Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Gisselle schreef:
11-11-2019 11:33
Ik heb best veel gedate en hele leuke mannen ontmoet. Het waren altijd mannen waarmee ik al langer had ge-appt voordat ik ze ging ontmoeten.

De mannen met wie ik heel snel afsprak, gebeurde niet vaak maar als het gebeurde was het altijd op initiatief van hen, en waren nooit succesvol. Ik herinner me nog een man die wat jonger was dan ik. Hij rookte, en ik had hem al gezegd dat ik daar niet van hield. Hij wilde toch graag afspreken en toen ik me een avondje verveelde, heb ik met hem afgesproken.

Ik zag al direct dat het geen type voor mij was maar ik probeerde gewoon gezellig te zijn, totdat hij vertelde dat hij de hond van zijn ex vriendin had mishandeld. Dat beestje had in huis gepoept toen ze afwezig waren en toen ze terugkwamen (was niet eens zijn huis maar die van zijn ex vriendin) toen heeft hij dat beestje zo hard geslagen dat die van angst zijn urine liet lopen. Ik vond dat zo walgelijk dat ik snel naar huis wilde. Hij liep een stuk mee naar buiten en begon direct een shaggie te draaien en stak deze op, wilde me ook zoenen, maar ik trok net op tijd mijn hoofd weg.
Allemensen!! o_o o_o :swear: . Hoe kon hij nog met je meelopen na zo een walgelijk verhaal? Ik had hem echt een klap gegeven denk ik. Vieze dierenbeul :whip:
Vriendgedumpt schreef:
11-11-2019 12:14
Allemensen!! o_o o_o :swear: . Hoe kon hij nog met je meelopen na zo een walgelijk verhaal? Ik had hem echt een klap gegeven denk ik. Vieze dierenbeul :whip:
:nut:

Dan ben je dus net zo erg als hij..
Waterman26 schreef:
11-11-2019 11:21
Best tijdje terug met een man uit Woerden. Waarom ik dat nog weet...
Echt iedere zin, ieder woord, iedere ademhaling ging over seks. En dan in de meest vreselijke bewoordingen.
Hij had mij op de dating site gevonden op de zoekterm sensueel. Okay
Hij ging graag met zijn ex naar paren clubs. Met beschrijvingen waarbij de woorden ‘ ik mag graag aan een grote tiet zuigen’ in mijn geheugen zijn blijven hangen.
Hij was goed geschoren van onder.
Ik had een stel goede poten en een lekker bos hout voor de deur
Hij hield wel van een lekkere stoeipartij.

Ik zat echt sprakeloos met mijn glas rosé te luisteren en ben snel vertrokken.
Hij bood nog aan mij thuis te brengen in zijn Auto. NOT
Tijdens het Appen voor de date helemaal niets hiervan gemerkt?
Leek hij toen wel leuk, geïnteresseerd etc?
eva333 schreef:
11-11-2019 12:20

Dan ben je dus net zo erg als hij..
Mwah, of je een weerloos dier mishandelt of een niet-zo-weerloos kwaadaardige vent is nog wel een verschil. Hoe dan ook had ik geen seconde langer in zijn nabijheid willen zijn en had hij zeker niet met me mee hoeven lopen. Zou hij dat verhaal vertelt hebben om te shockeren of om haar af te schrikken van verder daten of vindt hij zulk gedrag normaal soms? Wat bezielt zo iemand?
Gisselle schreef:
11-11-2019 11:33
Ik heb best veel gedate en hele leuke mannen ontmoet. Het waren altijd mannen waarmee ik al langer had ge-appt voordat ik ze ging ontmoeten.

De mannen met wie ik heel snel afsprak, gebeurde niet vaak maar als het gebeurde was het altijd op initiatief van hen, en waren nooit succesvol. Ik herinner me nog een man die wat jonger was dan ik. Hij rookte, en ik had hem al gezegd dat ik daar niet van hield. Hij wilde toch graag afspreken en toen ik me een avondje verveelde, heb ik met hem afgesproken.

Ik zag al direct dat het geen type voor mij was maar ik probeerde gewoon gezellig te zijn, totdat hij vertelde dat hij de hond van zijn ex vriendin had mishandeld. Dat beestje had in huis gepoept toen ze afwezig waren en toen ze terugkwamen (was niet eens zijn huis maar die van zijn ex vriendin) toen heeft hij dat beestje zo hard geslagen dat die van angst zijn urine liet lopen. Ik vond dat zo walgelijk dat ik snel naar huis wilde. Hij liep een stuk mee naar buiten en begon direct een shaggie te draaien en stak deze op, wilde me ook zoenen, maar ik trok net op tijd mijn hoofd weg.
En die ex-vriendin liet haar hond aftuigen door zo’n kansenparel?! Die had ik mijn huis uitgeslagen met mijn eigen riem! Of misschien was het ook zijn exit-ticket. Dan good for her.

Ik was denk ik helemaal uit mijn dak gegaan. Wat een klootzak!
eva333 schreef:
11-11-2019 12:21
Tijdens het Appen voor de date helemaal niets hiervan gemerkt?
Leek hij toen wel leuk, geïnteresseerd etc?
T was inderdaad een gevalletje niet lang chatten.
Via tinder, een jaar of 8 geleden. Relatie was net uit dus zat niet echt lekker in mijn vel. Toch een redelijk leuk contact op gedaan, dacht ik. Man waar ik contact mee had drong enorm aan op een gezellige vrijblijvende date op en avond na 1 week chatten en ik liet me overrompelen. Ik was net thuis na een lange werkdag en liep al in pyama met badjas. Geen probleem vond meneer.

Viel allemaal enorm tegen dus en hij was zo vertrokken. Geen probleem want hij was nogal opdringerig en duidelijk op 1 ding uit. Ik was het al bijna vergeten tot hij in dit topic postte. Geen twijfel aan, dit ging over onze date. Hij schilderde mij af als een afstotelijk vet gedrocht in badjas. Waarschijnlijk omdat ik niet gelijk plat wilde.

Hij kreeg flink zijn vet van de dames hier nav zijn post en heeft nooit meer een reactie gegeven. Was een hele vreemde gewaarwording!
Fara69 schreef:
11-11-2019 21:52
Via tinder, een jaar of 8 geleden. Relatie was net uit dus zat niet echt lekker in mijn vel. Toch een redelijk leuk contact op gedaan, dacht ik. Man waar ik contact mee had drong enorm aan op een gezellige vrijblijvende date op en avond na 1 week chatten en ik liet me overrompelen. Ik was net thuis na een lange werkdag en liep al in pyama met badjas. Geen probleem vond meneer.

Viel allemaal enorm tegen dus en hij was zo vertrokken. Geen probleem want hij was nogal opdringerig en duidelijk op 1 ding uit. Ik was het al bijna vergeten tot hij in dit topic postte. Geen twijfel aan, dit ging over onze date. Hij schilderde mij af als een afstotelijk vet gedrocht in badjas. Waarschijnlijk omdat ik niet gelijk plat wilde.

Hij kreeg flink zijn vet van de dames hier nav zijn post en heeft nooit meer een reactie gegeven. Was een hele vreemde gewaarwording!
:proud:
Waterman26 schreef:
11-11-2019 11:21
Best tijdje terug met een man uit Woerden. Waarom ik dat nog weet...
Echt iedere zin, ieder woord, iedere ademhaling ging over seks. En dan in de meest vreselijke bewoordingen.
Hij had mij op de dating site gevonden op de zoekterm sensueel. Okay
Hij ging graag met zijn ex naar paren clubs. Met beschrijvingen waarbij de woorden ‘ ik mag graag aan een grote tiet zuigen’ in mijn geheugen zijn blijven hangen.
Hij was goed geschoren van onder.
Ik had een stel goede poten en een lekker bos hout voor de deur
Hij hield wel van een lekkere stoeipartij.

Ik zat echt sprakeloos met mijn glas rosé te luisteren en ben snel vertrokken.
Hij bood nog aan mij thuis te brengen in zijn Auto. NOT

:woa:
Fara69 schreef:

Hij postte over de date hier op het forum?😯
lemoos2 schreef:
11-11-2019 12:28
En die ex-vriendin liet haar hond aftuigen door zo’n kansenparel?! Die had ik mijn huis uitgeslagen met mijn eigen riem! Of misschien was het ook zijn exit-ticket. Dan good for her.

Ik was denk ik helemaal uit mijn dak gegaan. Wat een klootzak!

Ja blijkbaar had die vriendin daar niet veel aan gedaan. Als hij het bij mijn honden had geprobeerd, dan had ik hem kreupel geslagen met alles wat ik in me heb. Ik heb hem wel verteld dat ik het een walgelijke actie vond en toen zei hij dat hij het achteraf ook wel zielig vond voor het beest. Idioten, hij en zijn ex-vriendin.
Vreemde date gehad bij mij thuis, was niet de eerste keer, hij moest naar de w.c. maar ging in plaats daarvan in mijn spullen snuffelen op de bovenverdieping. Smoes had hij al voorhanden toen ik hem daar betrapte.
el4ra wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:56
37.41% gewijzigd
.
Rilena schreef:
12-11-2019 12:57
Hij postte over de date hier op het forum?😯
Vaste forummer?
El4ra schreef:
12-11-2019 13:45
Vreemde date gehad bij mij thuis, was niet de eerste keer, hij moest naar de w.c. maar ging in plaats daarvan in mijn spullen snuffelen op de bovenverdieping. Smoes had hij al voorhanden toen ik hem daar betrapte.
Wauw... En wat was zijn smoes? Dat hij verdwaald was?
Ik had hem meteen de deur gewezen, de voordeur welteverstaan.
Date kust me vol passie bij afscheid ,ik doe enthousiast mee . Trekt zich plots terug en roept keihard : STOPPP STOPPP IK KRIJG EEN ENORME HENGSTENLUL IN MIJN BROEK o_o o_o o_o

Libra86 schreef:
12-11-2019 14:05
Wauw... En wat was zijn smoes? Dat hij verdwaald was?
Ik had hem meteen de deur gewezen, de voordeur welteverstaan.
Hij dacht dat de w.c. boven was :P
.
:-o
AMB123 schreef:
12-11-2019 14:30
Date kust me vol passie bij afscheid ,ik doe enthousiast mee . Trekt zich plots terug en roept keihard : STOPPP STOPPP IK KRIJG EEN ENORME HENGSTENLUL IN MIJN BROEK o_o o_o o_o

AMB123 schreef:
12-11-2019 14:30

Sorry maar :HA:
El4ra schreef:
12-11-2019 13:45

Dat zie je ook vaak in films.
Gisselle schreef:
12-11-2019 16:40
Dat zie je ook vaak in films.
Waar zoeken ze dan naar?
.
El4ra schreef:
12-11-2019 16:46
Waar zoeken ze dan naar?
Sieraden en geld? Of was hij een privé detective in zijn vrije tijd :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Fara69 schreef:

Wist hij dat jij op dit forum kwam?
[quote=GroenTuintje post_id=30613371 time=1573573780 user_id=370164]
Sieraden en geld? Of was hij een privé detective in zijn vrije tijd :clown:
[/quote

Hahaha, alles nog beter dan stiekem een cameraatje in de badkamer of douche plaatsen zoals een paar posts geleden in dit topic.
Sieraden lagen er nog :winkie:
.
El4ra schreef:
12-11-2019 18:17
Oef o_o dat klinkt wel heel creepy, die camera’s.
Voor iedereen een groene tuin
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven