Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

donderdag 21 mei 2020 om 22:37
.BeaTea schreef: ↑21-05-2020 14:09Waarom gaan we niet massaal gillen van een dunne streep? Ik lees ook al een tijd mee en er zit geen vel meer op mijn duimen![]()
Werkt het anders met strepen en terugplaatsing? Heb je misschien sowieso een streep als je gelijk een embryo ingebracht krijgt ipv zwemmertjes?
Eigenlijk alleen vanwege laatste keer...
Dun streepje, liep niet echt op. Uiteindelijk 1 week overtijd, streepje verdween weer en ik werd ongesteld.
Nu ben ik gewoon een beetje onzeker.

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

vrijdag 22 mei 2020 om 09:25
Hoeveel meer streep wil je hebben?!?!
Deze is raak!!
Joehoe!!!
Hier mijn plan van aanpak voor jou Flip: Het duimen voor een rake poging gaat vanaf nu verder in het duimen voor een goede echo, waarna ik rustig verder voor je zal duimen voor een gezond kindje en een voorspoedige bevalling.