Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 27 april 2020 om 13:29
Laat je niks aanpraten door mensen die hun eigen negatieve invulling willen geven aan je berichten of die hun eigen negatieve ervaringen erop willen projecteren.
Jij weet hoe je het bedoelde.
Wanneer anderen iets anders in je bericht denken te lezen, is dat niet jouw probleem.
Ik hoop dat je snel weer kan genieten van je lieve neefje.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 27-04-2020 13:32
1.50% gewijzigd

maandag 27 april 2020 om 13:31
Hier geen vaatwasser, en eigenlijk ook geen behoefte aan. Woon alleen en alles wat ik gebruikt heb was ik direct af of gooi ik in een sopje. Is een gewoonte en gaat vanzelf. Als ik mensen over de vloer heb zijn het er nooit veel. Met een vaatwasser zou ik denk ik schoon pakken tot de vaatwasser vol zit.
@ OudBlond. Ik dacht dat Cateautje een raar antwoord gaf, dacht letterlijk dat is een open deur. Herken het wel, af en toe één hiaat in de logica. Wel knap dat Cateautje dat goed aanvoelde. Ik dacht wat kletst die nou.
@ OudBlond. Ik dacht dat Cateautje een raar antwoord gaf, dacht letterlijk dat is een open deur. Herken het wel, af en toe één hiaat in de logica. Wel knap dat Cateautje dat goed aanvoelde. Ik dacht wat kletst die nou.

maandag 27 april 2020 om 13:32
Ja, joh. Ga nog even voeren ook.*Pauze* schreef: ↑27-04-2020 13:29Laat je niks aanpraten door mensen die hun eigen negatieve invulling willen geven aan je berichten of die hun eigen negatieve ervaringen erop willen projecteren.
Jij weet hoe je het bedoelde.
Wanneer anderen iets anders in je bericht denken te lezen, is dat niet jouw probleem.
Ik hoop dat je snel weer kan genieten van je lieve neefje.

maandag 27 april 2020 om 13:33
Verschil tussen voeren en iemand een hart onder de riem steken is je niet helemaal duidelijk?

maandag 27 april 2020 om 13:33

maandag 27 april 2020 om 13:36
Ja het is ook weinig werk om even af te wassen hoor. Het is zo gepiept. Maar toch haat ik het al vanaf jongs af aan. Wij hadden thuis altijd een vaatwasser maar op de camping, bij oma en mijn oom en tante moesten we altijd afwassen en dat werd standaard ruzie tussen broer en ik.RocketScienceFiction schreef: ↑27-04-2020 13:31Hier geen vaatwasser, en eigenlijk ook geen behoefte aan. Woon alleen en alles wat ik gebruikt heb was ik direct af of gooi ik in een sopje. Is een gewoonte en gaat vanzelf. Als ik mensen over de vloer heb zijn het er nooit veel. Met een vaatwasser zou ik denk ik schoon pakken tot de vaatwasser vol zit.
@ OudBlond. Ik dacht dat Cateautje een raar antwoord gaf, dacht letterlijk dat is een open deur. Herken het wel, af en toe één hiaat in de logica. Wel knap dat Cateautje dat goed aanvoelde. Ik dacht wat kletst die nou.![]()
Toen ik hierheen verhuisde had ik voor het eerst geen vaatwasser en dat was even wennen. Ik weet nu niet beter maar toch zie ik er nog dagelijks tegenop. Ik zal blij zijn als er plek is in mijn nieuwe keuken voor een vaatwasser.
maandag 27 april 2020 om 13:36
Die kraampjes zijn verboden. Omdat er mensen op af komen. En het niet de bedoeling is om mensen aan te sporen erop uit te gaan. Je mag een rondje wandelen ja. Kraampjes bezoeken mag niet.friezinnetje2014 schreef: ↑27-04-2020 12:12nee, want je hoeft niet thuis te blijven, je mag gewoon een rondje lopen, en als je dan een kraampje tegen komt, dan zou je daar prima wat kunnen kopen. Tenzij er 20 man staan, dan moet je doorlopen. Je mag ook naar de winkel...

maandag 27 april 2020 om 13:39
Haha weet ik, ik zit hier ook al meer dan tien jaar en ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik weet prima hoe het hier werkt. Dat wil niet zeggen dat het van mij af en toe best wat vriendelijker mag.Luci_Morgenster schreef: ↑27-04-2020 13:33Zo werkt een forum.
Maar heel goed dat je het hier kwam doen ipv dat in RL uiten. Zit echt niemand op te wachten.![]()
Maar goed, gelukkig zijn er nog zat lieve mensen hier.

maandag 27 april 2020 om 13:41
Luci_Morgenster schreef: ↑27-04-2020 13:33Zo werkt een forum.
Maar heel goed dat je het hier kwam doen ipv dat in RL uiten. Zit echt niemand op te wachten.![]()
Wat heb jij een rare opvattingen over hoe een forum werkt. Lekker elkaar anoniem afzeiken en de maat nemen is juist niet leuk.
Zeg eens iets aardigs of help iemand, deel ervaringen. Elkaar volgens normen oordelen waarbij de lat hoger ligt voor een ander is kinderachtig en slap, zeker anoniem.

maandag 27 april 2020 om 13:42
Er komt een dag dat je hem lekker in je armen kan nemen en murw kan knuffelen, hem verwennen tot in de afgrond en je de lievelingstante zult worden. Met een beetje geduld heb je dus heel wat om naar uit te kijken.

maandag 27 april 2020 om 13:47
Dit dus. Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk aan is om andere mensen anoniem de grond in te trappen.RocketScienceFiction schreef: ↑27-04-2020 13:41Wat heb jij een rare opvattingen over hoe een forum werkt. Lekker elkaar anoniem afzeiken en de maat nemen is juist niet leuk.
Zeg eens iets aardigs of help iemand, deel ervaringen. Elkaar volgens normen oordelen waarbij de lat hoger ligt voor een ander is kinderachtig en slap, zeker anoniem.
Ik vind het zo'n vreemd fenomeen.
Cateautje, ja precies. Ooit komt de dag haha. Komt goed.

maandag 27 april 2020 om 14:00
Niks van aantrekken, maar dat is voor de één makkelijker dan voor de ander. Mij interesseert het sowieso eigenlijk alleen wat mensen die ik belangrijk vind van mij vinden.
Maar het is gewoon een nare gewoonte. Denk dan maar dat mensen die lekker in hun vel zitten dat niet doen. En dan ook nog eens te weinig zelfreflectie om te snappen waarom ze zo fanatiek lopen te hakken.
Gewoon lekker jezelf zijn binnen de regels van hier. Net als die kok die niet kan koken naar alle monden, je hoeft het niet eens te zijn met elkaar. Dat hoort erbij.
Maar het is gewoon een nare gewoonte. Denk dan maar dat mensen die lekker in hun vel zitten dat niet doen. En dan ook nog eens te weinig zelfreflectie om te snappen waarom ze zo fanatiek lopen te hakken.
Gewoon lekker jezelf zijn binnen de regels van hier. Net als die kok die niet kan koken naar alle monden, je hoeft het niet eens te zijn met elkaar. Dat hoort erbij.

maandag 27 april 2020 om 14:18
Ik ben weer prooidier vandaag. Er wordt op me geloerd, er wordt op me gejaagd en ik wordt getackeld. Behalve als ik op mijn stoel aan de computer zit, dan wacht Balin onder de stoel het moment af dat ik weer opsta en omhelst dan mijn kuit, dat als één of ander hapje moet dienen.
Mijn roofdier gunt me geen seconde rust, heeft op zeer ernstige wijze de lente in z'n hoofd.
Gister werd ik heel lang bestudeerd, een soort slagerskeuring blijkt nu.
HELP!!!! Ik ben hier mijn leven niet zeker!
Mijn roofdier gunt me geen seconde rust, heeft op zeer ernstige wijze de lente in z'n hoofd.
Gister werd ik heel lang bestudeerd, een soort slagerskeuring blijkt nu.
HELP!!!! Ik ben hier mijn leven niet zeker!