M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
Haha Indian, zo vroeg ben ik niet

Ik ga nu weg, moet nog even langs het gemeentehuis en dan kom ik jouw kant p!

Tot zo
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Die extra zendtijd was toch vd week en niet voor morgen?

Ik zou zelf op de vrijmarkt gaan staan, maar vind t toch best pittig om Jaspers spullen te verkopen. Heb t een jaar uitgesteld, kan ik t emotioneel ff verwerken ha ha ha

Veel plzier vandaag Frans en Indian!
koffie, zwart graag...
Hai dames,

Goed nieuws, een mooie echo met een gezonde beeb. Ben drie dagen verder dan eerst, maar datum laten ze zo staan, dus officieel 12 weken en 2 dagen, maar uitgerekend op 12 november......nekplooi etc was allemaal goed. Opluchting! Valentijn was erbij en heb m uitgelegd dat dat een beebietje in mijn buik is enzo. Hij wil of een zusje of een broertje, hahaha.

Nu even iedereen bellen!

Daaaaag

toppie Merel!
koffie, zwart graag...
Fijn Merel, dat alles goed is!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
0
Joepie Merel! Gefeliciteerd!

Ik ben weer thuis . het was leuk bij Indian. Haha we hebben mooie foto's waarop Milena en Yuma samen staan te brullen

Aaah Syl, kan me voorstellen dat het moeilijk is om spullen weg te doen. Ik vind het ook moeilijk. Gelukkig kan ik de kleertjes van Bojan doorschuiven naar mijn zusje, dat is niet echt weg voor mijn gevoel. Maar mijn zwangerschapskleding heb ik gisteren uitgezocht en moet weg. En is Bojan nu de laatste die in onze mooie wieg ligt?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Lynn roept sinds deze week ook dat ze een broertje krijgt. Ik ben benieuwd, mijn gevoel zegt ook een jongen, 4 juni weten we of het echt zo is of dat we nog een meisje krijgen.
Ik zou vanavond naar de vrijmarkt in Utrecht. Krijg ik net enorme hoofdpijn in de auto. Gatver. ik heb gelukkig bijna nooit hoofdpijn. Ik hoop maar dat het door de benauwde auto komt en dat het nog wegtrekt. Anders kan ik vanavond niet
Juul, ik denk voor jullie een meisje
En Merel ook een meisje
Syl, moeilijk inderdaad, kan me voorstellen dat je het een jaartje uitstelt.

Voor jullie geen derde, Frans? Wij ook niet hoor, de tweede kostte al moeite genoeg (bij man dan) en ik vind zelf 2 ook genoeg. Het zou wel een hoop ruimte op zolder schelen als al het babyspul daar straks vanaf kan en na gebruik weg. De wieg staat nu bij mijn ouders en komt tegen die tijd onze kant weer op. Deze baby zal ook wel de laatste zijn die daar in ligt. Geen idee of mijn ouders die dan nog gaan bewaren (is al 36 jaar oud).

Ben benieuwd naar de foto's, Frans!
Ik ben benieuwd wie van ons gelijk heeft, Frans! Had je bij Bojan een voorgevoel? Een oom van mij zegt dat hij het nog nooit mis heeft gehad, ik zie hem een paar dagen na de echo als het goed is. Zal hem dan eens vragen wat hij denkt dat we krijgen, dan weet ik ook of het klopt
jasper zegt dat hij een zusje wilt

Vrijmarkt utrecht!! Oehh, ik wil ook, ga normaal elk jaar met koninginnennacht. Dit jaar gaat me dat niet lukken. Geen slachtoffer die mee gaat.

Leuk, 2 brullende kinderen! hah a ha
koffie, zwart graag...
wat een leuke foto's Indian.

Ik weet nu al dat ik of nooit bij je op visite kom of dat je de traktor moet wegbergen.

Jasper wilde die voor zijn verjaardag nl.

En die brullende kids, whoe ha ha ha. Wat hebben jullie gedaan??

En Milena op de step, goed bezig!
koffie, zwart graag...
geknepen
dacht ik t niet
koffie, zwart graag...
[
0
Nou koninginnedag is niet zo fijn geweest voor veel mensen. Wat een ramp zeg!!!
Jeu, ik ben er weer, met leuke oranje helm ;--) Net even bijgelezen. Ik heb jullie gemist, niks aan om weken op bed/bank te moeten doorbrengen. Enfin, nu maar weer door :-)

Wil niet voorbij gaan aan Apeldoorndrama maar jongens, wat moet je er van zeggen? A-f-s-c-h-u-w-e-l-i-j-k.

Ga morgen voor het eerst sinds maanden weer een lange ochtend werken, ben benieuwd hoe het gaat en kom hier even langs om "koffie te drinken".

Tot morgen

PIps
Ow... het geode nieuws is dat ik nog meer ben afgevallen, inmiddels 8 kilo. Ik hoop maar dat ze zonder verder ziekte ellende er ook af blijven :-) (hmmm.... zal ik toch echt zelf moeten doen dan... even mezelf toespreken ).
[
Goedemorgen :-)

Ha, lekkers :-) Kan ik die kilo's er weer bij eten :-)

Het afvallen ging op zich al wel goed maar de laatste twee, drie kilo's wijt ik toch wel aan de hersenschuddingen ja. Jemig, ik ben echt lang hondsberoerd geweest (kwestie van weinig oppas en dus niet genoeg rust kunnen nemen). Enfin, het tij is nu gekeerd, heb nu alleen nog wat restklachten.

Pipsie slaapt sinds een week ook tot 7.15 uur dus dat helpt ook (normaliter altijd voor 7 uur wakker).

Ik heb het nieuwe adres van Xop ook nog niet.

Xop, geef eens een geluidje :-)

Hoe is het met alle zwangeren hier? Iemand nog belangstelling voor een Maxi Cosi die drie maanden gebruikt is? Hij staat hier nog gloedje nieuw te wezen.

En Scooby, hoe is het met de taarten?

Om nog wat afleiding te hebben heb ik afgelopen weken wel taarten gebakken. DIt weekend ook weer een (choco met kokos).

Tot later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven