Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 6 mei 2020 om 10:00
Ja, lastige keuzes zijn dat. Leuk dat je al bezig bent met een cursus.Luci_Morgenster schreef: ↑06-05-2020 09:56Zag er al 2 voor Affinity Designer die ik wel wilde doen en dan de tekencursus voor oudste, is al 90 euro. Qua dat is een jaar onbeperkt super deal.
Maar ik ben door de eerste cursus al op de helft na halve week gratis.... Misschien toch een maandabo. Het is gewoon voor mij veel geld. Is ook voor hobby en niet iets noodzakelijks ofzo.
Ga er nog een dagje op broeien.![]()
![]()
Mijn jaarabo is ook afgelopen, dus betaal nu ook elke maand. Eigenlijk zou ik daarop moeten bezuinigen, maar er staat zoveel goeds op dat ik hem toch nog wil houden.
woensdag 6 mei 2020 om 10:16
als je je registreert bij seniorenweb is er ook een gratis online cursus, kijk maar:
https://www.seniorweb.nl/cursussen/onli ... en-vingers

woensdag 6 mei 2020 om 10:31
Dank je! Wie weet hebben ze ook een typecursusLuci_Morgenster schreef: ↑06-05-2020 09:40Die actie waar Maud van de week over had is er ineens:
https://soofos.nl/voorjaarsactie/

woensdag 6 mei 2020 om 10:41
Weer eens wat anders op je CV. Weinig benul van geld ook jouw werkgever. Zou als klant wel vragen hebben, niet stellen.
Ken het overigens nog wel veel gekker. Gelukkig ken ik ook mensen die daar dan vragen bij stellen.

woensdag 6 mei 2020 om 10:46
Dat bedrag en het geen voorwaarden hebben aan dat bedrag. Ik moet jaren lobbyen, aantonen wat het relevant maakt voor mijn werk, jaar bijtekenen en het liefst wel alles onvrije tijd doen. Dat is dan een werk gerelateerde opleiding.

woensdag 6 mei 2020 om 10:46

woensdag 6 mei 2020 om 10:59
Zo wordt onze organisatie genoemd door alles pak hem beet 60.000 mdws. Al tientallen jaren lang, zeg maar vanaf de oorlog ofzo.Luci_Morgenster schreef: ↑06-05-2020 10:43Dat van die Baas met een hoofdletter? of dat bedrag?Zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Wel tegen de term Baas. Helemaal met een hoofdletter. Ben geen Hond.![]()
Geen bijzonderheden
woensdag 6 mei 2020 om 10:59
en komt uiteindelijk uit dezelfde belastingpot...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 6 mei 2020 om 11:02
Ik weet nog helemaal niks. Heb wel zitten denken aan bv iets van voeding/dietiste omdat er best veel obese mensen zijn. Daar zit vast handel in.
Maar dat is dan weer een 4jarige HBO opleiding en daar heb ik op mijn leeftijd echt geen zin meer in.
Mijn vriendin die ook bij de Baas werkt, doet fotografie, voor de fun.
Ik heb echt nog geen idee. Maar ik wil geen meerjarige HBO studie meer gaan doen.
Geen bijzonderheden
woensdag 6 mei 2020 om 11:03
Als ik een functie-gerelateerde opleiding doe, wat vaak gebeurt, dan is dat ook op kosten van jekentmijnwerkgever wel en dat is dan ook onder werktijd.
Geen bijzonderheden
woensdag 6 mei 2020 om 11:06
Jij moet je er niet mee bemoeien want je hebt er geen verstand van. En klanten hebben wij niet.RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 10:41Weer eens wat anders op je CV. Weinig benul van geld ook jouw werkgever. Zou als klant wel vragen hebben, niet stellen.
Ken het overigens nog wel veel gekker. Gelukkig ken ik ook mensen die daar dan vragen bij stellen.
Ajuus, ik wil jou uberhaupt niet meer lezen. #negeer.
Geen bijzonderheden

woensdag 6 mei 2020 om 11:21
RocketScienceFiction schreef: ↑06-05-2020 11:17Geen klanten? Nog erger. Dus gewoon lekker collectief geld over de balk jagen?
Waar bemoei je je mee?

woensdag 6 mei 2020 om 11:24