Vreemde berichten
donderdag 9 juli 2020 om 23:35
Hallo allemaal,
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
vrijdag 10 juli 2020 om 13:44
Vreemdgaan komt gewoon veel vaker voor dan psychotische kennisen die zonder aanleiding in een relatie komen stoken. Er gaan heel veel mensen vreemd. Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat deze man dat ook heeft gedaan. Maar een gekrenkte minnares is gewoon een best waarschijnlijke verklaring voor dit soort verhalen. Vreemdgaan is een stuk waarschijnlijker dan een ex van 8 jaar geleden die opeens denkt 'goh, laat ik Henk en zijn vriendin eens gaan stalken'.Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 12:10Ja tuurlijk 'Hee Henk was leuk gisteren he in het hotel! Hoor es ik ga straks Elsbeth inlichten, dan kun je je vast voorbereiden!' Ik stuur jou ook wat berichten dan kun je die laten zien'.
Waarom is het voor sommigen zo moeilijk te geloven dat TO een partner heeft die niet vreemdgaat?

vrijdag 10 juli 2020 om 13:51
1 Het hoeft geen psychose te zijn, zoals iemand al schreef is het soms gewoon verveling.ozymandias schreef: ↑10-07-2020 13:44Vreemdgaan komt gewoon veel vaker voor dan psychotische kennisen die zonder aanleiding in een relatie komen stoken. Er gaan heel veel mensen vreemd. Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat deze man dat ook heeft gedaan. Maar een gekrenkte minnares is gewoon een best waarschijnlijke verklaring voor dit soort verhalen. Vreemdgaan is een stuk waarschijnlijker dan een ex van 8 jaar geleden die opeens denkt 'goh, laat ik Henk en zijn vriendin eens gaan stalken'.
2 TO kent haar vriend en is nog niet eens een beetje aan het twijfelen, hij kwam er zelf mee, laat alles lezen en wil er zelfs mee naar de politie stappen. Dus ja, hier is het wel een beetje vergezocht. Dat wil niet zeggen dat het niet vaak voorkomt.

vrijdag 10 juli 2020 om 13:54
OF heeft vriend zelf die grappen over zijn penis de wereld ingeslingerd en hem aan zoveel mogelijk andere mannen laten zien na het sporten, om de fundering te leggen voor het vreemdgaan en als dan 1 van zijn minnaressen ooit naar hem (!) gaat texten dat hij een sproet heeft, dan kan hij het rustig aan zijn vrouw laten lezen want het is algemene kennis. Een extreme long con.
Ik vind je verklaring nummer 1 anders ook best vergezocht. Ken eerlijk gezegd geen volwassen mensen die 'uit verveling' met neptelefoonnummers kennissen gaan stalken.
Ik hoop voor TO dat haar vertrouwen inderdaad terecht is. Maar de mate van vertrouwen die je in iemand hebt zegt niet altijd iets over zijn betrouwbaarheid. Er zijn zoveel mensen die hun vreemdgaande partner blind vertrouwen.
Ik hoop voor TO dat haar vertrouwen inderdaad terecht is. Maar de mate van vertrouwen die je in iemand hebt zegt niet altijd iets over zijn betrouwbaarheid. Er zijn zoveel mensen die hun vreemdgaande partner blind vertrouwen.

Ja, heel gewoon verveling.Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 13:511 Het hoeft geen psychose te zijn, zoals iemand al schreef is het soms gewoon verveling.
2 TO kent haar vriend en is nog niet eens een beetje aan het twijfelen, hij kwam er zelf mee, laat alles lezen en wil er zelfs mee naar de politie stappen. Dus ja, hier is het wel een beetje vergezocht. Dat wil niet zeggen dat het niet vaak voorkomt.

vrijdag 10 juli 2020 om 13:55
Dat zeggen ze natuurlijk niet tegen jou.ozymandias schreef: ↑10-07-2020 13:54Ik vind je verklaring nummer 1 anders ook best vergezocht. Ken eerlijk gezegd geen volwassen mensen die 'uit verveling' met neptelefoonnummers kennissen gaan stalken.

vrijdag 10 juli 2020 om 14:00
Ik denk dat man ook een scheve schaats heeft gereden, spijt had, en de affaire heeft beëindigd. Verklaard waarom man 'geile' appjes krijgt en appjes waarin wordt gezegd hoe dom/lelijk/whatever TO is. En waarom deze persoon zoveel lijkt te weten over hun. Een vreemdgaande man zal misschien niet vertellen dat hij al een kind heeft, dus dat zij daar daarom niets over gestuurd heeft. En het verklaard waarom TO alleen maar gemene berichten krijgt.

vrijdag 10 juli 2020 om 14:03
Dit is wat ze hopen dat TO denkt maar die trapt er niet in!Catcats schreef: ↑10-07-2020 14:00Ik denk dat man ook een scheve schaats heeft gereden, spijt had, en de affaire heeft beëindigd. Verklaard waarom man 'geile' appjes krijgt en appjes waarin wordt gezegd hoe dom/lelijk/whatever TO is. En waarom deze persoon zoveel lijkt te weten over hun. Een vreemdgaande man zal misschien niet vertellen dat hij al een kind heeft, dus dat zij daar daarom niets over gestuurd heeft. En het verklaard waarom TO alleen maar gemene berichten krijgt.

vrijdag 10 juli 2020 om 14:07
Aha, dus TO is degene die loopt te jokkebrokken. Waarschijnlijk heeft ze ook geen berichten gehad. Ze heeft niet eens een vriend.Pindakaasjes schreef: ↑10-07-2020 14:05Ik heb TO gelezen.
Maar niemand gelooft toch dat een sproet op je neus net zo bekend is als een sproet op je jongeheer?!

vrijdag 10 juli 2020 om 14:07
Ze moeder! Die kent die sproet als geen ander

vrijdag 10 juli 2020 om 14:11
Heel eerlijk, wij hadden dit op de basisschool kunnen doen met kinderen uit de straat als er toen smsjes waren geweest
Alleen wij gebruikten telefooncellen met 'collect call'
(oh wacht niet van dat dat kind maar wel de piemel en dat kinderlijke "neuken"). Wellicht heeft een puberzoon zijn pa horen geinen over die alombekende, lokaal beroemde sproet!

(oh wacht niet van dat dat kind maar wel de piemel en dat kinderlijke "neuken"). Wellicht heeft een puberzoon zijn pa horen geinen over die alombekende, lokaal beroemde sproet!

vrijdag 10 juli 2020 om 14:20
Dit doet me sterk denken aan een aflevering van ‘gestalkt’ op sbs.
Hierin kreeg een jonge dame ook zulke afschuwelijke appjes met details die alleen zij en hij kenden. Zij en haar vriend dachten ook dat het een jaloerse ex zou zijn of iemand die een lelijke grap met haar/ hen uithaalde.
Uiteindelijk bleek het haar vriend zelf te zijn, die haar echt zieke appjes stuurde en haar helemaal in de knoei had.
Zieke gast was dat!
Misschien moet je die aflevering terug gaan zoeken.
Hierin kreeg een jonge dame ook zulke afschuwelijke appjes met details die alleen zij en hij kenden. Zij en haar vriend dachten ook dat het een jaloerse ex zou zijn of iemand die een lelijke grap met haar/ hen uithaalde.
Uiteindelijk bleek het haar vriend zelf te zijn, die haar echt zieke appjes stuurde en haar helemaal in de knoei had.
Zieke gast was dat!
Misschien moet je die aflevering terug gaan zoeken.
vrijdag 10 juli 2020 om 14:22
Helemaal met je eens!Murrmurr schreef: ↑10-07-2020 13:511 Het hoeft geen psychose te zijn, zoals iemand al schreef is het soms gewoon verveling.
De Viva gleuven hier ruiken bloed en het moet en het zal vreemdgaan zijn. Veel gekwetste ego'tjes hier volgens mij...