Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Cateautje schreef:
27-04-2020 14:18
Ik ben weer prooidier vandaag. Er wordt op me geloerd, er wordt op me gejaagd en ik wordt getackeld. Behalve als ik op mijn stoel aan de computer zit, dan wacht Balin onder de stoel het moment af dat ik weer opsta en omhelst dan mijn kuit, dat als één of ander hapje moet dienen.
Mijn roofdier gunt me geen seconde rust, heeft op zeer ernstige wijze de lente in z'n hoofd.

Gister werd ik heel lang bestudeerd, een soort slagerskeuring blijkt nu.

HELP!!!! Ik ben hier mijn leven niet zeker!
:rofl: Terugpakken! :devil:
Theamuts schreef:
27-04-2020 14:24
:rofl: Terugpakken! :devil:
Ik zoen hem regelmatig in mekaar, maar dan neemt hij wraak. :|
Cateautje schreef:
27-04-2020 14:25
Ooooo, heerlijk :cat:
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
27-04-2020 12:24
Snap ik ook wel hoor. Het was uiteraard ook met een flinke glimlach bedoelt, ik ben gewoon een ongeduldige, super enthousiaste tante die haar neefje graag wat meer wil zien.
Dit topic is toch ook voor irrationele dingen die je niet hardop wil zeggen? En voor de boze mensen: uiteraard heb ik het niet tegen ze gezegd en zal ik dat nooit doen.
Ik laat ze al dagen gewoon braaf met rust zoals beloofd. We nemen geen contact op, we zeuren nergens om. We wachten gewoon af. Maar ik hou niet van wachten. :)

Ik had de knipoog smiley bij mijn bericht moeten zetten duidelijk want ik word weer eens verkeerd begrepen.
Ik baal gewoon even van die klote corona.
Ik snap ook wel dat ze het heel druk hebben en wel wat anders aan hun hoofd. :flag:

Oh en als er nou iemand niet hysterisch maar altijd relaxt is ben ik het wel. Ik heb de hele zwangerschap helemaal niet in haar nek staan hijgen en zal dat ook niet doen ook.
Mijn familie is juist super makkelijk, niets hoeft en alles mag. Ik was zelfs degene die voor corona al zei tegen schoonzus dat ik het prima vond als we pas na een paar dagen bij de kleine konden kijken. Ik hoefde er niet zo nodig bij te zijn in het ziekenhuis.
Dus die aannames zijn niet echt correct.
Ik vind het lief hoor Madrid,dat je zo enthousiast bent! Mijn broertje kijkt niet naar zijn neefje en nichtje om.
beetjegek schreef:
27-04-2020 14:35
Ik vind het lief hoor Madrid,dat je zo enthousiast bent! Mijn broertje kijkt niet naar zijn neefje en nichtje om.
Dank je. Wat jammer dat je broertje niet naar je kinderen om kijkt. Ik kan me er weinig bij voorstellen, al heb ik zelf ook twee van die tantes die mij zo lieten vallen en de derde heeft ook niets met mij. Daarom is het ook zo belangrijk voor me om het zelf beter te doen.
Cateautje schreef:
27-04-2020 14:25

:love:

Deed ik ook altijd zo. Is een paardenmiddel. Je kan hem wel tijdens het in mekaar zoenen voor zijn kattensodemieter aaien. Verder goed luisteren en vooral ja en amen zeggen. Eigenlijk alles wat je van een ander niet pikt.
RocketScienceFiction schreef:
27-04-2020 14:55
:love:

Deed ik ook altijd zo. Is een paardenmiddel. Je kan hem wel tijdens het in mekaar zoenen voor zijn kattensodemieter aaien. Verder goed luisteren en vooral ja en amen zeggen. Eigenlijk alles wat je van een ander niet pikt.
Ja, dat doe ik ook, maar als ik hem dan loslaat slaat hij op m'n voet, een paar keer stevig en dan loop ik weer een paar dagen mank.

Ik heb een heeeel zwaar leven! :'(
Ik wil een Harry Potter jeansjack met aan de achterkant een borduursel dat zegt: I solemnly swear that i am up to no good.. Wil ik.
Wat een debiele mensen weer. Gaan lekker een uur in de rij staan voor die freaking kut oranje tompoucen. Zo speciaal zijn ze nou ook weer niet om er massaal voor naar buiten te gaan terwijl wordt geroepen vooral binnen te blijven, maar nee het is traditie en de zon schijnt en we moeten perse naar buiten en we hebben schijt aan alles wat ons verteld wordt want het is maar 1x per jaar oranje tompoucen dag. Debielen (6)
En waar is handhaving om dit de das om te doen?... Tuurlijk nergens te bekennen. :-?
Oehh, lekker, oranje tompoucen. :jump:
BowGirl35 schreef:
27-04-2020 16:32
Wat een debiele mensen weer. Gaan lekker een uur in de rij staan voor die freaking kut oranje tompoucen. Zo speciaal zijn ze nou ook weer niet om er massaal voor naar buiten te gaan terwijl wordt geroepen vooral binnen te blijven, maar nee het is traditie en de zon schijnt en we moeten perse naar buiten en we hebben schijt aan alles wat ons verteld wordt want het is maar 1x per jaar oranje tompoucen dag. Debielen (6)
En waar is handhaving om dit de das om te doen?... Tuurlijk nergens te bekennen. :-?
Wat zou die handhaving dan moeten doen? Die mensen doen niets wat niet mag.

On topic: ja, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en mijn leed is klein leed bla bla, maar jeetje ik was vanmorgen zo ontzettend graag met een dikke kater wakker geworden om daarna traditiegetrouw met een huis vol mensen aan een champagne ontbijt begonnen.

In plaats daarvan stond ik dus super fit en fris om 9 uur in een (overigens bijna lege) supermarkt tompoucen af te rekenen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Drackie schreef:
27-04-2020 13:36
Die kraampjes zijn verboden. Omdat er mensen op af komen. En het niet de bedoeling is om mensen aan te sporen erop uit te gaan. Je mag een rondje wandelen ja. Kraampjes bezoeken mag niet.
Weet je wat jij moet doen? Eens even naar buiten gaan. Frisse lucht inademen, wat zon op je huid. Wordt je vast wat minder gestrest van, is voor jou beter en voor ons hier ook.
Mweh dikke muil...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Chienandalou schreef:
27-04-2020 16:39
Wat zou die handhaving dan moeten doen? Die mensen doen niets wat niet mag.
Samenscholing mag ook niet hè. Niet meer dan 3 personen bij elkaar. En geloof me, deze mensen stonden echt geen 1,5m uitelkaar. Heel hutje mutje. En daar moet handhaving wat aan doen
BowGirl35 schreef:
27-04-2020 17:00
Samenscholing mag ook niet hè. Niet meer dan 3 personen bij elkaar. En geloof me, deze mensen stonden echt geen 1,5m uitelkaar. Heel hutje mutje. En daar moet handhaving wat aan doen
Heb jij met een duimstok persoonlijk die afstanden staan meten?

Een advies: relax!
Wanna grow up to be
Be a debaser
Madrid87 schreef:
27-04-2020 14:46
Dank je. Wat jammer dat je broertje niet naar je kinderen om kijkt. Ik kan me er weinig bij voorstellen, al heb ik zelf ook twee van die tantes die mij zo lieten vallen en de derde heeft ook niets met mij. Daarom is het ook zo belangrijk voor me om het zelf beter te doen.
Aah lief! Vond t zelf fantastisch toen mijn zus haar eerste kindje kreeg. Nu zelf hoogzwanger en hoop dat mn broer en zussen net zo enthousiast zijn als jij bent ;)
Het zit vast tussen mn oren maar ik houd niet van oranje tompoucen, ik wil roze! Verdorie hebben al die koningsdagmensen vervolgens de roze ook maar opgegeten bij de AH.
Madrid87 schreef:
27-04-2020 13:47
Dit dus. Ik heb nooit begrepen wat er zo leuk aan is om andere mensen anoniem de grond in te trappen.
Ik vind het zo'n vreemd fenomeen.

Cateautje, ja precies. Ooit komt de dag haha. Komt goed.
Madrid,ik heb ook al veel reacties van je gelezen en weet hoe jij het bedoelt hoor. Trek het je niet teveel aan! ;-) Het zijn geen makkelijke tijden maar de dag dat jij je neef mag zien komt echt wel meid. :redrose:
Drackie schreef:
27-04-2020 13:36
Die kraampjes zijn verboden. Omdat er mensen op af komen. En het niet de bedoeling is om mensen aan te sporen erop uit te gaan. Je mag een rondje wandelen ja. Kraampjes bezoeken mag niet.
Klopt. Ik had het met mijn vriend vanmiddag nog erover. Kraampjes zijn normaliter wel leuk maar in deze tijden niet verstandig. Beter wachten
totdat er betere tijden komen.
Arequipa schreef:
27-04-2020 17:11
Het zit vast tussen mn oren maar ik houd niet van oranje tompoucen, ik wil roze! Verdorie hebben al die koningsdagmensen vervolgens de roze ook maar opgegeten bij de AH.
Ik vind tompoucen altijd zo lastig eten ongeacht de kleur. :-D
Geraldine schreef:
27-04-2020 17:19
Ik ben eigenlijk helemaal heen zoetekauw en vind tompoucen verre van da bomb, maar moest iets uit frustratie ;)
En naar de super zonder iets te kopen vind ik zelf ook wel een beetje gek. ;)
Wanna grow up to be
Be a debaser
Zullen we allemaal weer een beetje lief tegen elkaar doen?

Madrid :hug:
Arequipa schreef:
27-04-2020 17:11
Ik ken iemand die niks wil eten dat oranje is. Geen oranjegebak, maar ook geen wortels. Puur vanwege de kleur.
Ik verveel me. :sigh:
Geraldine schreef:
27-04-2020 17:19

Ruilen voor een Bossche bol? ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven