Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Goeie Morugu iedereen, fijne koninginnedag aan jullie allen !

Fijne reis Indonees, verdwaal niet daar in Dordogne !
Janae jij hebt een laptopje, dat wil ik ook al zo lang !!!!!!!!

Hier Sjootje nog een paar extra sokken, ik zal ze even op jouw laptopje leggen, vergeet ze maar niet!

quote:applegate schreef op 30 april 2009 @ 08:57:

Fijne koninginnedag allemaal.

Ik ga nu tompoezen halen bij de Hema.Zeeg Applegate, weet jij zeker dat de Hema vandaag open is ? Nou als je dan toch tompoezen koopt, neem je er dan voor ons ook een paar mee ?
MORGUH!!! Ik zit voor de buis hoor! Ze komen er zo aan dus ik zit MET Oranje tompouce voor de buis. Ja de HEMA was open! Hier wel! Fijne Koninginnedag allemaal!
Nou lekker die tompoucen hoor Janae, bedankt.
Bericht weggehaald :

Sorry iedereen maar deze foto heb ik weggehaald. Wat vanmorgen een beetje lol trappen was, komt nu na die vreselijke aanslag in een heel ander daglicht te staan. Ik hoop dat iedereen daar begrip voor heeft.
O my God! Ik zit voor de tv en zie zo de auto die op de menigte in rijdt en tegen dat standbeeld! JEMIG! Wat een ellende! WIE doet nou zo iets! Hoe haal je t in je hoofd!? Ik heb er gewoon geen woorden voor...
Nou zeg Janae, ik heb net ook naar beelden zitten kijken, heel Apeldoorn in rep en roer natuurlijk. Vlaggen half stok! Wat een rare auto en een zwarte ook nog, wat betekent dat, zal het een gemiste aanslag zijn ? Jeempie schrikken was dat zeg !
Ik was in de keuken bezig en ik het op de radio hoorde, dat er een auto richting de bus gereden was en dat die tegen het monument van Wilhelmina stond. Ik heb daarnet de beelden gezien. Afschuwelijk. De vlag, die buiten hing, heb ik maar naar binnen gehaald.
Nou zeg toen ik die beelden vanmiddag zag wist ik nog niet dat er ook doden vielen. Nu las ik net dat er vijf doden zijn en dertien gewonden. Kijk nu is de lol er dan ook helemaal van af. Koninginnedag zou leuk zijn, iedereen had er zin in vandaag.

Maar nu is de stemming natuurlijk wel even heel anders. Wat is dit vreselijk! De dag begon zo goed, het was heerlijk weer, iedereen in Apeldoorn was in feeststemming en toen opeens zo iets, onbegrijpelijk allemaal. Ik keek net even naar de korte toespraak van Beatrix, ze was duidelijk zeer geraakt door dit alles. Ik denk vanavond toch aan de slachtoffers die vielen en de familie van die mensen wiens enige ongeluk vandaag was dat ze op de verkeerde plek waren, op het verkeerde moment. Zo zie je maar weer hoe er in een paar tellen tijd zo veel levens verwoest kunnen worden. Wat leven we toch in een wrede wereld!
Wat een vreselijke beelden zagen we vandaag op TV.

Nu we allemaal gezien hebben wat er in Apeldoorn gebeurde en we weten wat de gevolgen daarvan waren, wil ik hier graag de vlag half stok hangen met een gedachte aan de slachtoffers en hun familie.

Iedereen een paar dagen weg soms hier?

Ja Zenna, hier net zo'n stemming hoor! Voel me ook nog steeds zo! Maar ik ga maar eens hier in huis wat doen, wie weet helpt dat!

Fijne middag allemaal!
Goeie middag iedereen! Nou ik vind het maar ongewoon rustig hier. Is iedereen nog onder de indruk van die dieptrieste koninginnedag zeker. Ik werd vanmorgen ook met een beetje raar gevoel wakker moet ik eerlijk zeggen.

Nou Janae, je hebt gelijk lekker wat gaan doen om bezig te zijn en effe ergens anders aan te denken. Ik ben vanmorgen ook lekker in de tuin bezig geweest. Heb nu eigenlijk pas de PC aan gezet. Nou ja life goes on zullen we maar zeggen dan .....

Het was hier erg rustig vandaag, zijn er veel zeker een lang weekend weg......

Ik zal hier nog een paar kaarsjes branden dan ....

Goedemorgen allemaal.

Jeetje wat een rust op de wc hier! Kan zonder rij gaan! Heerlijk!

Iedereen een weekend weg soms? Groot gelijk. Zou willen dat ik t kon maar je hebt luxe paarden en werkpaarden he!

Vanavond komt mijn favoriete serie weer op de buis: Prison Break! Met deze lekker jongeman erin! Een dubbele aflevering nog wel! Hmm Ik ben er klaar voor!

Goeiemorgen allemaal. Net zoals iedereen vraag ik mij nog steeds af: waarom?

Die vraag zal nooit beantwoorden gaan worden.
Ja Applegate ik denk dat we het allemaal nog een beetje aan het verwerken zijn. De eerste schok te boven probeert een ieder er nu zijn uitleg aan te geven. Maar kunnen we het onbegrijpelijke proberen te begrijpen ? Een ding is nu wel duidelijk geworden : Nederland staat massaal achter het koningshuis.
Janae, kijk jiij naar Prison Break ?????? Nee dat meen je niet ?????
Zeg waar is iedereen ? Zeg Indonees heb jij misschien een deel van de Ladies Room bezoekers stiekum in de kofferbak meegenomen naar de Dordogne ? Jij hebt ze zeker een hele mooie "Toilette des Dames" beloofd met gouden kranen en marmer ? Als je terug bent, roep ik je even bij mij op het matje, ja ?
[Zenna, ik denk ook wel dat Koninginnedag gevierd zal blijven worden, alleen zullen de veiligheidsmaatregelen anders worden als voorheen ALS het volgend jaar het op dezelfde manier gevierd wordt.

Het beste is dat Beatrix volgend jaar terugkeert naar Apeldoorn en daar alleen het defilé afneemt bij het Paleis.
quote:Zenna schreef op 02 mei 2009 @ 10:19:

Janae, kijk jiij naar Prison Break ?????? Nee dat meen je niet ????? Ja hoezo? Mens heb je wel eens gezien wat een lekker ding erin mee speelt!? En dan erbij het is nog een ontzettend spannende serie ook! Helaas alweer t laatste seizoen las ik in de gids. Jammer!!! Ben dol op Wentworth Miller! De man heeft wat, ook al heeft ie voor de serie zijn hoofd zowat kaal moeten scheren, hij heeft mooi ogen en handen! (en Zenna, die tatoos zijn niet echt hoor! Die heeft ie niet echt! is alleen voor de serie!)

Ja Applegate, alles zal zeker volgend jaar anders gaan, na dit alles. Veiligheidsdiensten hebben dit jaar gefaald ?

Wat gek ik kan geen kleuren meer selecteren, nou dan maar in 't zwart.
Nou Janae fijn dat jij die serie zo leuk vind, geniet er maar van. Zal zeker aan mij liggen hoor, ik vind er niks aan, maar smaken dat weet je daar valt niet over te twisten ?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven