Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 juli 2020 om 17:41
zondag 12 juli 2020 om 17:43

zondag 12 juli 2020 om 17:56

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 12 juli 2020 om 18:01
Wat is dat toch met vrouwen/mensen. De overtuiging hebben dat een relatie gewéldig is, dat de band onverwoestbaar is, maar dan komt er een bagger achter weg, dat beschreven wordt als 'een klein nog op te lossen probleempje', die je je vijanden niet toe zou wensen.
Hebben mensen echt zo'n slecht voorbeeld gehad over hoe een relatie zou kunnen zijn? Hoe verdrietig is dit?
Sommigen zullen nep zijn, trouwens (dat hoop ik maar) maar dan nog, die enkele die wel echt zijn, pff..
Hebben mensen echt zo'n slecht voorbeeld gehad over hoe een relatie zou kunnen zijn? Hoe verdrietig is dit?
Sommigen zullen nep zijn, trouwens (dat hoop ik maar) maar dan nog, die enkele die wel echt zijn, pff..
Later is nu

zondag 12 juli 2020 om 18:04
Ik verbaas me vooral over dat 'maar ik hou van hem'.Dreamer schreef: ↑12-07-2020 18:01Wat is dat toch met vrouwen/mensen. De overtuiging hebben dat een relatie gewéldig is, dat de band onverwoestbaar is, maar dan komt er een bagger achter weg, dat beschreven wordt als 'een klein nog op te lossen probleempje', die je je vijanden niet toe zou wensen.
We worden denk ik nog steeds opgevoed met dat idee van onvoorwaardelijke liefde, maar behalve voor je kinderen denk ik dat het niet bestaat, of iig niet zou moeten bestaan.
Houden van staat niet los van hoe iemand is.
David Dunning
David Dunning
zondag 12 juli 2020 om 18:04
Ksssst, ik wil helegaar geen kind. En mijn gevoelsleven is zo dood dat wekelijks rampetampen er ook al niet in zit.
Wannekutleven.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 12 juli 2020 om 18:05
Nou ja, niks nieuws onder de zon:
https://speld.nl/2020/07/11/mensheid-pr ... te-voeren/
David Dunning
David Dunning
zondag 12 juli 2020 om 18:06

zondag 12 juli 2020 om 18:07
Ik ga er gemakshalve van uit dat zo'n topic echt is. Ik aarzel vaak om te reageren omdat als het echt is zo'n persoon zoveel onderliggende problemen heeft. Dat los je niet op door run forest run te roepen. Relatieproblemen zie ik doorgaans als een symptoom van iets dat dieper ligt. Maar goed, wie weet is zo'n persoon geholpen door de verontwaardigde reacties, dat er een lichtje gaat branden dat er wezenlijk iets mis is.Dreamer schreef: ↑12-07-2020 18:01Wat is dat toch met vrouwen/mensen. De overtuiging hebben dat een relatie gewéldig is, dat de band onverwoestbaar is, maar dan komt er een bagger achter weg, dat beschreven wordt als 'een klein nog op te lossen probleempje', die je je vijanden niet toe zou wensen.
zondag 12 juli 2020 om 18:08
Halleluja, amen!Solomio schreef: ↑12-07-2020 18:04Ik verbaas me vooral over dat 'maar ik hou van hem'.
We worden denk ik nog steeds opgevoed met dat idee van onvoorwaardelijke liefde, maar behalve voor je kinderen denk ik dat het niet bestaat, of iig niet zou moeten bestaan.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

zondag 12 juli 2020 om 18:09
Solomio schreef: ↑12-07-2020 18:05Nou ja, niks nieuws onder de zon:

Dan is de kans dat het hier op het forum gaat lukken wel héél klein inderdaad
zondag 12 juli 2020 om 18:11
Solomio schreef: ↑12-07-2020 18:05Nou ja, niks nieuws onder de zon:
Nouja, een inhoudelijke discussie op een steen schrijven en die dan iemand anders naar het hoofd gooien, geen wonder dat dit niet altijd even goed aankomt

Later is nu
zondag 12 juli 2020 om 18:13
EensSolomio schreef: ↑12-07-2020 18:04Ik verbaas me vooral over dat 'maar ik hou van hem'.
Ik ben gek op m'n man en ga ervan uit dat we samen oud worden (we zijn al en eind op weg) maar er zijn toch bepaalde acties die ik niet zou pikken, en dat weet hij. Je kunt dus zeggen dat k voorwaardelijk van hem houd. En ik heb ook de ervaring dat ik na een 'soulmate' weer een nieuwe 'soulmate' kan vinden, die weer op een heel andere manier bij me past. Of ik blijf alleen.
Later is nu
zondag 12 juli 2020 om 18:26
Hahahaha, bizar hè. Apart volk zijn we.Oudblond schreef: ↑12-07-2020 13:58
En oh Roosje... Helaas kreeg ik gisteren het bewijs van die onderzoekjes waar je over schreef: Belgen zeggen braaf ja, vegen vervolgens overal hun voeten aan en gebaren van krommenaas. Behoorlijk ondoorzichtig kwam ik gisteren weer achter. Mijn intussen Hollandse directheid werd choquerend bevonden want 'die vraag stel je toch niet! Dat mag niet, dat is onbeschoft!' En intussen gewoon wel handelen naar het niet gewenst-gehoorde antwoord op die vraag. Bizar vind ik het intussen.

Life is short. Eat dessert first.
zondag 12 juli 2020 om 18:29
Mss toch spijt van? Of het forum past niet bij je? Kan ik me wel voorstellen hoor. Toch de stap gezet naar een nick maken, maar dan liever toch niet meer.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 12 juli 2020 om 18:33
Maar waarom dan gewoon niet stoppen met posten?doornroosje9 schreef: ↑12-07-2020 18:29Mss toch spijt van? Of het forum past niet bij je? Kan ik me wel voorstellen hoor. Toch de stap gezet naar een nick maken, maar dan liever toch niet meer.
Dan zakken je berichten vanzelf wel weg.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 12 juli 2020 om 18:35

zondag 12 juli 2020 om 18:39
Ik vind het raar dat een Mod in het Vraag het de Mod-topic zegt dat de reden voor 2.0 is omdat er mensen zijn die hier niet durven/kunnen meeschrijven en dat ze nu testen of er in 2.0 dan andere mensen gaan napraten.
Wat een belachelijke reden voor een 2.0 topic.
Het is dus onzin dat het topic werd geopend voor napraten zonder geklets. Dat is meer een bijkomend voordeel voor sommigen.
Het is dus onzin dat het topic werd geopend voor napraten zonder geklets. Dat is meer een bijkomend voordeel voor sommigen.

zondag 12 juli 2020 om 18:48
Ik denk dat beide redenen meespeelden.*Pauze* schreef: ↑12-07-2020 18:39Ik vind het raar dat een Mod in het Vraag het de Mod-topic zegt dat de reden voor 2.0 is omdat er mensen zijn die hier niet durven/kunnen meeschrijven en dat ze nu testen of er in 2.0 dan andere mensen gaan napraten.

zondag 12 juli 2020 om 18:51
Zo omschrijft hij het niet.
Dat zou betekenen dat wanneer we allemaal daar ook gaan reageren, dan is het experiment mislukt. Niet zo'n goed experiment als dat zo makkelijk te beïnvloeden is.
zondag 12 juli 2020 om 18:52
Bwah, da's toch maar 200 km enkelherfstappeltaart schreef: ↑12-07-2020 18:43Ik vind het maar bijzonder dat als de TO aangeeft in Belgisch Limburg op vakantie te zijn en tips vraagt, mensen komen aanzetten met een dagje Brugge of Gent.

Al raken de meeste Belgisch-Limburgezen zelden verder dan Antwerpen of Leuven, is mijn ervaring.
Is dit nu later?