Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 mei 2020 om 15:46
Betty_Slocombe schreef: ↑02-05-2020 15:30Ik vind iedereen een trol. Behalve mezelf. Ik ben echt een leuke forummer.
Je hebt paars haar. Als dat geen trollen is...

zaterdag 2 mei 2020 om 15:52
Lady*Voldemort schreef: ↑02-05-2020 15:25En wat PJK en RB betreft: die vertonen regelmatig trolgedrag inderdaad, maar niet de hele dag. Ze schrijven ook vaak zat een normale post en dat kun je gewoon lezen als je hun postgeschiedenis doorneemt. Zij hebben hun account niet primair aangemaakt om te komen trollen en dat doet Orph/Martin/EB wel.
Ik had PJK onder de negeer gezet, tot ik een keer een goed kookadvies van hem las.
Welliswaar anti-vegetariër (vaste prik), maar toch leuk dat ik een keer per jaar met hem op één lijn zit.
zaterdag 2 mei 2020 om 15:57
Vind ik ook.Betty_Slocombe schreef: ↑02-05-2020 15:30Ik vind iedereen een trol. Behalve mezelf. Ik ben echt een leuke forummer.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 2 mei 2020 om 16:21
Wat een grof taalgebruik zeg.
Je kunt zeggen wat je wil, maar zo grof hoeft voor mij niet.
Iedereen hier weet dat hij graag zijn vaardigheden etaleerde, een man van 40 met een kinderarmpje.
Intellectueel op redelijk nivo, maar zijn sociale radar ernstig verstoord.
En decorumverlies. Een ideaal recept voor veel discussies op dit forum.
Ben benieuwd of hij terugkomt, en het zal zich herhalen, dat speciale gedrag.

zaterdag 2 mei 2020 om 16:34
Gut, dat kinderarmpje even gemist dan. Maar dat pikte jij wel op he.Kleurtjes schreef: ↑02-05-2020 16:21Wat een grof taalgebruik zeg.
Je kunt zeggen wat je wil, maar zo grof hoeft voor mij niet.
Iedereen hier weet dat hij graag zijn vaardigheden etaleerde, een man van 40 met een kinderarmpje.
Intellectueel op redelijk nivo, maar zijn sociale radar ernstig verstoord.
En decorumverlies. Een ideaal recept voor veel discussies op dit forum.
Ben benieuwd of hij terugkomt, en het zal zich herhalen, dat speciale gedrag.
Iets serieuzer, ik vond hem vermakelijk. Las ook weer niet alles wat hij hier uitspookte.
Wel vloog hij in elk topic dat ik wel van hem las, gierend uit de bocht.

zaterdag 2 mei 2020 om 16:39
Luci_Morgenster schreef: ↑02-05-2020 13:50Ik vond gewoon raar dat ze zijn stafjes gingen honoreren terwijl overduidelijk een debiel of trol is, al vanaf dag 1.
En ook nog in dat specifieke topic forummers aan het aanvallen was.
Verder zal het allemaal aan me reetje roesten.
Inderdaad.
En 'aan uw derrière oxideren' graag dankuwelbeleefd

zaterdag 2 mei 2020 om 16:42
Juist dat door de bocht vliegen vond ik van een berekende onnozelheid - net zo als Paulien Cornelisse doet- en daar kan ik niet zo goed tegen.

zaterdag 2 mei 2020 om 16:52
Sheit. Ik sloot gisteravond op pagina 20 van de verklaring gisteren af, met het idee dat ik vandaag na schoonmaken en bakken wel bij kon lezen. Mooi niet.
Iemand zin om de hoogtepunten te delen? Ik was ongeveer bij zijn tweede acte waarin hij iedereen beschuldigde van een naar mens zijn in dit topic.
Iemand zin om de hoogtepunten te delen? Ik was ongeveer bij zijn tweede acte waarin hij iedereen beschuldigde van een naar mens zijn in dit topic.