Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 13:36
Op andere plekken?
ik doe eigenlijk specifiek op een topic wat ik NIET heb geopend.
En daarbij vind ik dat speculeren dat het kind van Katja en Freek danwel niet van Katja danwel niet van Freek zou zijn niet zo netjes.
Als je ook hun seksleven erbij haalt. Maar dat had ik gisteren al gezegd.
Ik weet nu meer over Katja dan ik ooit had willen weten.

Ik associeer haar nog steeds hiermee:
https://youtu.be/z9E4Nl2d60U
Dave R houdt niet zo van regels:
https://www.nu.nl/achterklap/6064256/da ... taine.html
captain_hindsight schreef:
15-07-2020 14:00
Is dave nou de meest aso van de twee, of Donny? Dacht dave, dat is toch ook degene van de inbraak en filmen in de jacuzzi?

Verbaast me in ieder geval niets, ze zijn zo oliedom en onopgevoed, die twee. Verschrikkelijk.
*Sally* schreef:
15-07-2020 14:04
Is dave nou de meest aso van de twee, of Donny? Dacht dave, dat is toch ook degene van de inbraak en filmen in de jacuzzi?
Dave is inderdaad degene die vaak negatief in het nieuws is gekomen.
Roelvink verbleef in Turkije voor een ingreep aan zijn tanden en ontdekte daar dat hij bij terugkomst twee weken in quarantaine zou moeten gaan, zo vertelde hij bij Radio 538.

Volgende keer dan misschien eerst alles checken voor je afreist? :P
Maleficent schreef:
15-07-2020 14:12
Roelvink verbleef in Turkije voor een ingreep aan zijn tanden en ontdekte daar dat hij bij terugkomst twee weken in quarantaine zou moeten gaan, zo vertelde hij bij Radio 538.

Hij ontdekte daar ook dat hij misschien beter zijn facings in Nederland had kunnen laten plaatsen. Hij was helemaal verbaasd (ik zag een interview) dat ze in Nederland niet 3/4 van je gezonde(!) tanden wegvijlen voor een lichtgevend witte smile. Maar ja, Turkije was goedkoper hè...
@Maleficient, precies dat oliedomme, en @Sally, ook in jouw bericht weer: waarom zou je je inlezen over afreizen naar een ander land en informatie zoeken over dit soort ingrepen aan je tanden? Eenmaal afgeslepen kun je er dus niets meer aan doen.

Echt, Roelvinkjes = :facepalm:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Maleficent schreef:
15-07-2020 14:12

Welnee zeg, stel je voor!
Maleficent schreef:
15-07-2020 13:56
ik doe eigenlijk specifiek op een topic wat ik NIET heb geopend.
En daarbij vind ik dat speculeren dat het kind van Katja en Freek danwel niet van Katja danwel niet van Freek zou zijn niet zo netjes.
Als je ook hun seksleven erbij haalt. Maar dat had ik gisteren al gezegd.
Dus je wilt netjes roddelen?

Nou ik vind dat mijn reactie gewoon kan hoor. Maar als je zo principieel bent, waarom open je dan in hemelsnaam dit soort topics? De reacties zijn toch vooral willekeur. Over de ene BN-er kan je meer hard core roddels of opmerkingen hebben dan over een andere.

Zet me gewoon op negeer. Dan stoor je je er niet aan.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 14:26
Dus je wilt netjes roddelen?

Nou ik vind dat mijn reactie gewoon kan hoor. Maar als je zo principieel bent, waarom open je dan in hemelsnaam dit soort topics? De reacties zijn toch vooral willekeur. Over de ene BN-er kan je meer hard core roddels of opmerkingen hebben dan over een andere.

Zet me gewoon op negeer. Dan stoor je je er niet aan.
Of je houdt gewoon even op met je ergerlijke gedram.
15-07-2020 14:00
Ook best vreemd: "de opdrachtgevers zijn akkoord". Het gaat er toch juist om dat de ziekte zich ook na afgelopen weekend kan openbaren. En dan kunnen die opdrachtgevers wel akkoord zijn, maar iedereen die hij tegenkomt in de AH dan? Die kan in potentie besmet worden omdat hij zich niet aan die twee weken heeft gehouden maar denkt dat één zo'n test voldoende is.
*Sally* schreef:
15-07-2020 14:30
Of je houdt gewoon even op met je ergerlijke gedram.
Of je stopt met hypcoriet zijn Sally. Zelf schrijf je eerder als reactie dat je in een roddeltopic schrijft en dat het niet vereist is om je teksten van wetenschappelijk bewijs te voorzien.

Ik wist niet dat dit een besloten club was voor alleen gelijkgestemden. Dat mag hier toch ook niet. Begin een FB groep.
Er zijn geen regels en er wordt inderdaad geroddeld. Ik heb met niemand van deze mensen achter de schermen contact. Dus er is geen besloten kliekje waar we over je geroddeld hebben. Maar als je nu al van meerdere mensen te horen krijgt dat je aan het drammen bent, dan heeft het te maken moet hoe jij forumt.

Doe gewoon wat met de kritiek dan wordt het vanzelf gezelliger. Ik heb helemaal geen zin om mensen op de negeer te zetten namelijk. En dat zou ook niet moeten hoeven. Het is de toon die de muziek maakt.
calvijn1 schreef:
15-07-2020 13:38
Ik vind jou een beetje creepy
Ik ook. Hoe je ook elke post in het Harry en Meghan topic post. Elke post is zo zuur. Het lijkt wel alsof ze je iets heel ergs heeft aangedaan. En hoe je al die foto's poste en suggereerde dat Meghan niet zelf zwanger was maar een nepbuik droeg.
Jij gaat veel verder dan even lekker roddelen, jij bent zwaar obsessief.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Maleficent schreef:
15-07-2020 15:10
Er zijn geen regels en er wordt inderdaad geroddeld. Ik heb met niemand van deze mensen achter de schermen contact. Dus er is geen besloten kliekje waar we over je geroddeld hebben. Maar als je nu al van meerdere mensen te horen krijgt dat je aan het drammen bent, dan heeft het te maken moet hoe jij forumt.

Doe gewoon wat met de kritiek dan wordt het vanzelf gezelliger. Ik heb helemaal geen zin om mensen op de negeer te zetten namelijk. En dat zou ook niet moeten hoeven. Het is de toon die de muziek maakt.
Waarom heb je het nodig om anderen erbij te betrekken? Dat vind ik zo een zwakte bod.
Ik schrijf hier gezellig mee over wat ik interessante roddels vind. Als je daar niks mee kan dan kan je dat prima zeggen, maar je kan niet verwachten dat ik dan anders ga schrijven omdat het jou niet zint. Om dan een soort van karaktermoord op me te plegen is natuurlijk erg flauw. Zelfs op een normale reactie van mij over die Beyonce foto, voel je je aangevallen. Als het zo hoog zit, negeer je me lekker. Ik heb helemaal geen zin om mijn schrijfsels aan te passen aan jouw wensen. De toon die je hier hoort zit in je eigen hoofd. We zullen wel heel verschillende soort personen zijn.
tanteslankie schreef:
15-07-2020 15:22
Ik ook. Hoe je ook elke post in het Harry en Meghan topic post. Elke post is zo zuur. Het lijkt wel alsof ze je iets heel ergs heeft aangedaan. En hoe je al die foto's poste en suggereerde dat Meghan niet zelf zwanger was maar een nepbuik droeg.
Jij gaat veel verder dan even lekker roddelen, jij bent zwaar obsessief.
Dat zure zit in je eigen hoofd. Ik ben een heel vrolijk mens met brede interesses die hier komt om eigenlijk voornamelijk in de roddeltopics te schrijven.

Ik heb NOOIT gesuggereerd of geschreven dat Meghan niet zelf zwanger was en een nepbuik droeg. Dat vind ik zelf een belachelijke roddel.
Kom alsjeblieft met bewijs dat ik dat wel geschreven heb.

Ik vind dit ergens wel weer heel grappig. Ik kom hier om te roddelen en nu ga ik zelf over de tong. :lol: Karma!! :lol:
Okeeeeee heeft er iemand nog iets leuks te melden?
15-07-2020 15:34
Filmpje van Donny R op insta over zijn neuscorrectie al gezien? Hoog huillie huillie gehalte.
*Sally* schreef:
15-07-2020 14:15
Hij ontdekte daar ook dat hij misschien beter zijn facings in Nederland had kunnen laten plaatsen. Hij was helemaal verbaasd (ik zag een interview) dat ze in Nederland niet 3/4 van je gezonde(!) tanden wegvijlen voor een lichtgevend witte smile. Maar ja, Turkije was goedkoper hè...
Dat was Donny bij Op1
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 15:24
Zelfs op een normale reactie van mij over die Beyonce foto, voel je je aangevallen.
Ik denk dat je me in de war haalt met iemand anders.

Daarbij kan je wel tegen iedereen roepen dat je op negeer kan, maar geloof me, dat is OOK niet leuk forummen als je geen interactie hebt met anderen. Dan kun je beter in een dagboek gaan schrijven.

en je maakt er wel een drama van met je karaktermoord. Ik constateer dat meerdere mensen je aanspreken op je forumgedrag. Had je zelf ook al kunnen zien.

Ik vind het prima dat iedereen meeschrijft, het is mijn forum niet he. Maar als iemand zit te drammen, dan zeg ik dat tegen je. Kan ook achterbaks gaan staffen maar zo ben ik niet.
calvijn1 schreef:
15-07-2020 15:49
Dat was Donny bij Op1
Zie je, ik haal ze steeds door elkaar.
15-07-2020 15:34
Jaaa...zou het nu dan toch echt doorgaan??

https://www.nu.nl/achterklap/6064635/sy ... rence.html
Everything you see I owe to spaghetti!
Ellerlilalinne schreef:
15-07-2020 15:24
Waarom heb je het nodig om anderen erbij te betrekken? Dat vind ik zo een zwakte bod.
Ik schrijf hier gezellig mee over wat ik interessante roddels vind. Als je daar niks mee kan dan kan je dat prima zeggen, maar je kan niet verwachten dat ik dan anders ga schrijven omdat het jou niet zint. Om dan een soort van karaktermoord op me te plegen is natuurlijk erg flauw. Zelfs op een normale reactie van mij over die Beyonce foto, voel je je aangevallen. Als het zo hoog zit, negeer je me lekker. Ik heb helemaal geen zin om mijn schrijfsels aan te passen aan jouw wensen. De toon die je hier hoort zit in je eigen hoofd. We zullen wel heel verschillende soort personen zijn.
Het is dus niet 'gezellig' hoe jij schrijft.
Zoveel venijn en insinuaties
Heel naar
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
15-07-2020 13:39
Ik geloof haar wel hoor.
Mwah, ik heb nog steeds mijn twijfels. Linda (en haar team) is natuurlijk slim genoeg om de photoshop heel subtiel te doen. Dus nee, natuurlijk gaat ze niet met een zandloperfiguur op de foto.
Ik snap ook wel dat het irritant is dat mensen het niet geloven, wat je ook zegt. Maar ik vind de foto gewoon raar.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven