mij...
Thanks Knor toen ik mn vorige bericht net had gepost werd onze knaap alweer wakker... hij ligt inmiddels weer aan en ik zit serieus te knikkebollen

Oh, de meiden ook wakker....

Hihi

R roept door de babyfoon: ´Mamaaaaaa!!? Wakker woje!! mamaaaaaa!?´

Dat is dan weer wel grappig

Kussssss!
Aah Nurse, wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met A. Ik vind die ostheopaat een goed idee. Hopelijk kan je snel terecht. Eventueel zou je ook nog een kinderfysio kunnen raadplegen. Dikke kus!!

Knorretje: Fijn dat het allemaal goed gaat met je kerel! Lekker dat je straks naar hem toe mag. Moet hij nog lang blijven of mag hij ook al meteen me naar huis?

Loewyz: Hoe gaat het met jou, meid? Tis zo stilletjes vanuit jouw hoekje!! Ik fiets de laatste tijd regelmatig langs je huis. Da's de makkelijkste route vanaf mijn ouders naar mijn huis (via WF-weg)

Zullen we binnenkort afspreken om naar die grote speeltuin in NK te gaan? Ik begreep alleen dat ie op schooldagen pas na schooltijd open is. Dus 's morgens kan niet. Mail me maar!!

Kheb het koud, brrr... Ik was vanmorgen iets te optimistisch met mijn zomerjurkje en (driekwart) legging... Straks bij thuiskomst lekker lange broek aan en dikke sokken, hihi...
Hai,

Ik kom ook snel even om de hoek spieken.

Dylan heeft namelijk water pokken en ik kom door hangerig en ziek gedrag werkelijk nergens aan toe. Ik heb een was waar je U tegen zegt.

Hij heeft er op zich niet zo heel veel last van maar is sneller aan het drammen en piepen. In het weekend had ie ook koorts

maar dat is nu over.

Nurse, een dikke knuf voor jou, ik heb diep respect voor je hoe je het allemaal doet enzo. Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is met A! Zo zielig als ze zo huilen en jij niet weet wat te doen of hoe te troosten.

Het komt vast allemaal snel goed. Voor nu, sterkte en een kus.

Selma, wat heerlijk dat Mette en stef het zo goed doen. Kan me voortsellen dat je trots bent.

Het is ook een lekker ventje wat ik zo kon zien.

KM, hahahahahaha jij bent zoooooo grappig!! Nee ik heb geen klokkenspel meer, maar het was vast een toevoeging geweest bij de Zumba les.

Het was heel erg leuk, nu houd ik ook al van salsa dansen dat scheelt denk ik ook, maar Mén wat vermoeiend. Ik was helemaal stuk aan het einde.

Gewoon fulltime een uur dansen achter elkaar op hoog tempo. Nou ik was kapot.

Vrijdag ga ik weer. Gister Bodypump gedaan, weer te zwaar gedaan dus,SPIERPIJN!

Knor, sterkte voor je mannetje. Hoe is het met Meike? En natuurlijk Joerie? Gaat de BV al weer wat beter?

Nou ik hou het even hierbij, moet was opvouwen enzo, en Dylan ligt gelukkig nog even hoop ik.

Dikke kus en tot snel!

XXXXXX
Nurse sterkte ermee en een dikke knuffel!

Kidon hopelijk is Dylan er snel weer over heen en dan komt die was wel weer.

Floddertje ook veel sterkte met Timo! Hopelijk zit ie snel weer wat beter in zijn velletje!

Hier gaat alles goed met Davina. Het afleren van de speen is mij tot nu toe erg meegevallen gelukkig. Volgende week gaan we een weekje bij mijn schoonouders logeren, ben benieuwd of ze dan toch weer om dr speentje gaat vragen of niet. Ik heb beetje terug val met de fibro op het moment. Is zelfs zo dat ik benauwd ben ervan omdat mijn tussenribspiertjes ook verkrampen en heb daardoor het gevoel dat ik met ademen mijn borstkas niet volledig kan uitzetten. Maar goed, morgen maar weer eens op werk gaan kijken. Maandag bij de reumatoloog geweest, die gaat mij aanmelden voor het fibromyalgie zorgpad. Dan mag ik 2 dagdelen op het ziekenhuis komen en word ik gezien door een ergotherapeut, een oefentherapeut, een verpleegkundige en een maatschappelijk werker. Die gaan vervolgens overleggen en dan moet daar een behandelplan uit komen. De reumatoloog zei trouwens net als de uwv werkbedrijf meneer dat ik eerst maar eens aan mijn lijf moest werken voordat ik een nieuwe baan accepteer. Das leuk gezegd maar daar moet ik eerst eens even goed over nadenken. Zou wel ideaal zijn als ik nu kan solliciteren en dan half augustus pas daar beginnen. Heb volgens de uwv werkbedrijf meneer dan gewoon recht op ww in de tussentijd. En heb al wel bedacht dat ik naar een potentiële werkgever als reden kan gebruiken dat we 10 juli 3 weken vakantie hebben geboekt (is echt zo) en dat het wellicht handiger is voor de continuïteit van mijn training als ik pas na mijn vakantie begin. Maar ja dat moet allemaal maar mogelijk zijn natuurlijk.
Hey meiden, ga nu snel slapen, A.slaapt net.

Vanavond naar het CB geweest (hadden al een afspraak staan, is niet na aanleiding van zn huilen hoor )

Onze kleine man groeit als kool, hij is nu 4 cm gegroeid in lengte en hoofdomtrek 1cm.

Ook is ie in 2 wkn tijd 810 gram aangekomen.

Nu naar bed,ben moeeeeeeeee

xx
Hoi allemaal,

Wat is het de laatste tijd toch rustig hier! Ik kan goed merken dat er weer een paar nieuwbakken (en drukke!) moeders met kleine babies zijn in ons groepje. Zelf ook druk met werk, cursus, huis, tuin en tussendoor probeer ik ook nog een gezellige echtgenote, mama en vriendin te zijn... Momenteel gaan er te weinig uurtjes in een dag voor mij! Ik krijg ook zoveel energie van dat lekkere weer, wil vanalles en nog wat!!

Inmiddels staat de tuintafel en de stoelen er ook nog. We hebben ook een loungebank besteld voor in de tuin en dan is het helemaal lekker toeven daar!

Helaas wel weer behoorlijk last van beide schouders. Toch teveel aan het doen misschien? Ik hoop dat het niet erger wordt, die pijn kan zo een paar weken aanhouden, weet ik uit ervaring.

Knorretje: Hoe is het nu met je mannetje? Is hij de dag gisteren goed doorgekomen? Heeft ie veel pijn? Wanneer mag hij weer mee naar huis? Fijn dat je lekker wat hulp krijgt thuis, zodat je er niet alleen voor staat.

Kidon: Ach wat zielig voor Dylan dat ie de waterpokken heeft! Iedere keer als iemand in onze omgeving het heeft ben ik bang dat het dit keer ook Manu zijn beurt is, maar tot nu toe is hij telkens de dans ontsprongen.

Nurse: Mooi dat A weer is goedgekeurd door het cb. Heb je het nog over het huilen gehad daar? HIj groeit in ieder geval als een tiet!

Mainecoon: Het lijkt me wel goed als je in dat programma voor fibro kan worden opgenomen zodat je een persoonlijk behandelplan kan krijgen. Lukt het al een beetje met solliciteren?

Wat goed dat Davina helemaal van haar speen af is!! Hoe heb je dat nou aangepakt? Was ze er heel erg verknocht aan?

Ik houd mijn hart vast voor het moment dat Manu er aan moet geloven. Dat ding is - samen met apie het schaapie - echt heilig voor hem!
Tinus nou het solliciteren staat op het moment op een laag pitje door de terug val een beetje. De speen was voor Davina ook heilig dus ik hield ook mijn hart vast om eerlijk te zijn. Wij hebben Davina dr speentjes zelf weg laten gooien, dan beseft ze beter dat ze echt weg zijn en niet ergens verstopt zijn (in de grote bak buiten zodat ze niet denkt dat ze nog uit de prullebak gevist kunnen worden). En we hebben haar toen een "grote meisjes ketting" geven en praatje gehouden over dat speentjes voor babies zijn en zij nu toch echt een grote meid is. Ze heeft/had wel iets meer moeite met in slaap komen zonder speentje dus nu hebben we haar slaap ritueel iets uitgebreid. We lezen nu 1 verhaaltje voor, voor het slapen en ze mag een boekje mee in bed waar ze nog even in kan kijken. Ze is op het moment heel erg in to boekjes dus dat was een logische keuze.
Het is de laatste tijd inderdaad erg rustig hier, is wel makkelijk bijlezen Iedereen is natuurlijk ook druk met de kids, werk en het heerlijke weer van de afgelopen weken.

Mainecoon, wat vervelend dat je fybro nu zo opspeelt! Ik mag echt mijn handjes dichtknijpen dat ik na beide zwangerschappen zo goed als genezen ben, het gaat echt heel erg goed. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen als je dat zorgpad gaat doorlopen. Ik denk niet dat het kwaad kan en dat je er veel van kunt leren. Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Davina en nu al zonder speen... dat is vlot! Net als Manuel is Stijn echt verslingerd aan dat ding. Hij krijgt hem echt alleen als ie op bed gaat, dus ik heb er nog niet zoveel moeite mee.

@ Nurse, hele dikke voor jou! Vind het echt knap hoe jij met je drietal omgaat. Moeilijk hoor dat A. zoveel aan het huilen is. Hoop dat een osteopaat iets voor hem en jullie kan betekenen en dat ie snel weer een tevreden manneke is!

@ Kidon, Dylan de waterpokken... wat sneu zeg! Heeft ie er veel of valt het nog mee? Stijn heeft ze nog niet gehad, ben benieuwd wanneer hij de pineut is. Vrienden van ons hebben 2 dochtertjes en die hebben het allebei twee weken voor onze bruiloft gehad, die hebben we dus ook angstvallig ontweken Wilde echt het risico niet lopen!

@ Tinus, binnenkort ook wat foto's van jullie tuin? Balen dat je weer zo'n last van je schouders hebt, hoop dat snel minder wordt

@ Mette en Knorretje, hoe gaat met jullie heerlijke prullekes? En met jullie zelf dan? Heeft I. de operatie een beetje goed doorstaan Knor? Fijn dat jullie zoveel hulp hebben !

@ Floddertje, hoe gaat het met jouw laatste loodjes? het kan nu elk moment gebeuren natuurlijk... Hou je het nog een beetje vol? Hoe gaat het nu met Timo en Floortje?

Kom straks misschien nog wel even langs... ben nu druk met het eten. Mijn ouders komen hier om 19.00 uur oppassen, want René en ik gaan naar Budget Jongerendag (met Thijl, Ruben en Ruben Van de lama's) Ben echt zo benieuwd...

Veel liefs
Indian; heul veul plezier !!!! (riep Floddert jaloers)

Kidon; hoe is het met de kids ??

Heb voor FLoortje neusspray gekocht. Ze haalt zo snurkend adem zeg maar maar ze is niet verkouden. Misschien neusamandelen ofzo ?? Maar omdat ze met speen slaapt lijkt dat me lastig slapen dus zou wakker worden kunnen verklaren dacht ik zo....... Ik hoor haar ademen als ik op het toilet zit (door 2 dichte deuren heen dus). Hoop dat dit de oplossing is.

Timo heeft gister de heule wc volgepoept !!!! Vraagt zelf ook weer vaker om op het tiolet te mogen. Voorzichtig krijgen we wat hoop weer........

Eten en zwemmen !! Later !!
thuis slaapt casper echt super overdag, maar sinds deze week is het op het kdv helemaal mis... met als gevolg dat hij 's avonds erg moe is en woensdag 4,5 uur slaapt 's middags.. dus vanmorgen aan de meiden gevraagd om het toch echt te proberen.. en... omdat het zo warm is, vandaag eens geen romper aan gedaan.

nou, hij heeft dus niet geslapen.. hij heeft zich op een gegeven moment helemaal uitgekleed en in bed gepoept... ze waren dus erg blij....

hopelijk gaat het beter zo met floortje..

en hoe was de budget jongerendag??

lekker dat het zo goed gaat met de afbouw van de speen bij davina, balen wel van je klachten, wie weet dat ze in het ziekenhuis met goede tips komen...

nurse, sterkte met A, heb je nog goede tips gekregen van het CB? wel lekker dathij zo goed groeit..
Hoi allemaal,

jeetje Sannie, wat een actie, poepen in het bed van het kdv! Casper is dus nog lang niet toe aan overslaan van het slaapje? Jammer van je woensdagmiddag natuurlijk, op deze manier.

M slaapt nu al bijna twee weken niet meer overdag, en hij slaapt nu 's avonds super!! Hij gaat nu om half acht er meestal in, maar hij is om 6 uur eigenlijk al wel gaar hoor.. het is een lastige overgangsfase. Vanmorgen was hij om half 6 al wakker, gaaaap, en heeft nog een uur tussen ons in gelegen. Toen ben ik maar opgestaan, lekker langzaam aan.

Flodder, ging het nu de afgelopen nacht goed met Floortje? En yahooom, Timo op de wc! Ik duim voor een stijgende lijn, dat hte maar door mag zetten. En dat het klaar is als de derde komt.

Nurse, er zijn meer die een speentje adviseren zag ik op het bv-topic.. als A echt teveel melk krijgt maar onverzadigbare zuiglust heeft, moet je er toch nog maar eens serieus over denken... Zo'n probleem vind ik het niet, M heeft alleen 's nachts een speentje, heerlijk toch voor hem?

Maar eerst naar de osteopaat, dat zou ik ook doen voor je andere dingen verandert. Succes! Hoe gaat het vandaag, met het huilen?

Kidon, hoe gaat het met de waterpokken? Tinus, Manu kan ze toch beter nu krijgen dan als hij ouder is? Of doe je niet actief iets om ze te ontwijken en heeft Manu gewoon veel weerstand ertegen tot nu?

Mainecoon, zo'n combi-programma heb ik ook gehad in het ziekenhuis, maar dan voor RSI. Een combibehandeling van een psycholoog, een ergotherapeut en een fysiotherapeut. Hielp erg goed (maar RSI is geen fibro natuurlijk..). Succes ermee!!

Zwaai naar de anderen, sorry maar ik moet werken, kom vanavond nog eens terug.

Bye!
Indian hopelijk was het leuk! Davina was zelfs zo verslaafd dat ze ook perse de reserve speen in bed moest hebben. Gewoon alle twee en anders was het drama. Ik was dat gedoe en gezeur met dr speentjes een beetje zat. De speentjes waren aan vervanging toe en toen had ik zoiets van ik ga gewoon geen nieuwe kopen, tijd om het af te leren.

Floddertje wat goed Timo de hele wc heeft vol gepoept! Dat zal een opluchting zijn geweest voor hem. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan! Ik hoop ook voor je dat de neusspray helpt bij Floortje en anders misschien eens naar die neusamandel laten kijken.

Sannie Davina die kleed zich ook nog wel eens helemaal uit in bed ....... gelukkig hebben we tot nu toe nog geen ongelukjes gehad in bed. Beneden heeft ze wel een paar keer op de vloer geplast, maar ja we hebben laminaat dus das niet zo'n punt. Ik hou mijn hart wel vast voor de toekomst, want volgens mijn moeder was ik een poepsmeerder (in bed) ........... hopelijk heeft Davina dat niet van mij hihihihi.
Goeiemorgen,

Even snel een vraagje aan Mette en KM, dat bambino loco, welke boekjes zitten daarbij voor onze kids leeftijd?

Is het echt zo leuk? Want ik zat door jullie verhalen te denken om het ook voor Dylan te kopen.

Oh ja en Dylan is gister en vandaag op het toilet geweest om te plassen!!! Ik had zo'n toiletverkleiner met trapje gekocht en nu vind ie het wel leuk! Het gewone potje vond ie helemaal niks!

Ja om zijn knuffels in te stoppen!

Indian, Hey meis hoe gaat ie met jou?? En je kindjes?

Al helemaal gewend om getrouwde vrouw te zijn?

Ja nou, ik mijd kindjes ook hoor als ze iets besmettelijks hebben, Niks om je voor te schamen.

Tinus, Lekkere tuinklusser!! Hoe is het geworden? Heeft Manu je een beetje geholpen? Je hebt van die té schattige kinder Gardena setjes en ook zo'n trolley met allemaal tuin gereedschap.

Vind ik echt wat voor Manu.

Wat fijn dat hij het nog niet heeft gehad, de waterpokken.

Bij Dylan valt het reuze mee, hij heeft qua plekjes heel weinig en krabt niet, dus dat scheelt.

Hij was vooral voor de plekjes uitbraken, koortsig en ziek.

Nu heeft hij de grootste praatjes en is weer lekker vrolijk.

Mainecoon, Wat GOED!!!!! Van het speentje verhaal van Davina, WOW!!!!!

Nou Dylan is ook echt een spenen man, en hij heeft er een vaste tuttel knuffel bij.

En die twee gaan echt hand in hand. Overdag mag hij zijn speen niet, tenzij hij ziek is of bijna naar bed gaat.

Maar ik moet er ook echt aan gaan geloven. Maar goet, eerst et zindelijkheids verhaal even doorzetten. Hoe gaat het voor de rest met je? Kan me voorstellen dat je heel heftig met ups en downs te maken krijgt nu. Knuffel voor jou.

Flodder, hoe gaat het met de laatste loodjes? Red je het nog een beetje met twee kids, en een hele bolle buik?

God dat slapen van Floor, is nog steeds niet wat het wezen moet dus? Ook niet fijn voor haar lijkt me...

Hopelijk helpt die neusspray een beetje. Maar goed dat kun je ook niet telang gebruiken natuurlijk.

En Timo heel de wc volgepoept, hahahhhaa, hopelijk wel in de wc he?

Was er een probleem dan eigenlijk met Timo, dat heb ik dan waarschijnlijk gemist.

Nurse, Mette en Knor, redden jullie het een beetje met de verse babietjes?

Hier iemand die aan jullie denkt.

Voor de meiden die vlak in de buurt van Amstelveen wonen,

Bij de prenatal in Aalsmeer is tot en met zondag een fotoshoot waar je je kindje voor ¤2,50 kan laten fotograferen door een proffesionele fotograaf.

Nou ik ga me aankleden, ben lui

kus
Even ego:

Jippie!!! Vriendlief mag vandaag al naar huis!!! Ben zo blij!!!

Alles gaat goed, voelt zich goed, weinig pijn tot nu toe dus, jippie!!!!!

misschien vanmiddag/vanavond meer...
Hoi lieverds!

Ik ben even bij m'n ouders, dus kom even een teken van leven geven. De instelling op de pc van m'n ouders is anders, dus ik zie alleen maar oude berichten?

Bv loopt nog steeds niet lekker, lactatiekundige laten langskomen, maar die kon behalve goede aanlegtechnieken niet zoveel voor ons betekenen. Stef komt zo overdag om de anderhalfuur, soms om het uur. Dus we zijn lekker bezig zeg maar Zij zegt dat het kan dat er wel genoeg volume is qua melk maar misschien niet genoeg voeding in de melk? Bij Noof ging het buiten de spruw om, heel goed, dus ik herken dit helemaal niet.

's nachts gaat het beter, maar hij komt steeds vaker 's nachts de laatste dagen, om de 2 uur. Ik geef 2 borsten per keer, zo'n 20min per borst.

Maar goed, ik heb een nieuwe adapter in huis, maar ze hebben het onderdeel wat stuk was (het gedeelte van de stekker) niet opgestuurd, dus nu hoop ik het vandaag of morgen binnen te krijgen.

Mis jullie hoor!

Dikke kus van mij!
Hoi Mette balen dat de BV nog steeds niet lekker loopt! Op deze manier ben je wel erg druk ermee. Vind ie het niet stiekum gewoon te gezellig?

Knorrie mooi dat het goed gaat met je vriendlief! Hopelijk blijft alles voorspoedig gaan.

Kidon ja Davina heeft een tutteldoekje (Slapie) is een spuugdoekje. Heb er verschillende, is wel makkelijk kan ik nog eens wassen of als er eentje kwijt raakt is er geen man overboord. Fijn dat Dylan niet zo'n last meer heeft van de waterpokjes.
Dag lieve meiden,

Wij hebben besloten om zo straks vast naar de camping te gaan omat het zulk mooi weer is!!

H kon eerder weg van z'n werk dus we nemen het er maar van!

Woensdag komen we in de loop van de dag weer terug!

Tot dan!
@ Floddertje, wat een goed nieuws van Timo! Het begin is er en nu hopen dat ie het zo vol blijft houden. Hoe is het gegaan met de neusspray voor Floortje? Budget Jongeren Dag was erg leuk! We hebben een heerlijke lach avond gehad en daar was ik ook wel weer aan toe. Het was ons eerste uitje samen sinds Sophie er is, moeten we toch echt vaker doen! Je bent alweer bijna 39 wkn toch? Waren Timo en Floortje een beetje op tijd?

@ Sannie, wat vervelend dat Casper niet meer wil slapen op het kdv! En voor die meiden was het helemaal vervelend dat ie in bed poepte. Maar als hij thuis zo lekker blijft slapen zal ie het echt wel nodig hebben denk ik... Hoe gaat het met je grote meid op school? Heeft ze haar draai al een beetje gevonden?

@ Falcon, wat lekker dat het slapen van M. zo goed gaat! Dan zijn je eigen avonden een stuk lekkerder. Ik vind het altijd erg lekker als de kids 's avonds op bed liggen en de rotzooi opgeruimd en dan met een senseootje op de bank hangen... heerlijk! Wat ik nog tegen je wou zeggen, is dat ik het erg fijn vindt dat je meeschrijft met ons. Je bent echt een waardevolle aanvulling!

@ Mainecoon, Stijn heeft zelfs 3 spenen in bed Eentje voor hemzelf, eentje voor Elmo en eentje voor koekie hahahha. Maar echt super van Davientje!!!

@ Kidon, jij had een heerlijke luie dag dus. Mag toch ook wel een keertje Daar knapt een mens echt van op! Hoe gaat het met Dylan zijn zindelijkheid dan?

@ Knorretje, wat fijn dat I. vandaag naar huis mag!! Scheelt een heleboel heen en weer gedoe voor jou! Lekker dat het zo goed met hem gaat.

@ Mette, wat een gedoe met die BV zeg, hoop echt dat het snel beter gaat lopen! Hoe gaat het met Nova? Hoe reageert ze op Stef of vindt ze het allemaal wel prima?

@ Marloes, geniet van jullie lange weekend naar de camping! Ben gewoon jaloers op je... wat moet dat heerlijk zijn zeg!

Met de kids gaat alles lekker, ze zijn allebei een beetje half geweest de afgelopen week maar dat is nu ook allemaal weer bijgetrokken. Ze zijn weer hun gezellige zelfjes... Vind het echt heerlijk om die twee samen bezig te zien, er komt steeds meer interactie en Sophie is echt idolaat van haar grote broer. Zodra ze hem hoort begint ze al te kraaien en gillen van plezier

Stijn is echt een heerlijk kereltje, maar zindelijk worden heeft ie nog geen zin in. Hij is meer met andere dingen bezig, hij kan nu tot 15 tellen, is heel erg bezig met links en rechts en vindt het erg leuk om te vergelijken (groot/ klein of dik/dun) Dat soort dingen... ik vind hem daar erg vlot mee, maar heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Het praten gaat ook erg goed, hij kan zichzelf duidelijk verstaanbaar maken. Overdag slaapt ie meestal nog tussen de 1,5 en 2,5 uur dus dan heb ik even alle tijd voor Sophietje ( die over twee maanden alweer een jaar is )

Maar gelukkig zorgen mijn schoonzusje en zwager voor weer wat babygeneuzel. Ze is nu 7 weken zwanger en is uitgerekend op 11 december en wij weten allemaal hoe mooi november/december kindjes zijn...

Veel liefs
Indian 3 spenen jeetje nou Davina ligt nu met dr Slapie, 4 boekjes, 2 grote olifanten en uh nog wat kleine knuffels. Een gezellige boel in ieder geval. Jeetje Sophie al bijna een jaar! Wat gaat dat hard zeg. Nou ja bij Y van Nurse denk ik ook nog steeds dat het een babietje is en daar is al weer een nieuwe kleine aanwezig haha. Jee wat gaat de tijd hard.
ik ga ervan blozen Indian, lief hoor.

Wat goed dat Stijn al tot 15 kan tellen! M doet steevast 1 2 4 6 10 11. Dat van die tegenstellingen herken ik ook: niet-wel, over-onder etc. Leuk hè..

Mette, oe, wat vervelend zeg, van dat ellenlange voeden. En dat de lact. deskundige er niks mee kon.. Succes!!!

Wij hebben gisteren gehoord dat H's broer(tje) een zoon krijgt in september! Leuk, en jongetje. En heel fijn voor H's moeder(ouders): één die hun achternaam krijgt . H heeft nog een broer maar die heeft twee dochters, dus geen 'stamhouder', waar ze het altijd over had.

DIt weekend twee feestjes, gezellig.. allebei 's middags, dus lekker in de tuin waarschijnlijk.

En M ligt alweer sinds half 8 in bed!!! Echt, wat een verschil met de afgelopen maanden. Maar dit betekent wel dat we niet lekker kunnen gaan fietsen na het eten, als het goed weer is zoals nu, tenzij we hem wel even laten slapen.

O Marloes, te laat om jou nog een leuk weekend op de camping te wensen.

Hè, waar zullen wij nou toch een snaar toe gaan op vakantie.. ik heb twee campings in Zeeland gevonden, maar ik twijfel of we niet iets verder moeten gaan (oa wegens kans op goed weer). Ik weet niet of ik een vliegreis zie zitten met M, drie uur vliegen naar bijv. Kreta lijkt mij zo lang voor zo'n kleintje. Massa's mensen doen het wel natuurlijk, en M is ook nog best makkelijk, maar toch.. wat doen we elkaar en onszelf aan terwijl we ook lekker NL kunnen ontdekken. Nou ja, ik twijfel nog een paar maanden verder.. we gaan wsch pas in september.
Vergeet ik alweer Knor en I!!! Heel veel beterschap, fijn dat hij geen pijn had, hopelijk blijft dat zo. Is de spanning eraf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven