Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Jij bent een zielig figuur zeg! Achter je schermpje voel je je waarschijnlijk erg stoer om anderen te beledigen.
Trotter schreef:
14-04-2020 17:53
Nou, inderdaad, ze heeft haar vaderfiguur gevonden...
Je zegt het goed van MIJ niet mijn vriend. Ik wil voor mijn 30ste. Nou als we over twee jaar nog samen zijn dan kan het toch nog.
hannaa45 schreef:
14-04-2020 17:50
Nu niet jokken, geen 2 jaar, maar 1 jaar.
Het MOET toch van jou voor je 30ste?
Alle reacties Link kopieren
Stassie12 schreef:
14-04-2020 20:08
Jij bent een zielig figuur zeg! Achter je schermpje voel je je waarschijnlijk erg stoer om anderen te beledigen.

Nee hoor, ik voel me helemaal niet stoer. Mijn constatering was dan ook niet bedoeld om te beledigen. Maar blijkbaar raak ik wel een gevoelige snaar...
Ik wil, ik wil, je neemt geen kind hè, je moet blij zijn als het lukt, als het je gegeven is, het is en blijft en wonder.
Zulke dingen vallen niet altijd zo te plannen zoals jij dat wilt.
Wat heeft het overlijden van mijn vader hiermee te maken? Oh, laat mij raden ik ben op zoek naar een vaderfiguur zeker volgens jou? En stel dat mijn vader nog had geleefd, wat had je dan gezegd?
S-Meds schreef:
14-04-2020 17:47
dat is erg Stassie maar zie je ook de parallel met je relatie?
Oh. De HRS is ook gearriveerd. Duurde nog best lang.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 20:13
Wat heeft het overlijden van mijn vader hiermee te maken? Oh, laat mij raden ik ben op zoek naar een vaderfiguur zeker volgens jou? En stel dat mijn vader nog had geleefd, wat had je dan gezegd?
het was niet mijn vraag, ik reageerde op het antwoord dat jij gaf op een vraag die iemand anders stelde. Maar je moet als vrouw altijd stilstaan bij de relatie met je vader want die is namelijk bepalend voor je partnerkeuze. Was je vader afwezig of overleden, dat heeft invloed. Heb je een slechte relatie met je vader, dat heeft invloed. Dus als je vader nog had geleefd had je ook stil kunnen staan bij de vraag in hoeverre jouw ervaringen met je vader invloed hebben op de situatie waarin je je nu bevindt.
Ab_Normaal schreef:
14-04-2020 20:17
Wat betekent HRS?
Ab_Normaal schreef:
De watte..?
TO: Ik heb je een privé berichtje gestuurd
Goulashkroket schreef:
14-04-2020 20:28
TO: Ik heb je een privé berichtje gestuurd
Snap wel dat je het liever per pb doet. ;)
Ab normaal, wat is HRS?
Ik snap niet waarom mijn vriend de boeman is terwijl vrouw 2 is weggegaan en heeft gekozen voor haar minnaar. Die zijn overigens niet samen maar dat is ter zijde.
Waarom vertrok vrouw nummer 3 had ik ook al uitgelegd. Vrouw nummer 3 is een geldwolf. Sorry, ik weet niet wat een nette term hiervoor is. Zij zijn bijna 4 jaar samen geweest dus het is niet zo dat zij na twee dates wist hoe zij hem leeg kon trekken. Dit is een langzaam proces geweest natuurlijk.
Zij heeft nu weer vriend (rijke man).

Mijn vriend is daar erg kapot van geweest omdat hij aangaf echt niet gezien te hebben dat zijn ex alleen met hem omging om het geld. En hij kon het natuurlijk niet weten, vooral als je ook nog verliefd ben zie je bepaalde dingen niet meer helder. Hierom is hij ook erg voorzichtig geworden als het gaat om geld etc. Hij loopt daar echt niet mee te koop, en al zeker niet na alles wat hij heeft meegemaakt met zijn ex. Dus dat hij mij wil binden omdat hij geld heeft, status, baby of weet ik veel wat is echt onzin.

En oh ja niet te vergeten vrouw 1. Met vrouw 1 werkte het niet veel ruzies en zijn uit elkaar gegroeid. Hij heeft ook eerlijk toegegeven dat het meer door hem kwam, omdat hij in die tijd erg veel van huis was door zijn werk.
Hier heeft hij ook erg veel spijt van en probeert dat tot de dag van vandaag recht te zetten met zijn kinderen. Alleen kan hij de tijd helaas niet meer terugdraaien.

YagaBaba schreef:
14-04-2020 17:59
Het is een knappe, intelligente, rijke en succesvolle man. Heb jij je nooit afgevraagd waarom al die vrouwen, die nota bene kinderen met hem hebben, bij hem weggegaan zijn? En waarom vertrok vrouw nummer 3?

Een vriend van mij is ook zo'n rusteloze man. Drie keer gescheiden, en slechts één daarvan was zijn eigen keuze. De andere twee verlieten hem omdat ze niet konden omgaan met zijn egocentrische, rusteloze gedrag. Hij was (en is nog steeds) emotioneel bijzonder onvolwassen.

Toen ik halverwege de 20 was, vond ik hem geweldig. Hij had de hele wereld gezien, want hij was BWK op een Boeing 747. Deed precies waar hij zin in had, was onconventioneel, gewaagd en grappig.

Grappig is hij nog steeds trouwens, buitengewoon scherp en gevat.

Maar pas toen ik zelf kinderen had en ouder werd ging ik zien wat zijn gedrag betekend had voor zijn ex vrouwen en zijn kinderen. Ontdekte ik dat wat ik hield voor vrijgevochtendheid en onconventionaliteid vooral neer kwam op egocentrisme en onvolwassenheid.

Omdat ik zelf emotioneel nog niet helemaal volwassen was, zag ik dat toen echt niet. Ik vond dat wij elkaar zo goed begrepen. Nu denk ik dat hij op zijn 43e de emotionele volwassenheid had van een 23 jarige, zelfde niveau als ik destijds dus.

Was ik zo dom ? Zeker niet. Maar wel heel jong, en zeker te jong om in te zien wat voor man dit werkelijk was.

We zijn nog steeds bevriend, al hebben we nauwelijks nog contact.
justagirly schreef:
14-04-2020 20:33
Ab normaal, wat is HRS?
Never mind..
Anyway, ben er hier weg van.
Alle (on)zinnige dingen zijn hier al tot in den treure herhaald.

TO succes met wat je ook gaat beslissen, maar denk vooral ook aan zijn kinderen...
Ik denk zelf van niet. Maar goed wel een punt om over na te denken.
S-Meds schreef:
het was niet mijn vraag, ik reageerde op het antwoord dat jij gaf op een vraag die iemand anders stelde. Maar je moet als vrouw altijd stilstaan bij de relatie met je vader want die is namelijk bepalend voor je partnerkeuze. Was je vader afwezig of overleden, dat heeft invloed. Heb je een slechte relatie met je vader, dat heeft invloed. Dus als je vader nog had geleefd had je ook stil kunnen staan bij de vraag in hoeverre jouw ervaringen met je vader invloed hebben op de situatie waarin je je nu bevindt.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 20:38
Dus dat hij mij wil binden omdat hij geld heeft, status, baby of weet ik veel wat is echt onzin.

Zonder de belofte van een baby had er geen relatie in gezeten.
Stassie, ik ben nog aan het bijlezen. Zit nu op het punt waar je vertelt dat je volgende week 28 wordt! Oh, was ik maar in je plaats!
Ik wens je een keitoffe verjaardag met je geliefde natuurlijk dicht bij jou en ik, ik geef jou een dikke Belgische virtuele knuffel.

Lang zal ze leven in de gloria.

:cheer:
Stassie12 schreef:
14-04-2020 20:38
Ik snap niet waarom mijn vriend de boeman is terwijl vrouw 2 is weggegaan en heeft gekozen voor haar minnaar. Die zijn overigens niet samen maar dat is ter zijde.
Waarom vertrok vrouw nummer 3 had ik ook al uitgelegd. Vrouw nummer 3 is een geldwolf. Sorry, ik weet niet wat een nette term hiervoor is. Zij zijn bijna 4 jaar samen geweest dus het is niet zo dat zij na twee dates wist hoe zij hem leeg kon trekken. Dit is een langzaam proces geweest natuurlijk.
Zij heeft nu weer vriend (rijke man).

Mijn vriend is daar erg kapot van geweest omdat hij aangaf echt niet gezien te hebben dat zijn ex alleen met hem omging om het geld. En hij kon het natuurlijk niet weten, vooral als je ook nog verliefd ben zie je bepaalde dingen niet meer helder. Hierom is hij ook erg voorzichtig geworden als het gaat om geld etc. Hij loopt daar echt niet mee te koop, en al zeker niet na alles wat hij heeft meegemaakt met zijn ex. Dus dat hij mij wil binden omdat hij geld heeft, status, baby of weet ik veel wat is echt onzin.

En oh ja niet te vergeten vrouw 1. Met vrouw 1 werkte het niet veel ruzies en zijn uit elkaar gegroeid. Hij heeft ook eerlijk toegegeven dat het meer door hem kwam, omdat hij in die tijd erg veel van huis was door zijn werk.
Hier heeft hij ook erg veel spijt van en probeert dat tot de dag van vandaag recht te zetten met zijn kinderen. Alleen kan hij de tijd helaas niet meer terugdraaien.
Vraag hem eens wat zijn aandeel is geweest in het mislukken van zijn relaties want zo simpel als jij het nu stelt is het echt niet. Hij heeft hier ook een rol in gespeeld
Hey Mammezel,

Hahah ja je moet nog even door lezen zie ik sorry. Ik wordt 28 inderdaad het gaat erg hard. Mijn vriend en ik hadden besloten om naar New York te gaan met mijn verjaardag helaas gaat dat niet meer door. Maar ik vier mijn verjaardag alsnog samen met mijn vriend BIJ HEM THUIS zonder kinderen uiteraard. Dankjewel voor je knuffel en voor je advies was ik nog even vergeten te zeggen. 😊
mammezel schreef:
14-04-2020 20:44
Stassie, ik ben nog aan het bijlezen. Zit nu op het punt waar je vertelt dat je volgende week 28 wordt! Oh, was ik maar in je plaats!
Ik wens je een keitoffe verjaardag met je geliefde natuurlijk dicht bij jou en ik, ik geef jou een dikke Belgische virtuele knuffel.

Lang zal ze leven in de gloria.

:cheer:
S-Meds schreef:
14-04-2020 16:22
Oudere mannen gaan lijken op oudere vrouwen en dat komt door de afname van testosteron.

Kunnen we niet beter zeggen dat we op mekaar beginnen te gelijken? Mannen op vrouwen en vice versa.
De eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik hier en daar al eens een haar bespeur die er hé-le-maal niet hoeft te staan.
Verschrikkelijk! :whip:
Binnen nu en een jaar toch wel aan beeb beginnen hoor!
Twee jaar wachten gaat de relatie niet overleven, dan gaan je echt te veel dingen opvallen die toch niet zo kloppen als hij eerder beweerde.
Een jaartje toneel spelen (vanuit beide kanten) dat kan nog wel eens gaan lukken.
Win win situatie.
Ik hoop trouwens van harte voor je, dat je op tijd tot bezinning komt.
En binnen de kortste tijd een leuke vent tegen komt die in hetzelfde stadium van zijn leven zit als jij en die graag in de nabije toekomst een gezin met je wil gaan vormen.
Stassie12 schreef:
14-04-2020 20:10
Je zegt het goed van MIJ niet mijn vriend. Ik wil voor mijn 30ste. Nou als we over twee jaar nog samen zijn dan kan het toch nog.
Waarom wil jij voor je 30ste een kind?
Hannah, doe eens niet zo etterig! Stassie doet nog altijd wat ze wil, je bent haar moeder niet he. Sinds je hier op het topic bent verschenen zijn jouw berichten steeds in dezelfde trant geweest.
S-Meds schreef:
14-04-2020 16:22
misschien vind je dat, dat mag. Maar bedenk even hoe lang (of liever: hoe kort) dit nog zo zal zijn. Oudere mannen verliezen hun testosteron en dus hun sportieve vermogen, hun haar en daarvoor in de plaats krijgen ze vet op vrouwelijke plaatsen. Oudere mannen gaan lijken op oudere vrouwen en dat komt door de afname van testosteron.
.

Hahaha. The resentment is strong in this one zou Yoda zeggen. Of misschien is het gewoon de overgang.

Mooie is dat mannen boven de 40 geen ruk meer geven om de mening van vrouwen boven de 40. Zeker niet als dat eisenstellertjes zijn. Die mogen het lekker zelf verdienen in het leven. Terwijl die vette oude mannen de sterren van de hemel neuken met hun jongere vriendinnen, vrolijke onbezorgde strakke twintigers en dertigers.

Het lijkt wel of er een vervaldatum staat op het hoofd van rijpere vrouwen: niet meer consumeren na de vijfentwintig.
:rofl:
https://www.nouveau.nl/artikel/psyche/i ... gere-vrouw
mouthgard wijzigde dit bericht op 15-04-2020 01:25
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven