Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 24 april 2009 om 23:14

zaterdag 25 april 2009 om 10:20
zaterdag 25 april 2009 om 10:28
Vleer vind LRM wel erg leuk, gisteren was ook een leuke middag samen en lekker afgesloten met een etentje.
T kriebelt wel een beetje , maar ook nog enorm veel twijfels.
Qua innerlijke klinkt t erg fijn en goed. Qua uiterlijk kijk ik naar hem ene moment denk ik wooowww en andere moment denk ik naah nee toch niet leuk genoeg.
Hij zegt vaak tegen mij Lekker ding , lekkertje e.d en ik merk aan mijzelf dat ik dat niet terug kan zeggen nog.
T kriebelt wel een beetje , maar ook nog enorm veel twijfels.
Qua innerlijke klinkt t erg fijn en goed. Qua uiterlijk kijk ik naar hem ene moment denk ik wooowww en andere moment denk ik naah nee toch niet leuk genoeg.
Hij zegt vaak tegen mij Lekker ding , lekkertje e.d en ik merk aan mijzelf dat ik dat niet terug kan zeggen nog.
zaterdag 25 april 2009 om 11:24
Goeiemorgen!
Veel plezier Prik en WM! Wordt het een weekenddate?
Indi: wat zijn jouw weeken/vakantieplannen?
Miran: zondag...het uur van de waarheid dus
MP: haha wat een superrups...wil ik ook wel een stukje van:-)
Ben nog beetje duf en hoofdpijnerig, dus nog niet in staat adequaat te reageren ben ik bang. Boris was fantastisch, superavond gehad, maar dus iets teveel biertjes...
Wat een lekker
Veel plezier Prik en WM! Wordt het een weekenddate?
Indi: wat zijn jouw weeken/vakantieplannen?
Miran: zondag...het uur van de waarheid dus
MP: haha wat een superrups...wil ik ook wel een stukje van:-)
Ben nog beetje duf en hoofdpijnerig, dus nog niet in staat adequaat te reageren ben ik bang. Boris was fantastisch, superavond gehad, maar dus iets teveel biertjes...
Wat een lekker
zaterdag 25 april 2009 om 11:30
Oh TP: ik heb die zelfbruinende creme wel geprobeerd, van Dove. Is een ramp, het stinkt idd en je krijgt gelige strepen. Maar ik ben ook niet zo goed in heel egaal uitsmeren en zo. Ik zou het niet je aanraden, beter om zonnebankje te pakken of de echte zon nu natuurlijk. Spannend voor je maandag!
vleer: wanneer zie je LRM weer? is het je niet een beetje opgelegd door je vrienden dat je hem leuk moet vinden omdat jullie zo goed bijelkaar passen en het feit dat hij jou zo leuk vindt? Ik snap wel dat je t een kans wil geven hoor, absoluut, maar blijf wel bij jezelf en luister naar je (onderbuik)gevoel.
vleer: wanneer zie je LRM weer? is het je niet een beetje opgelegd door je vrienden dat je hem leuk moet vinden omdat jullie zo goed bijelkaar passen en het feit dat hij jou zo leuk vindt? Ik snap wel dat je t een kans wil geven hoor, absoluut, maar blijf wel bij jezelf en luister naar je (onderbuik)gevoel.
zaterdag 25 april 2009 om 11:32
Xen .. nah ik denk niet dat het mij is opgelegd. In december toen ik hem zag vond ik hem super geweldig ook qua uiterlijk.
Ik ben voor mijzelf nu aan het uitzoeken of ik nu gewoon dingen aan het zoeken ben om hem maar niet leuk te vinden . (het aantrekken/afstoten/bindingsangst geduvel) of dat ik hem echt niet leuk genoeg vind.
Tis wel erg gezellig met hem en vind het ook leuk en fijn als hij bij mij is. En denk er bv ook wel aan om sex met hem te hebben. Tis dus niet zo dat ik totale afkeer van hem heb.
Ik ben voor mijzelf nu aan het uitzoeken of ik nu gewoon dingen aan het zoeken ben om hem maar niet leuk te vinden . (het aantrekken/afstoten/bindingsangst geduvel) of dat ik hem echt niet leuk genoeg vind.
Tis wel erg gezellig met hem en vind het ook leuk en fijn als hij bij mij is. En denk er bv ook wel aan om sex met hem te hebben. Tis dus niet zo dat ik totale afkeer van hem heb.
zaterdag 25 april 2009 om 11:34
TP: ik heb ook wel eens zelfbruinende creme /spray gebruikt. Geen succes hier ,ook rare strepen en vlekken had geen Dove maar een ander merk.
Doe mij maar gewoon lekker zonnebankje en/of de gewone normale zon en flesje water/plantenspuit waarmee ik mijn benen en armen regelmatig nat maak en ze zo wat sneller een kleurtje krijgen. Dat heeft voor mij meer succes dan die zelfbruinende cremes/sprays
Doe mij maar gewoon lekker zonnebankje en/of de gewone normale zon en flesje water/plantenspuit waarmee ik mijn benen en armen regelmatig nat maak en ze zo wat sneller een kleurtje krijgen. Dat heeft voor mij meer succes dan die zelfbruinende cremes/sprays
zaterdag 25 april 2009 om 11:37
Ha Xen...Genoten dus van het optreden van Boris?? Leuk hoor! (ook wel leuk om naar te kijken, vind ik )
Zometeen krijg ik visite van mijn ouders en zusje. Ze blijven ook eten..Morgen verjaardag van mijn tante en daar blijf ik ook een nachtje slapen..
Verder een paar dingen gepland in de vakantie (meeting, Koninginnedag, mijn moeder komt een dagje) en verder zie ik wel..
Volgende week ben ik een jaar alleen (1 mei)... Raar dat er zoveel kan gebeuren in een jaar...
Zometeen krijg ik visite van mijn ouders en zusje. Ze blijven ook eten..Morgen verjaardag van mijn tante en daar blijf ik ook een nachtje slapen..
Verder een paar dingen gepland in de vakantie (meeting, Koninginnedag, mijn moeder komt een dagje) en verder zie ik wel..
Volgende week ben ik een jaar alleen (1 mei)... Raar dat er zoveel kan gebeuren in een jaar...
zaterdag 25 april 2009 om 11:44
Boris is niet meer zo aantrekkelijk als eerst hoor, vond m dat lange haar en later dat hele korte veel beter staan. Nu haar in staartje, hoedje op en sikje/baardje. Mijn ex-griekse-sv leek sprekend op Boris toen ie nog in idols zat. Hij wist natuurlijk helemaal niet wie Boris was, maar we hadden t eens over muziek en toen riep ie: keep the soul alive! weird he, net of ik Boris zn twinbrother had gevonden
Maar wat een band heeft ie ook zeg! Zelfs een collega van mij die in heayy metal band zit, had t over die goeie band van Boris.
Was ook leuk gemengd publiek trouwens..gewoon super gehad.
heb je 2 weken vakantie, Indi?

Was ook leuk gemengd publiek trouwens..gewoon super gehad.
heb je 2 weken vakantie, Indi?
zaterdag 25 april 2009 om 11:44