Vreemde berichten
donderdag 9 juli 2020 om 23:35
Hallo allemaal,
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd

vrijdag 10 juli 2020 om 12:09
Om wat voor reden zou hij dat dan willen?

vrijdag 10 juli 2020 om 12:10
Ja tuurlijk 'Hee Henk was leuk gisteren he in het hotel! Hoor es ik ga straks Elsbeth inlichten, dan kun je je vast voorbereiden!' Ik stuur jou ook wat berichten dan kun je die laten zien'.hippie_meisje schreef: ↑10-07-2020 11:43De meest voor de hand liggende optie is toch echt dat je vriend is vreemdgegaan. Zijn reactie is gemakkelijk te verklaren: die dame heeft hem van tevoren gewaarschuwd dat ze jou in zou lichten en je vriend heeft dus tijd gekregen om een goede reactie voor te bereiden.
Waarom is het voor sommigen zo moeilijk te geloven dat TO een partner heeft die niet vreemdgaat?
vrijdag 10 juli 2020 om 12:12
Ik denk dat de meeste normale mensen de geest van een ziek iemand niet kunnen volgen.
Door een ander bang te maken kun je tijdelijk best veel macht over iemand krijgen.
viva-amber wijzigde dit bericht op 10-07-2020 12:13
16.87% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Nou ja, moeilijk te geloven dat de mogelijkheid bestaat dat hij niet vreemdgaat denk ik. Want net zo min als je op basis van deze informatie kunt stellen dat hij vreemdgaat, kun je stellen dat dat per se niet zo is.Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 12:10Ja tuurlijk 'Hee Henk was leuk gisteren he in het hotel! Hoor es ik ga straks Elsbeth inlichten, dan kun je je vast voorbereiden!' Ik stuur jou ook wat berichten dan kun je die laten zien'.
Waarom is het voor sommigen zo moeilijk te geloven dat TO een partner heeft die niet vreemdgaat?

Dat heeft iets te maken met de OP... Oh en met de sproet. Kom op zeg, 1+1.Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 12:10Ja tuurlijk 'Hee Henk was leuk gisteren he in het hotel! Hoor es ik ga straks Elsbeth inlichten, dan kun je je vast voorbereiden!' Ik stuur jou ook wat berichten dan kun je die laten zien'.
Ik denk niet dat het zo gegaan is. Wel dat ze heeft gedreigd met het te vertellen en nu op actie is overgegaan.
anoniem_397653 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 12:15
16.29% gewijzigd

vrijdag 10 juli 2020 om 12:13
Oké. Jouw vriend krijgt dus rare berichten over hoe geil hij is/seks/specifieke kenmerken van zijn geslachtsdeel.
En jij krijgt alleen berichten hoe dik/lelijk/dom etc. jij bent. Ook je vriend krijgt dit over jou te horen.
Sorry, maar dan denk ik maar aan één ding: jouw vriend heeft een affaire gehad en zijn minnares probeert nu jullie relatie om zeep te helpen.
En jij krijgt alleen berichten hoe dik/lelijk/dom etc. jij bent. Ook je vriend krijgt dit over jou te horen.
Sorry, maar dan denk ik maar aan één ding: jouw vriend heeft een affaire gehad en zijn minnares probeert nu jullie relatie om zeep te helpen.

vrijdag 10 juli 2020 om 12:18
Misschien is hij echt vreemdgegaan, misschien heeft hij alleen beetje lopen flirten. Misschien is er een collega/vriend/kennis van hem verliefd op hem en is die persoon gewoon knettergek.
Kan allemaal. Het is alleen wel zo als je een beetje logisch kijkt naar de aanwijzingen, dat het iemand is uit zijn kant die dichtbij hem staat.
Kan allemaal. Het is alleen wel zo als je een beetje logisch kijkt naar de aanwijzingen, dat het iemand is uit zijn kant die dichtbij hem staat.

vrijdag 10 juli 2020 om 12:29
Luci_Morgenster schreef: ↑10-07-2020 12:18Misschien is hij echt vreemdgegaan, misschien heeft hij alleen beetje lopen flirten. Misschien is er een collega/vriend/kennis van hem verliefd op hem en is die persoon gewoon knettergek.
Die kans is best groot.. en tja, die sproet he'!
Die gooit toch wel sproet (roet) in het eten, oftewel in het onschuldige verhaal van vriend.
Want hoeveel mensen weten van zoiets intiems af??
vrijdag 10 juli 2020 om 12:32

Zou het kunnen zijn dat je vriend zich wel eens heeft 'geopenbaard' op een bepaalde en/of betaalde sexwebsite?
En dat er zo een gekkie is blijven hangen..
Je vriend zou dan ook wel info over jou of hemzelf hebben moeten delen
Is hij misschien makkelijk te vinden op FB of Insta?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
vrijdag 10 juli 2020 om 12:46
Hoe meer ik lees, hoe meer ik denk dat vriend vreemdgaat.
- Hij krijgt berichten op zijn privenummer over hoe geil hij is, de seks, over zijn geslachtsdeel (incl sproet, komaan).
- Jij krijgt berichten op je werknummer dat via internet te vinden is, over een ongeboren gepland kind, hoe lelijk/stom/dik/arrogant je bent (wijst voor mij op vrouwelijke afgunst)
- Jullie hebben een moeilijk verleden als het om kinderen gaat: de natuurlijke weg wil niet lukken. Via IVF een kind gekregen. Nu weer proberen maar lukt niet = spanning in de relatie (ook al ervaar je dat misschien niet zo)
- Man heeft aandacht gevonden van andere vrouw, doet daar z'n verhaal, ze hebben seks = ontspanning voor man
- Hij krijgt berichten op zijn privenummer over hoe geil hij is, de seks, over zijn geslachtsdeel (incl sproet, komaan).
- Jij krijgt berichten op je werknummer dat via internet te vinden is, over een ongeboren gepland kind, hoe lelijk/stom/dik/arrogant je bent (wijst voor mij op vrouwelijke afgunst)
- Jullie hebben een moeilijk verleden als het om kinderen gaat: de natuurlijke weg wil niet lukken. Via IVF een kind gekregen. Nu weer proberen maar lukt niet = spanning in de relatie (ook al ervaar je dat misschien niet zo)
- Man heeft aandacht gevonden van andere vrouw, doet daar z'n verhaal, ze hebben seks = ontspanning voor man
vrijdag 10 juli 2020 om 12:50
Zo zal het vast niet gegaan zijn, maar als de minnares is gedumpt omdat man van TO toch spijt heeft en voor z'n gezin kiest, is het niet zo gek te denken dat een gekrenkte vrouw begint te dreigen met alles bekend te maken. De manier waarop is nogal gestoord, maar als ze onder haar eigen naam contact met TO zou leggen en het zou opbiechten, wie draagt het boetekleed dan, denk je? Deze sneaky manier van angst en spanning creëren brengt vast meer ellende teweeg tussen TO en man.Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 12:10Ja tuurlijk 'Hee Henk was leuk gisteren he in het hotel! Hoor es ik ga straks Elsbeth inlichten, dan kun je je vast voorbereiden!' Ik stuur jou ook wat berichten dan kun je die laten zien'.

vrijdag 10 juli 2020 om 12:50
Of met een reden haar privenummer niet gebruikt. Om haar te laten geloven dat het iemand is waar haar vriend mee gerommeld heeft. Voor hetzelfde geld is het een valse vriendin, familielid of kennis die jaloers is op haar en op die manier buiten verdenking wil blijven. De oorzaak en/of reden van dit soort zieke gedrag is vaak absurder dan je je bedenken kan. Ik zou nog even helemaal niks uitsluiten als ik TO was.
vrijdag 10 juli 2020 om 13:16
Hoe weet die persoon dan van die sproet?Grietje51 schreef: ↑10-07-2020 12:50Of met een reden haar privenummer niet gebruikt. Om haar te laten geloven dat het iemand is waar haar vriend mee gerommeld heeft. Voor hetzelfde geld is het een valse vriendin, familielid of kennis die jaloers is op haar en op die manier buiten verdenking wil blijven. De oorzaak en/of reden van dit soort zieke gedrag is vaak absurder dan je je bedenken kan. Ik zou nog even helemaal niks uitsluiten als ik TO was.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

vrijdag 10 juli 2020 om 13:31
IEDEREEN weet van de sproet!

vrijdag 10 juli 2020 om 13:32
Lees de berichten nog eens door, en haal de feiten er eens uit. Wat weten ze daadwerkelijk? Ook het taalgebruik. "Je moeder" is geen standaard schuilnaam die je kiest als je 40+ bent (of tokkie)
Zo valt er hopelijk wat kennisen van jullie weg te strepen.
En een ex van jaren geleden....het kan. Kun je achterhalen of haar relatie pas stuk is gelopen oid?
Ik heb helaas het "genoegen" van een stalker. Na 3 jaar stilte neemt hij ineens weer via omwegen contact op. Blijkbaar is zijn huidige relatie kapot. En ben ik weer de pisang.
Zo valt er hopelijk wat kennisen van jullie weg te strepen.
En een ex van jaren geleden....het kan. Kun je achterhalen of haar relatie pas stuk is gelopen oid?
Ik heb helaas het "genoegen" van een stalker. Na 3 jaar stilte neemt hij ineens weer via omwegen contact op. Blijkbaar is zijn huidige relatie kapot. En ben ik weer de pisang.

vrijdag 10 juli 2020 om 13:33
Lees TO! Het is een running gag onder bekenden, hij staat in het dorp te boek als 'Freckly Dick'

vrijdag 10 juli 2020 om 13:38
Kan best van een hele tijd geleden zijn. Mijn vriend stond in november vorig jaar ook ineens op Tinder. En nee, dat had hij echt niet zelf gedaan. Bespaar me de reacties hierover of hij wel oprecht is of niet.
We zijn er tot nu toe niet achter wie hem erop heeft gezet. Als het een grapje is van je vrienden dan maken die zich toch wel bekend zou je denken.
Het is ook geen foto die hij ooit op social media heeft geplaatst. Alleen op zijn whatsapp (profielfoto). Ik heb hem daarna verteld dat hij kan instellen dat alleen mensen die hij als contact heeft toegevoegd, zijn profielfoto mogen zien.
Zijn mobiele nummer is ook zijn zakelijke nummer en staat gewoon op zijn (bedrijfs)website.
Hij is eerder gestalkt door deze ex-vriendin (telefoontjes en niets zeggen) en het zou me niet verbazen als zij het nu weer was/is (ruim 10 jaar geleden dat ze uit elkaar zijn).
We zijn er tot nu toe niet achter wie hem erop heeft gezet. Als het een grapje is van je vrienden dan maken die zich toch wel bekend zou je denken.
Het is ook geen foto die hij ooit op social media heeft geplaatst. Alleen op zijn whatsapp (profielfoto). Ik heb hem daarna verteld dat hij kan instellen dat alleen mensen die hij als contact heeft toegevoegd, zijn profielfoto mogen zien.
Zijn mobiele nummer is ook zijn zakelijke nummer en staat gewoon op zijn (bedrijfs)website.
Hij is eerder gestalkt door deze ex-vriendin (telefoontjes en niets zeggen) en het zou me niet verbazen als zij het nu weer was/is (ruim 10 jaar geleden dat ze uit elkaar zijn).

vrijdag 10 juli 2020 om 13:39
Hij gaat hoe dan ook vreemd sorry, andere verhalen bestaan hier nietforumdame2011 schreef: ↑10-07-2020 13:38Kan best van een hele tijd geleden zijn. Mijn vriend stond in november vorig jaar ook ineens op Tinder. En nee, dat had hij echt niet zelf gedaan. Bespaar me de reacties hierover of hij wel oprecht is of niet.