Ware liefde?
zondag 28 juni 2020 om 01:39
Wat zouden jullie doen.
2 jaar geleden mijn grote liefde ontmoet.
Het is niks geworden. Het was voor ons beide een intense tijd van 8 maanden.
Daarna tijdje geen contsct.. Nu weer sinds aantal maanden contact zo'n 2x per maand gaan we samen uiteten of lunchen, veel kletsen, lachen, praten over t leven.. Hij is en blijft mijn grote liefde. Wie ik ook date wat ik ook doe.. Zoals bij hem voel ik mij bij niemand. Hij luistert naar me, is lief, levelen enorm en de vibe die ik met hem heb het is me nooit eerder overkomen. Het word niet minder. Zelfs als we elkaar een half jaar niet zien..
Hij is gescheiden na 18 jaar huwelijk. Wil voor zijn kinderen geen nieuwe relatie tot ze minimaal op eigen benen kunnen staan. Geen nieuwe vrouw in hun leven. Ze wonen bij hem.
Ik snap hem en zit redelijk op 1 lijn met hem.
Als wij samen zijn voel ik aan alles dat hij exact voelt wat ik ook voel. Heeft hij ook vaker kenbaar gemaakt..
Maar dat hij er niet (meer) aantoe wil geven omwille van zijn idee wat hij heeft over het leven en z'n kinderen. Hij zei alleen nu ook voor 't eerst ik ga geen beloftes doen aan iemand waar ik geen toekomst in zie.
Of de wel hij vind mij niet leuk genoeg. Ik heb best wat date ervaring en ondanks alles heb ik nooit gevoelt dat iemand zo gek op me was(niet uit woorden maar puur uit gevoel)
Ik date rustig verder al die tijd. Maar die gevoelens die ik voor hem had en nog wel heb in mindere mate.. Nee die krijg ik nooit weer. Zou je dan je hele leven alleen moeten blijven of gemogen moeten nemen met "minder" of anders....
2 jaar geleden mijn grote liefde ontmoet.
Het is niks geworden. Het was voor ons beide een intense tijd van 8 maanden.
Daarna tijdje geen contsct.. Nu weer sinds aantal maanden contact zo'n 2x per maand gaan we samen uiteten of lunchen, veel kletsen, lachen, praten over t leven.. Hij is en blijft mijn grote liefde. Wie ik ook date wat ik ook doe.. Zoals bij hem voel ik mij bij niemand. Hij luistert naar me, is lief, levelen enorm en de vibe die ik met hem heb het is me nooit eerder overkomen. Het word niet minder. Zelfs als we elkaar een half jaar niet zien..
Hij is gescheiden na 18 jaar huwelijk. Wil voor zijn kinderen geen nieuwe relatie tot ze minimaal op eigen benen kunnen staan. Geen nieuwe vrouw in hun leven. Ze wonen bij hem.
Ik snap hem en zit redelijk op 1 lijn met hem.
Als wij samen zijn voel ik aan alles dat hij exact voelt wat ik ook voel. Heeft hij ook vaker kenbaar gemaakt..
Maar dat hij er niet (meer) aantoe wil geven omwille van zijn idee wat hij heeft over het leven en z'n kinderen. Hij zei alleen nu ook voor 't eerst ik ga geen beloftes doen aan iemand waar ik geen toekomst in zie.
Of de wel hij vind mij niet leuk genoeg. Ik heb best wat date ervaring en ondanks alles heb ik nooit gevoelt dat iemand zo gek op me was(niet uit woorden maar puur uit gevoel)
Ik date rustig verder al die tijd. Maar die gevoelens die ik voor hem had en nog wel heb in mindere mate.. Nee die krijg ik nooit weer. Zou je dan je hele leven alleen moeten blijven of gemogen moeten nemen met "minder" of anders....
zondag 28 juni 2020 om 10:00
Op het moment dat ik las dat hij tegen jou zei dat hij geen beloftes ging doen aan een persoon waar hij geen toekomst in ziet was ik al klaar ermee.
Je bent leuk voor nu maar niet voor altijd. Zodra hij iemand tegenkomt waar hij helemaal hoteldebotel van is dan ben jij sowieso niet meer in tel en dan mag die vrouw wel in zijn leven komen met de kinderen. Vrouw kweek wat meer zelfrespect en vergeet deze man.
Je bent meer dan dit.
Je bent leuk voor nu maar niet voor altijd. Zodra hij iemand tegenkomt waar hij helemaal hoteldebotel van is dan ben jij sowieso niet meer in tel en dan mag die vrouw wel in zijn leven komen met de kinderen. Vrouw kweek wat meer zelfrespect en vergeet deze man.
Je bent meer dan dit.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
zondag 28 juni 2020 om 10:12
Dit!Zonneoog schreef: ↑28-06-2020 10:00Op het moment dat ik las dat hij tegen jou zei dat hij geen beloftes ging doen aan een persoon waar hij geen toekomst in ziet was ik al klaar ermee.
Je bent meer dan dit.
Bovendien hoop ik dat je nickname niet doelt op je beroep. Indien dit wel zo is, moet je echt iets aan je spellingsvaardigheid gaan doen!
zondag 28 juni 2020 om 11:10
Het is heel pijnlijk voor je, maar je zult moeten loslaten. En een half jaar is niets hoor. Het heeft tijd nodig. En je moet echt stoppen met afspreken met hem.
Hij weet toch dat jij wel een relatie met hem wil? Het zou ook wel netjes van hem zijn geweest als hij voor je eigen bestwil het contact had gestopt.
Het is ook een soort kans om te kijken naar jezelf...en ervan te leren. Over je eigenwaarde en over je grenzen...en over loslaten.
Hij weet toch dat jij wel een relatie met hem wil? Het zou ook wel netjes van hem zijn geweest als hij voor je eigen bestwil het contact had gestopt.
Het is ook een soort kans om te kijken naar jezelf...en ervan te leren. Over je eigenwaarde en over je grenzen...en over loslaten.
zondag 28 juni 2020 om 11:30
Dacht ik ook gelijk. Intens staat meestal voor veel ups en downs. Zo'n relatie voelt vaak intens maar is geen gezonde relatie. Wel lastig om van af te kicken en kan voelen als ware liefde, maar je hebt meer aan een stabiele relatie uiteindelijk.
zondag 28 juni 2020 om 11:53
Bedankt voor alle reacties.
Nog even wat aanvullende informatie.
Wij zagen elkaar dagelijks die 8 maanden lang. Maar inderdaad alles leed er onder en hij en ik zelf willen dat niet meer...
Ik date gewoon door al die tijd. En ook tijden dat ik er amper tot niet aan denk. Alleen blijft 't feit dat die gevoelens voor hem heel sterk waren en zijn.
En heftig bedoel ik zeker niet veel downs. Wij hebben nooit ruzie gehad of iets wat er ook maar op lijkt. Het is heel puur. Ik voel aan alles dat hij t zelfde voelt. Maar zijn acties zeggen inderdaad anders. Ik heb zelf nooit gevoelt dat iemand zo gek op mij is.
Hij zegt vaak op momenten dat ik hetzelfde denk: zo hoort het te zijn he, ik zal dit nooit meer voelen voor iemand, ik heb dit nooit gevoelt voor iemand etc etc.. Dat is het gekke en kan ik niet rijmen. Als ik dat aangeef, zegt hij: het is allemaal gemeend maar toch zie ik geen toekomst.
De reden dat hij geen toekomst ziet weet hij niet zegt hij... Hij zei als ik die wel zie begin ik er niet aan vanwege de kinderen.
Ik kan me best voorstellen dat ik weer verliefd word op een ander absoluut. Maar die diepe gevoelens die ik niet eens kan beschrijven. Ik ben er van overtuigd dit niet zomaar meer te vinden. Het gevoel hoe ik me bij hem voel is gewoon 100 procent.
Ik heb ook verder geen liefdesverdriet.
Bedankt voor alle reacties. Het is zeker het overwegen waard het gewoon maar los te laten.
Nog even wat aanvullende informatie.
Wij zagen elkaar dagelijks die 8 maanden lang. Maar inderdaad alles leed er onder en hij en ik zelf willen dat niet meer...
Ik date gewoon door al die tijd. En ook tijden dat ik er amper tot niet aan denk. Alleen blijft 't feit dat die gevoelens voor hem heel sterk waren en zijn.
En heftig bedoel ik zeker niet veel downs. Wij hebben nooit ruzie gehad of iets wat er ook maar op lijkt. Het is heel puur. Ik voel aan alles dat hij t zelfde voelt. Maar zijn acties zeggen inderdaad anders. Ik heb zelf nooit gevoelt dat iemand zo gek op mij is.
Hij zegt vaak op momenten dat ik hetzelfde denk: zo hoort het te zijn he, ik zal dit nooit meer voelen voor iemand, ik heb dit nooit gevoelt voor iemand etc etc.. Dat is het gekke en kan ik niet rijmen. Als ik dat aangeef, zegt hij: het is allemaal gemeend maar toch zie ik geen toekomst.
De reden dat hij geen toekomst ziet weet hij niet zegt hij... Hij zei als ik die wel zie begin ik er niet aan vanwege de kinderen.
Ik kan me best voorstellen dat ik weer verliefd word op een ander absoluut. Maar die diepe gevoelens die ik niet eens kan beschrijven. Ik ben er van overtuigd dit niet zomaar meer te vinden. Het gevoel hoe ik me bij hem voel is gewoon 100 procent.
Ik heb ook verder geen liefdesverdriet.
Bedankt voor alle reacties. Het is zeker het overwegen waard het gewoon maar los te laten.
zondag 28 juni 2020 om 13:41
zondag 28 juni 2020 om 13:51
juffie2016 schreef: ↑28-06-2020 13:41Ja inderdaad heb je gelijk in.
Het is dus van mijn kant ware liefde.
Hij zegt alleen gevoel is niet genoeg.
Dan hadden jullie samen best een middenweg kunnen vinden.
Elkaar 1 keer in de week zien bv.
Volwassen mensen toch? Dat kun je ook laten werken zonder de kinderen te kort te doen.
Ik vind het een beetje bullshit van hem eigenlijk.
zondag 28 juni 2020 om 14:05
Ja vind ik ook. Hij heeft alleen een fulltime baan, weekend diensten z'n Kids heeft hij 't weekend ook nog eens vaak.. Dus 1x pw is al niet haalbaar. En hij vind dat je tijd moet steken in een relatie etc, en niet wil dat z'n kids eronder leiden. En die tijd moet hij daar dan toch vandaan halen.
Maargoed. Waar een wil is, is een weg vind ik ook.
zondag 28 juni 2020 om 14:23
Dat is wel fijn dat je geen liefdesverdriet meer hebt.
Hoe is dat dan voor je als je hem ziet? En als je hem gezien hebt, is het erna gewoon gewoon met je gevoel, je mist hem niet?
Heb je dan geen grote behoefte om met hem te knuffelen?
In mijn idee (wat dus niet waar is?) blijft dat toch voortbestaan dan?
Hoe is dat dan voor je als je hem ziet? En als je hem gezien hebt, is het erna gewoon gewoon met je gevoel, je mist hem niet?
zondag 28 juni 2020 om 16:23
In de OP staat dat z'n kinderen bij hem wonen, maar dus niet eens fulltime. Hoezo kan hij geen relatie hebben volgens hem?juffie2016 schreef: ↑28-06-2020 14:05Ja vind ik ook. Hij heeft alleen een fulltime baan, weekend diensten z'n Kids heeft hij 't weekend ook nog eens vaak.. Dus 1x pw is al niet haalbaar. En hij vind dat je tijd moet steken in een relatie etc, en niet wil dat z'n kids eronder leiden. En die tijd moet hij daar dan toch vandaan halen.
zondag 28 juni 2020 om 16:36
juffie2016 schreef: ↑28-06-2020 14:05Ja vind ik ook. Hij heeft alleen een fulltime baan, weekend diensten z'n Kids heeft hij 't weekend ook nog eens vaak.. Dus 1x pw is al niet haalbaar. En hij vind dat je tijd moet steken in een relatie etc, en niet wil dat z'n kids eronder leiden. En die tijd moet hij daar dan toch vandaan halen.
Sorry, maar als iemand een verhaal als dit
bij je opvangt.. Dan is het toch wel duidelijk dat hij je gewoon niet als zijn vriendin wil??
Hij heeft ook al tegen je gezegd dat hij niet in een relatie wil investeren waar hij geen toekomst in ziet.
Maar het kwartje valt gewoon niet bij jou!!
zondag 28 juni 2020 om 16:42
Totdat je hetzelfde ineens voor een ander voelt. Moet je het wel een kans geven.juffie2016 schreef: ↑28-06-2020 01:53Heb ik een half jaar geprobeerd. Maar dat gevoel komt er gewoon niet. Weet het zeker... kan ook gewoon zonder hem. Maar 't zelfde voelen voor 'n ander nee..
..
zondag 28 juni 2020 om 17:08
1.5 dag by ex maar dan haalt hij ze ook nog op om naar sporten etc te gaan.
Hij wil geen vrouw bij z'n kinderen mij niet niemand niet. Hij leeft zo al jaren.
zondag 28 juni 2020 om 17:31
Inn het begin vond ik dit vreselijk miste ik hem heel erg indd.WeidseVelden schreef: ↑28-06-2020 14:23Dat is wel fijn dat je geen liefdesverdriet meer hebt.
Nu kan ik er langzaam steeds beter mee omgaan!
Ik date ook gewoon doe veel leuke dingen... Geniet van mijn kinderen. Voorheen ging ik er kapot aan. Nu niet meer.. Dat scheelt enorm..
zondag 28 juni 2020 om 17:48
Is hij wel gescheiden?juffie2016 schreef: ↑28-06-2020 17:081.5 dag by ex maar dan haalt hij ze ook nog op om naar sporten etc te gaan.
Hij wil geen vrouw bij z'n kinderen mij niet niemand niet. Hij leeft zo al jaren.
Ik heb ook ooit zo’n pareltje gehad. De eerst weken zag ik hem ook megaveel erna eens per week en bleef hij slapen.
Duurde helaas even tot ik erachter kwam maar die was gewoon getrouwd.
Ik zou deze man compleet uit je leven wissen. Je doet jezelf tekort om in deze obsessie te blijven hangen. Want dit is geen verliefdheid maar obsessief met iemand bezig zijn. Dat moet je helemaal niet willen.
En er bestaat niet een liefde. Er bestaan er meer. En pas als je er klaar voor bent met een juiste man komt het wel weer.
Gewoon rustig verder daten. Je weet niet wanneer die leuke man ineens op je pad verschijnt.
zondag 28 juni 2020 om 18:14
Hoi to.
Zo'n man heb ik ook gekend. Voor mij nu wel duidelijk dat hij 'the one who got away' is. Ook door omstandigheden, net gescheiden, veel onverwerkt leed etc.
Ik draag hem een warm hart toe. En ik koester de mooie herinneringen.
Ik denk dat er best nog wel zo'n leukerd rondloopt. En zo niet dan niet...ook goed. Soms zijn alleen de herinneringen ook goed.
Zo'n man heb ik ook gekend. Voor mij nu wel duidelijk dat hij 'the one who got away' is. Ook door omstandigheden, net gescheiden, veel onverwerkt leed etc.
Ik draag hem een warm hart toe. En ik koester de mooie herinneringen.
Ik denk dat er best nog wel zo'n leukerd rondloopt. En zo niet dan niet...ook goed. Soms zijn alleen de herinneringen ook goed.
maandag 29 juni 2020 om 12:13
Hij is echt gescheiden ja. 100 procent. Ken zijn ex vrouw ook..Trien30 schreef: ↑28-06-2020 17:48Is hij wel gescheiden?
Ik heb ook ooit zo’n pareltje gehad. De eerst weken zag ik hem ook megaveel erna eens per week en bleef hij slapen.
Duurde helaas even tot ik erachter kwam maar die was gewoon getrouwd.
Ik zou deze man compleet uit je leven wissen. Je doet jezelf tekort om in deze obsessie te blijven hangen. Want dit is geen verliefdheid maar obsessief met iemand bezig zijn. Dat moet je helemaal niet willen.
En er bestaat niet een liefde. Er bestaan er meer. En pas als je er klaar voor bent met een juiste man komt het wel weer.
Gewoon rustig verder daten. Je weet niet wanneer die leuke man ineens op je pad verschijnt.
Zij gaan ook niet meer vriendschappelijk oid met elkaar om wat je weleens ziet...
Je heb gelijk. Maar heb absoluut geen obsessie hoor. Denk alleen dat ik niet snel meer zoiets zal voelen, omdat ik dit ook nooit eerder heb gevoeld.