Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@L261994, die lijkt me ook zeker positief. Ik duim alvast voor een vruchtbare ronde voor je 😘
L261994, lijkt inderdaad al wel redelijk positief, maar misschien wel even doortesten nog om te kijken of hij nu af gaat nemen dan, als je eigenlijk donderdag pas eisprong zou verwachten?

Blijebeer, wat jammer en verwarrend van de test en symptomen combinatie zeg!

Wij hadden een mini baby born waar ik een omslagdoek/badcape voor had gehaakt met de uitgerekende datum erop. Die gaven we als cadeau. Moest even doordringen bij mijn vader, maar mijn zus was meteen door het dolle. Toen mijn moeder de datum zag, was ze ook even heel ongelovig en toen ook erg blij, net als mijn vader trouwens!
Overigens hebben we inderdaad nog geen echo gehad Sterrenmunt!
Maar ik wilde ook graag hun steun als het mis zou gaan, vandaar dat we het mijn ouders en zus nu al vertelden.
@L261994, hij lijkt zeker positief, maar dat kan ook gebeuren als je met ochtendurine test omdat je ‘s nachts schijnbaar ook LH aan maakt(?!) Check anders voor de zekerheid even de site van Sensitest, daar staat het wel toegelicht als ik me niet vergis. Ik zou voor de zekerheid vanmiddag of vanavond nog even testen.
L261994 hij lijkt bijna positief denk ik. Teststreep is links? Kan nog iets donkerder denk ik. Maar heb ook gelezen dat sommige tests niet met ochtendurine mogen, dus misschien even doortesten en uiteraard veel gezellig maken!!

Blijebeer nog getest? Wat voor test had je trouwens gebruikt?

Nickii ah wat leuk zeg. Op naar een tijd waarin jullie nog veel moois samen gaan delen! :flirting:

Ben er inmiddels uit dat wij het zaterdag willen gaan delen. Heb het idee om een leuk shirt voor dochter te maken. Gewoon positieve insteek en er vanuit gaan dat alles goed zit en we volgende week een mooie echo hebben. Vindt dat soms nog lastig, niet om positief te blijven maar realistisch ofzo.. Vorige week wat misselijk geweest maar vandaag bijvoorbeeld helemaal niet, alleen een beetje op lege maag. Verder voel ik ook niks, dus het voelt zo nep haha. Maar goed we gaan het zien :hyper:
Het is inderdaad beter om niet met ochtendurine te testen, maar omdat ik om 7.15 al begin met werken kan ik geen 'tweede' urine gebruiken. Heb eind van de ochtend wel buikpijn gehad, ik denk mijn eisprong. Net weer getest en hij neemt al flink af: https://www.mupload.nl/img/wq5t4459.jpg

Gelukkig hebben we het gisteren en eergisteren al gezellig gemaakt... fingers crossed🤞

Wat een leuke manier om het bekend te maken Nickii, super leuk dat je ouders en zus zo enthousiast waren 🥰
@Nickii, wat leuk! Lijkt me wel fijn hè, nu je het kan delen?

@Sterrenmunt, ook een leuk idee hoor! En positief blijven 😉 Blijft ook zo onwerkelijk allemaal hè

Hier nog altijd niets van duidelijkheid... ik heb vanochtend opnieuw getest met de Kruidvat 2v5 test en eerder met 1tje van de apotheek (ben naam even kwijt).
Wel verrassend, ik ging vandaag naar de acupuncturist en deze zei helemaal vanzelf (zonder info van mij uit) dat hij voelde dat er een innesteling geweest is :O hij kon alleen niet zeggen of het daarna wel goed is blijven gaan, dus zei dat het afwachten is. Ik weet nog steeds niet wat ik echt van acupunctuur vind, ben eerder van mening “baadt het niet dan schaadt het niet”, maar hiervan was ik toch helemaal even ondersteboven!

Nieuwe mindset: zolang er geen ongesteldheid is, is er hoop! 🙈
Jeetje blije beer maar dat is wel heel spannend en gek nieuws dan. Ik blijf duimen
Wauw wat bijzonder Blijebeer, ik duim met je mee!!
Wat bijzonder blijebeer, hopelijk heeft hij/zij gelijk! En inderdaad... geen bloed = goed!
Spannend zeg bij iedereen, de ene op t wachtbankje en de ander die het mag gaan vertellen! :heart:

Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden... Ik en mijn vriend zouden eigenlijk afgelopen vrijdag gaan trouwen maar dat kon door corona helaas niet doorgaan, dus hadden we besloten een weekendje weg te gaan. Zaterdag dus een flinke domper gehad maar gelukkig wel weer snel afleiding. Ik zit nu dus op dag 4 van mijn cyclus. Ik wil deze maand even geen ovulatietesten gebruiken en het liefst er ook niet zo mee bezig zijn. Of dat gaat lukken is vraag 2 haha...

Blijebeer, weet jij al iets meer??
Wat jammer te horen Nm1! :’(
Hopelijk toch wat kunnen ontspannen in je weekendje weg? Op naar een goede ronde dan!

Hier nog altijd hetzelfde... niet ongesteld maar ook geen test meer gedaan. Ik test ten vroegste volgend weekend terug denk ik. Vandaag wel terug hele tijd menstruatiekrampen, maar zonder gevolg.
Nm1 wat verdrietig! Toch elke keer weer een teleurstelling hè.. hoop dat je wel een fijn weekend hebt gehad.

Blijebeer: wat spannend nog. Knap dat je even niet gaat testen. Ook wel erg verwarrend lijkt me.

Hier sinds gister bloedverlies/krampen. Donderdag afspraak bij verloskundige dus ik vermoed (weet het wel bijna zeker) een miskraam. Heel verdrietig maar daarna met goede moed weer verder.
Ah nee, wat rot lalabloem.. zet het bloedverlies door? Ik duim voor een wondertje🙏
Ach lala-bloem, wat verdrietig! Ik hoop dat het toch geen slecht nieuws is 🤞 wat moet dat wachten vervelend zijn nu! Vind je wat steun bij je partner hierin?
Ach wat jammer Nm1 ook raar om die datum dan zo anders te beleven dat je in gedachten had.

Wat vreselijk rot lala-bloem sterkte met wachten tot donderdag, hoop ondertussen voor je dat het toch meevalt :hug:
Ja bloedverlies blijft wat doorgaan. Voornamelijk wanneer ik naar de wc ga.
Gelukkig veel steun bij mijn partner. Kunnen er goed over praten & laat mij uithuilen. Hij is gelukkig heel rustig en dat houdt mij ook weer rustig.
Oh nee lala bloem wat verdrietig. Als je meer zekerheid voor die tijd wil kan je ook een test doen die kan soms je al meer vertellen . Als t nog een hele duidelijke streep is hoeft t nog niks te betekenen en als je streep weg is of heel licht weet je genoeg. Ik vond die tip erg fijn van mijn vk. Maar doe wat goed voelt. Sterkte meis
Mijn ovulatie was nu dus ruim 3 dagen eerder, kan ik nu verwachten dat mijn NOD ook 3 dagen eerder is (en mijn cyclus dus korter is)?
L261994, ja hoor, normaal blijft de tijd tussen je ovulatie en NOD hetzelfde en ga je dus een kortere cyclus hebben. Dat zijn weer 3 ongeduldige dagen minder ;-)
Nm1, wat jammer van de bruiloft en dan in het weekend ook nog ongesteld geworden.

Lalabloem, nee! Wat verdrietig. Sterkte morgen bij verloskundige :hug:

Voor degenen die het vroegen, inderdaad heel fijn om het te kunnen delen nu. Gisteren de hele dag bij mijn moeder geweest en hebben een heel leuk breipatroontje uitgezocht en wol en mijn moeder leert me de naaimachine gebruiken. Vannacht wel opeens paniekaanval van "wat als het toch fout zit" en daar de halve nacht niet van kunnen slapen, maar krijg steeds meer kwaaltjes, dus beschouw dat maar als positief teken. Ben nu alleen wel snel moe en zodra ik moe ben of een tijdje niets gegeten heb, ben ik meteen ook erg misselijk. Mijn moeder had dat trouwens ook altijd van vermoeidheid, dus komt mijn ouders in ieder geval erg bekend voor.

Sterrenmunt, leuk idee om het met zo'n shirtje te vertellen!
@Sterrenmunt--- , 100% een echo! Doen ze zelfs bij 6 weken al.. Alleen dan inwendig meestal en sommige ook bij 8 weken inwendig maar bij mij was het gewoon normaal via de buik.

@Blijebeer, heel goed, ben blij voor je :) Inmiddels al nieuws?

@L261994, oh dat is idd een positieve test! Zo zie je maar weer he, het kan zomaar ineens eerder komen. Lang leve de ovulatietesten haha. Maar idd, je NOD gaat dus ook eerder komen = kortereAfbeelding cyclus deze maand.

@Nm1, oh balen!

@lala-bloem, wat nee?! Misschien idd nog even een test doen? Wat duurt het dan lang tot donderdag hé. Hopelijk is het donderdag toch nog goed #ikduimmee :A:

Hier dus cyclus dag 1 ingegaan vandaag! Maar is niet erg want ik wist het toch al en ik heb nu dus twee maandjes kunnen wennen en vanaf deze maand gaan we er echt voor. Maar ja, nu het probleem, welke week ga ik beginnen met testen (1 maand 33 dagen en de andere maand 53) ik denk gewoon vanaf de vruchtbare week van een cylus van 41 (mijn reguliere)..
@Nickii, klinkt gezellig! Nu maar hopen dat de misselijkheid en vermoeidheid wat afneemt 🙂

@Arielmermaid, ik duim voor een vruchtbare cyclus voor je! 🍀

Hier nog altijd geen nieuws. Ben de voorbije dagen echt al 20x naar het toilet gegaan in de overtuiging dat m’n ongesteldheid toch doorgekomen was door de felle rugsteken en buikkrampen. En ik weet niet wanneer ik nu best terug test. Ik durf niet meer denk ik, uit angst dat m’n hoop weer verder afneemt als de test negatief is. En weet ook niet wat raadzaam is: vrijdag, zondag en maandag was ie negatief. Wanneer dan best terug testen? Of misschien heb ik me toch vergist in wanneer ik m’n eisprong had en wordt dit terug zoals m’n langste cyclus van 46 dagen (maar toen had ik wel geen krampen of kwaaltjes zoals nu)
Blije beer is t een idee om nu een ovulatietest te doen? Miss is dat gerommel wel je eisprong? Hopelijk snel duidelijkheid voor je!
Wat jammer ariel. Hopelijk nu een goede 1e ronde.. Ik zal denk als je het verder niet voeld je eisprong miss gewoon het gemiddelde nemen van je normale culyclus? Of miss het gewoon maar op zijn beloop laten zonder testen en het vaak gezellig maken?
Kom jij nu van de pil af? Dat je cyclus nog van slag is?
Wij hebben zo de 20 weken echo en daarna rijden we door naar Spanje. Ik laat jullie na de vakantie wel weer iets weten!!

Iedereen die op het wachtbankje zit, succes. En de vrouwen die al zwanger zijn geniet er van!!

Lala-bloem, wat balen, ik hoop op een goede uitslag.
Fijne vakantie aquarium en succes bij de 20 weken echo. Spannende echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven