Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Meen je dat Flip wat goed! Ik ken mensen die dagelijks de grens over gaan ivm bvb hun paard verzorgen welke in Belgie staat. Deze hebben speciale papieren.
Heeft Gent geef formulier waarop staat dat je voor een behandeling afreist.

Ik duim dat je snel terecht kan.
Oh flip, wat zou het fijn zijn als alles weer opstart! Ik duim dat de grenzen heeeel gauw weer open gaan.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Vanessakusje1987 schreef:
20-04-2020 08:05
Meen je dat Flip wat goed! Ik ken mensen die dagelijks de grens over gaan ivm bvb hun paard verzorgen welke in Belgie staat. Deze hebben speciale papieren.
Heeft Gent geef formulier waarop staat dat je voor een behandeling afreist.

Ik duim dat je snel terecht kan.
Klopt, maar Gent neemt vooralsnog alleen Belgische patiënten onder behandeling. Dus nog even geduld...
Dat kan jij Flip je hebt al zoveel moeten doorstaan dat extra maandje red jij!
Ik zag dat ze in Leiden weer gefaseerd open gaan Utrecht helaas nog niet.
Hopelijk zijn jullie in Belgie snel weer aan de beurt.
Breaking news! :woa: Vandaag was echt een behoorlijk bizarre dag.

Gisteren kwam er een mail van het UZ Gent dat de behandelingen ook voor buitenlandse patiënten weer gestart konden worden per 4 mei. Dat was al geweest, dus stuurde ik maar direct een mail terug dat ik heel erg blij was met dat nieuws en om de stand van zaken door te geven. Ik zat toen al op dag 13 van mijn cyclus, dus ik gaf aan dat ik in theorie deze maand nog voor een terugplaatsing zou kunnen komen maar dat ik verwachtte dat ik nog tot de volgende cyclus zou moeten wachten.

Tot mijn grote verbazing zag ik vanmorgen dat ik een oproep had gemist en had ik een berichtje in mijn inbox. Of ik meteen contact kon opnemen, dat ze het misschien nog deze maand konden gaan proberen! Meteen teruggebeld (dat was om 9u15) en na overleg (reistijd etc...) een afspraak gemaakt voor 12 uur. Haast!! Ik moest nog wat formulieren en verklaringen printen en ondertekenen, een mondmasker meenemen, paspoort en ziekenhuispapieren in een tas gegooid en razendsnel op weg...

Bij de grens moest ik verantwoorden waarom ik op weg was en een bewijs van de afspraak laten zien, gelukkig was de bevestigings-SMS van de afspraak voldoende. Snel weer door.

Op de echo bleek er al een follikel van 21 mm te zitten, en een goed bms van ruim 10 mm. Nog even bloed geprikt en langs de apotheek voor de Pregnyl, en dan weer terug naar huis. Onderweg werd ik gebeld: vanavond Pregnyl spuiten, woensdag 13 mei terugplaatsing.

Wat een dag! Zo plotseling als de terugplaatsing in maart werd afgezegd, nog veel meer plotseling wordt deze terugplaatsing nu opgestart. Wauw!! En vanaf 11 mei gaan alle behandelingen weer gestart worden, dus vanaf dan ook nieuwe behandelingen. Wat een goed nieuws allemaal!

Vanavond dus de Pregnyl gespoten, en nu maar afwachten tot 13 mei.

x flip
:cheer2:
Wat een topnieuws Flip!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Bizar toch? :bonk:

Ik dacht: dit worden natuurlijk wachtlijsten. Maar nu ze pas net gaan opstarten is er misschien toevallig nog plaats in de agenda.... niet geschoten is altijd mis. Ik stuur gewoon even een mailtje.

Nooit verwacht dat ze zo snel zouden schakelen!

I :heart: arg UZ Gent!
Bizar plotseling inderdaad, maar wel heel fijn! Ben heel blij voor jullie. :)
Wauw Flip, wat een zegen! Dat is wel echt even snel schakelen weer zo van nul naar honderd, maar wat ontzettend fijn nieuws!
Haha, wat mooi! Als dit een succesvolle poging wordt, dan moet daar wel een sprinter uit voortkomen of zo.
Maar wel fijn voor jullie hoor, kunnen we allemaal weer duimen!
Wauw! Wat een vaart er achter!
Als je haar maar niet Corona gaat noemen hè ;)
Een zebra is geen paard met strepen
Whoop - whoop - whoop Flip! :whut:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wauw, dat noemen ze nou doorpakken :cheer2: super fijn voor jullie Flip!
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Wat super fijn Flipje. Ga mega hard voor je duimen
Wat fijn zeg! Ik ga duimen.
Wauw goed bericht!
Wat fijn!!!
(Ook goed om te horen dat je daarmee de grens dus wel over komt)
Waaauw! Wat een verhaal.
En voor nu, duim, duim, duim :cheer2:
Wat fijn. Ik duim mee!
Zonder je topic te willen kapen Flip, wilde ik het toch graag even met je delen na ons gesprek laatst erover: ik heb ook heel goed nieuws gekregen vandaag. Door de coronacrisis kon je een speciaal verzoek indienen tot vervroegde eindbeoordeling als je minder dan zoveel uur te gaan had voor je diploma en dat had ik en heb net te horen gekregen... ik ben afgestudeerd!!! :cheer2:

Dus hier ook een hele goede dag :P
lux- schreef:
07-05-2020 15:19
... ik ben afgestudeerd!!! :cheer2:

Dus hier ook een hele goede dag :P

Gefeliciteerd Lux!
Flip wat goed!!!
Hier in Nl gebeurd er nog helemaal niets.

Lux gefeliciteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven