Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 juli 2020 om 13:28
O ja! Zo snel mogelijk posten, toch?Lady*Voldemort schreef: ↑12-07-2020 13:24Om de een of andere duistere reden moet ik ineens denken aan die Viva Forum Battle een paar jaar geleden, met team Pietje en team Grietje![]()
Life is short. Eat dessert first.
zondag 12 juli 2020 om 13:58
Dat mag zeker. Maar jij kan niet lezen want 'zij' lezen toch heel iets anders?!!!doornroosje9 schreef: ↑12-07-2020 13:17Mag ik het een beetje grappig vinden dat het originele napraattopic (meer dan 10 jaar geleden) precies hetzelfde was als dit napraattopic?
Ik werd gisteren ook 'gelezen' en ik bedoelde toch echt heel iets anders werd me verteld. Dat ik zei dat ik echt gewoon schreef wat ik bedoelde bleek te betekenen dat ik verwachtte dat 'iemand' me moest 'kennen' en 'weten' wat ik bedoelde. Nou nee. Ik schreef gewoon Nederlands waar je - als je de betekenis van een woord niet kent - gewoon het woordenboek bij kan pakken. Maar toen had ik het al opgegeven. Geen gesprek te voeren.
Dat gezeik en geziek. Over 'jullie'!!!!! Echt elke post .... als jullie, maar jullie... Ik krijg gewoon de kleuterneiging om elke keer een recept te posten om 'hen' maar gelijk te geven.
En oh Roosje... Helaas kreeg ik gisteren het bewijs van die onderzoekjes waar je over schreef: Belgen zeggen braaf ja, vegen vervolgens overal hun voeten aan en gebaren van krommenaas. Behoorlijk ondoorzichtig kwam ik gisteren weer achter. Mijn intussen Hollandse directheid werd choquerend bevonden want 'die vraag stel je toch niet! Dat mag niet, dat is onbeschoft!' En intussen gewoon wel handelen naar het niet gewenst-gehoorde antwoord op die vraag. Bizar vind ik het intussen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 12 juli 2020 om 14:12
Ze bedoelen de Juuns (vroegere Angels) denk ik te lezen. Maar he, ik heb het woordenboek er niet bij gepakt en ben gisteren weer uit mijn land gesneakt. Dus. Niets is zeker!

zondag 12 juli 2020 om 14:13
En vandaar dat de mods beslissingen nemen die niet in haar straatje passen.
Ik ben wel benieuwd wie dat dan is?

zondag 12 juli 2020 om 14:57

zondag 12 juli 2020 om 15:00
Denk dat de meeste datingsites vol zit met vrouwen van eind 30 die vooral snel een kind willen...
zondag 12 juli 2020 om 15:01
Er worden zoveel 'interpretaties' gedaan waar niet eens ruimte voor interpretatie is en opgevolgd door dooddoeners dat er geen gesprek mogelijk is. Je probeerde het leuk. Maar nu denk je dat jij het forumgeweten bent. Tja. Dan ben je uitgeluld als je niet eerst in de ontkenning/verdediging gaat. En 't Is een beetje moeilijk uitleggen als ervaring leert dat ook die woorden (wat ze ook zijn, zelfs als het een 'je hebt gelijk' zou zijn) weer rücksichtslos in de 'zo past het in het gewenste straatje poel' gegooid worden.
zondag 12 juli 2020 om 15:04
Ik heb daar een dubbel gevoel bij. Van de ene kant wel zo duidelijk dat er nog een kinderwens is en dat die graag vervuld wordt in een relatie. Kan een hoop twijfel, frustratie, pijn en verdriet voorkomen. Aan de andere kant krijg ik dan inderdaad het gevoel dat het een zoektocht naar een zaaddonor is en het niet veel uitmaakt wie er aan die vruchtbare piemel hangt.
zondag 12 juli 2020 om 15:08
Das gek ja.
Ik krijg deze zenuwen steeds van “jullie”
Wie zijn die “jullie” precies? Notoire napraters alsmede toevallige passanten?
Geen bijzonderheden

zondag 12 juli 2020 om 15:10
Oudblond schreef: ↑12-07-2020 15:01Er worden zoveel 'interpretaties' gedaan waar niet eens ruimte voor interpretatie is en opgevolgd door dooddoeners dat er geen gesprek mogelijk is. Je probeerde het leuk. Maar nu denk je dat jij het forumgeweten bent. Tja. Dan ben je uitgeluld als je niet eerst in de ontkenning/verdediging gaat. En 't Is een beetje moeilijk uitleggen als ervaring leert dat ook die woorden (wat ze ook zijn, zelfs als het een 'je hebt gelijk' zou zijn) weer rücksichtslos in de 'zo past het in het gewenste straatje poel' gegooid worden.
Ik was begonnen met een reactie op die opmerking. Iets in de trant van "het verschil is dat ik zeg 'volgens mij' en jij zegt 'zo is het' en dus feitelijk als waarheid gebracht terwijl het jouw perceptie is'. Maar heb het toch maar niet gepost. Er valt niets tegenin te brengen, er is in sommige ogen geen ruimte voor andere waarheden.

zondag 12 juli 2020 om 15:11
Iedereen die hier af en toe post. En we kunnen ook allemaal spreken voor iedereen, blijkbaar. Wat ik vind, vind jij ook. Dat je het maar even weet

zondag 12 juli 2020 om 15:14
Die hebben wij vaker gehoord

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 12 juli 2020 om 15:15
Op date 2 zeg ik dat ik haar zo goed begrijp en op date 12 zeg ik dat ik dat ik een knipje heb. Dat houdt de relatie lekker levendig.
zondag 12 juli 2020 om 15:27
zondag 12 juli 2020 om 15:28
Hé, dat topic hadden we nog nooit. Zou wel een mooie zijn. "Wanneer zal ik zeggen dat ik gesteriliseerd ben?" Met poll natuurlijk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zondag 12 juli 2020 om 15:28
Zo'n knip is naar 't schijnt nogal makkelijk ongedaan te maken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 12 juli 2020 om 15:41

zondag 12 juli 2020 om 15:46