Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 15 juli 2020 om 17:36
Ik schreef toch dat er een heel team aan te pas komt. Een stylist is ook niet perse iemand die alleen naar de kleding kijkt. Je hebt diverse soorten stylisten met ieder een andere expertise op een ander niveau. De Art Director is net zoals de regisseur op de set van een film en daar zit net als bij zo een project van Beyonce ook een heel team omheen dat zich met alles en elke detail vanuit de eigen expertise bezighoudt.*Sally* schreef: ↑15-07-2020 17:17Fine arts is geen styling. Leuk dat je iets kunstzinnigs hebt gestudeerd en dan iets anders ermee gaat doen in je werkzame leven, maar dat betekent natuurlijk niet dat de opleiding fine arts opleidt tot stylist. Er bestaat ook helemaal geen opleiding tot stylist aan de rietveld-academie.
Maar prima hoor, de fotoshoot van Beyoncé was zeer smaakvol en prachtig gestileerd.
Okay nu echt weg!
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
woensdag 15 juli 2020 om 17:38
Joh, let it gooooooooooooooooooooo, zowel de foto van Beyonce als Katja zijn smakeloos en ordinair. Lekker boeien.Ellerlilalinne schreef: ↑15-07-2020 17:36Ik schreef toch dat er een heel team aan te pas komt. Een stylist is ook niet perse iemand die alleen naar de kleding kijkt. Je hebt diverse soorten stylisten met ieder een andere expertise op een ander niveau. De Art Director is net zoals de regisseur op de set van een film en daar zit net als bij zo een project van Beyonce ook een heel team omheen dat zich met alles en elke detail vanuit de eigen expertise bezighoudt.
Okay nu echt weg!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
woensdag 15 juli 2020 om 17:38
Sorry dat ik je serieus nam en daar serieus op reageerde. Stom van me!
Natuurlijk blijf ik hier gewoon gezellig schrijven.
woensdag 15 juli 2020 om 18:07
Ehhh, styliste is een vrij beroep, iedereen kan zich stylist noemen. Ik heb jaren in de high end fashion en bruidsmode gezeten en ik heb wel eens een model moeten aankleden voor een shoot en voor een leuke achtergrond moeten zorgen. In professionele studio's met professionele fotografen voor bekende bladen. Ik heb daar geen opleiding voor gevolgd, ik heb gewoon een goede smaak en een goed oog voor dit soort dingen. Overigens heb ik nooit gepretendeerd 'stylist' te zijn, als men iemand nodig had die bruidkleding kon leveren dan werd mijn naam genoemd en soms die van anderen. Je rolt als het ware die wereld in.Ellerlilalinne schreef: ↑15-07-2020 16:56In Nederland op de Rietveld Academie o.a. Bij Beyonce zit daar echt veel meer achter. Het is niet even een fotootje schieten met zwangere buik. Bij Katja is dat het denk ik wel.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 15 juli 2020 om 18:23
Ja het is een vak. Met net als in ieder ander vak mensen die goed zijn, mensen die de juiste mensen kennen en mensen die het niet redden. En net als een goed geschilderd wandje een goed geschilderd wandje is en toch spuuglelijk bevonden kan worden want djeeezzzz die kleur vinden sommigen slaan als een tang op een varken. En die sommigen hebben dan niet perse een slechte smaak omdat de schilder wel een heule goeie is.Ellerlilalinne schreef: ↑15-07-2020 16:43Dat is er dus juist wel. Het is een vak. Net als een balletdanser leer je het vak, je kan daarna wel de ruimte nemen om je eigen dansen te ontwikkelen, maar dat doe je met hetgeen je geleerd hebt, zodat hetgeen je doet technisch klopt.
Maar goed, verkeerde discussie voor hier. Nevermind.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 juli 2020 om 19:35
Ja, dat is heel slim gedaan inderdaad.Maleficent schreef: ↑15-07-2020 16:29Het idee erachter is dat ze wil dat alle vrouw zich prima voelen om vakantiefoto’s te maken in bikini. Maar er zit natuurlijk ook wel een commercieel belang achter. Iedereen praat erover. Het magazine wordt veel genoemd. Katsching kassa.
Maar dan is het nu klaar met dat gejank, want áls die foto echt is, heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van haar leeftijd. Oke, niet superstrak enzo. Maar djiezus, wat wil ze? Ze is 55! Ik vind het bijna een belediging voor vrouwen die echt dik of wanstaltig zijn.
Nothing happens for a reason
woensdag 15 juli 2020 om 19:59
Ik ben even op de insta van Britney Spears gaan kijken omdat ik las (televaag) dat men vond dat ze rare filmpjes postte. Nou ja, ze doet een paar dansjes, heb weleens gekker gezien. Maar als je dan leest wat haar volgers eronder zetten aan complottheorieën en proberen om signalen of hints in de filmpjes te zien, oa dat ze wordt aangestuurd/gedwongen door anderen om die filmpjes te maken of dat ze een stoornis heeft. Die zijn gekker dan Brit.
Edit: nog een paar filmpjes gekeken en ze doet inderdaad wel een beetje gek
Edit: nog een paar filmpjes gekeken en ze doet inderdaad wel een beetje gek
anoniem_399590 wijzigde dit bericht op 15-07-2020 20:04
12.87% gewijzigd
woensdag 15 juli 2020 om 20:00
woensdag 15 juli 2020 om 20:01
Ik zag Britney laatst in de jury van een talentenjacht in Amerika. Vond het maar een vreemde vrouw.*Sally* schreef: ↑15-07-2020 19:59Ik ben even op de insta van Britney Spears gaan kijken omdat ik las (televaag) dat men vond dat ze rare filmpjes postte. Nou ja, ze doet een paar dansjes, heb weleens gekker gezien. Maar als je dan leest wat haar volgers eronder zetten aan complottheorieën en proberen om signalen of hints in de filmpjes te zien, oa dat ze wordt aangestuurd/gedwongen door anderen om die filmpjes te maken of dat ze een stoornis heeft. Die zijn gekker dan Brit.
woensdag 15 juli 2020 om 20:02
Ben er laatst ook even ingedoken. Ik zag een filmpje waarvan mensen zeiden dat ze zeker onder invloed moest zijn van van alles.
Nou, ze danste aardig knap voor iemand die onder invloed was. Als ik dat doe dan struikel ik binnen 10 seconden al over mijn eigen benen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 15 juli 2020 om 20:03
Er zijn ook genoeg vrouwen die slanker zijn, vooral in haar wereld, dus ze mag lopen roepen wat ze wilminnimouse schreef: ↑15-07-2020 20:00Linda de Mol is gewoon heel onzeker. Kan en mag, maar heel objectief gezien heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van 55. Dan moet je niet gaan lopen roepen dat je zo dik bent want dat is ze niet. Er zijn genoeg vrouwen die veel dikker zijn.
woensdag 15 juli 2020 om 20:04
minnimouse schreef: ↑15-07-2020 20:00Linda de Mol is gewoon heel onzeker. Kan en mag, maar heel objectief gezien heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van 55. Dan moet je niet gaan lopen roepen dat je zo dik bent want dat is ze niet. Er zijn genoeg vrouwen die veel dikker zijn.
tja zij heeft in haar hoofd dat ze ''dik'' is
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 15 juli 2020 om 20:05
Als die foto echt is, dan moet er maar één iemand zich schamen en dat is haar stylist. Die weet haar soms echt op een groot lomp blok te laten lijken.juliet64 schreef: ↑15-07-2020 19:35Ja, dat is heel slim gedaan inderdaad.
Maar dan is het nu klaar met dat gejank, want áls die foto echt is, heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van haar leeftijd. Oke, niet superstrak enzo. Maar djiezus, wat wil ze? Ze is 55! Ik vind het bijna een belediging voor vrouwen die echt dik of wanstaltig zijn.
Ik zie Linda nooit op tv, maar zag de foto van haar in het verliefd etc-topic.
Echt zonde, dat als je zo’n platte buik hebt, om dan een groot colbert aan te trekken dat je vierkant doet lijken.
Ik heb even wat gegoogeld en ze kan er mooi uitzien met een aangesloten jurk of rok.
Waarom dan soms zoiets onflatteus wat haar twintig kilo zwaarder doet lijken.
Dat moet ze toch zelf ook wel zien als ze in de spiegel kijkt?
woensdag 15 juli 2020 om 20:06
Ja hoor, Linda mag roepen wat ze wil en ik vind het verder een best mens. Maar Linda is gewoon niet dik. Als je dan zo in de belangstelling staat als BN'er en constant roept hoe dik je wel niet bent, terwijl je zogenaamd een rolmodel wilt zijn voor de 'normale, vollere vrouw' ... tja, schiet mij maar lek.
woensdag 15 juli 2020 om 20:11
Ik las laatst dit verhaal over Britney. Daar komt ook #freebritney vandaan*Sally* schreef: ↑15-07-2020 19:59Ik ben even op de insta van Britney Spears gaan kijken omdat ik las (televaag) dat men vond dat ze rare filmpjes postte. Nou ja, ze doet een paar dansjes, heb weleens gekker gezien. Maar als je dan leest wat haar volgers eronder zetten aan complottheorieën en proberen om signalen of hints in de filmpjes te zien, oa dat ze wordt aangestuurd/gedwongen door anderen om die filmpjes te maken of dat ze een stoornis heeft. Die zijn gekker dan Brit.
Edit: nog een paar filmpjes gekeken en ze doet inderdaad wel een beetje gek![]()
https://www.instagram.com/p/CCg7D5HJr68 ... 5hy2t5xex5
lilly1234 wijzigde dit bericht op 15-07-2020 20:17
2.25% gewijzigd
woensdag 15 juli 2020 om 20:16
Ja, freebritney kende ik al. Maar dit is wel iets anders volgens mij. Er wordt nu ook wel freebritney geroepen trouwens. Alleen niet nav die gekke filmpjes. Die trouwens wel wat apart zijn, maar als ik zo’n Roelvink met zijn afgeslepen tanden achterlijk zie doen in een hotelkamer denk ik ook: opsluiten.Lilly1234 schreef: ↑15-07-2020 20:11Ik las laatst dit verhaal over Britney. Daar komt ook #freebritney vandaan
https://www.instagram.com/p/CCmj9u0H1u8 ... nsvdrgwv7e
woensdag 15 juli 2020 om 20:21
Daar begrijp ik dus ook helemaal niets van. Ik dacht echt dat er een totaal ander figuur schuilging achter al die rare gewaden die ze altijd draagt. Ze moet gewoon een mooie wikkeljurk aantrekken, kan ze prima hebben. Hup, laat dat decolleté maar zien, en met zo'n jurk krijgt iedereen een taille. Paar goeie hakken erbij en klaar. Maarja, blijkbaar heeft ze een heel raar beeld van zichzelf. Dan helpt in de spiegel kijken ook niet meer.eva-luna schreef: ↑15-07-2020 20:05Als die foto echt is, dan moet er maar één iemand zich schamen en dat is haar stylist. Die weet haar soms echt op een groot lomp blok te laten lijken.
Echt zonde, dat als je zo’n platte buik hebt, om dan een groot colbert aan te trekken dat je vierkant doet lijken.
Ik heb even wat gegoogeld en ze kan er mooi uitzien met een aangesloten jurk of rok.
Nothing happens for a reason
woensdag 15 juli 2020 om 20:48
Inderdaad, ze lijkt door de kleding die zo op tv draagt dikker dan ze is, want er is geen cm huid te zien en geen enkel model in haar outfits. Tijd voor een nieuwe styliste!
juliet64 schreef: ↑15-07-2020 20:21Daar begrijp ik dus ook helemaal niets van. Ik dacht echt dat er een totaal ander figuur schuilging achter al die rare gewaden die ze altijd draagt. Ze moet gewoon een mooie wikkeljurk aantrekken, kan ze prima hebben. Hup, laat dat decolleté maar zien, en met zo'n jurk krijgt iedereen een taille. Paar goeie hakken erbij en klaar. Maarja, blijkbaar heeft ze een heel raar beeld van zichzelf. Dan helpt in de spiegel kijken ook niet meer.
woensdag 15 juli 2020 om 22:16
Ik heb een paar jaar geleden iemand gesproken die hier dicht op zit, Linda wil zelf dat soort kleding dragen, zij is daar heel 'moeilijk' in. Haar stylistes, kapper, make-up etc krijgen helemaal geen ruimte van haar om te adviseren. Ze heeft toch ook al 100 jaar dat kapsel met die lokpony, dat komt niet omdat de kapper niks anders wil knippen.eva-luna schreef: ↑15-07-2020 20:05Als die foto echt is, dan moet er maar één iemand zich schamen en dat is haar stylist. Die weet haar soms echt op een groot lomp blok te laten lijken.
woensdag 15 juli 2020 om 22:23
Nou ik vraag me af hoe onzeker ze dan echt is, hoe oprecht dit is? Je verwacht echt wel iets anders dan zo een mooi lichaam te zien, gezien ze het hier constant weer over heeft. Het lijkt inmiddels meer de gouden formule om de LINDA te verkopen. Als ze over de 50 is en er zo uit ziet, man, dan zou ze de vlag toch moeten uithangen. Ze ziet er het beste uit van al die andere vrouwen.minnimouse schreef: ↑15-07-2020 20:00Linda de Mol is gewoon heel onzeker. Kan en mag, maar heel objectief gezien heeft ze een heel normaal figuur voor iemand van 55. Dan moet je niet gaan lopen roepen dat je zo dik bent want dat is ze niet. Er zijn genoeg vrouwen die veel dikker zijn.
woensdag 15 juli 2020 om 22:24
Dit geloof ik best.Ellerlilalinne schreef: ↑15-07-2020 22:16Ik heb een paar jaar geleden iemand gesproken die hier dicht op zit, Linda wil zelf dat soort kleding dragen, zij is daar heel 'moeilijk' in. Haar stylistes, kapper, make-up etc krijgen helemaal geen ruimte van haar om te adviseren. Ze heeft toch ook al 100 jaar dat kapsel met die lokpony, dat komt niet omdat de kapper niks anders wil knippen.
Ik vind vooral de haarkleur van Linda zooo fout, kanariegeel kan echt niet meer
woensdag 15 juli 2020 om 22:54
Haha, wat een sukkel*Sally* schreef: ↑15-07-2020 14:15Hij ontdekte daar ook dat hij misschien beter zijn facings in Nederland had kunnen laten plaatsen. Hij was helemaal verbaasd (ik zag een interview) dat ze in Nederland niet 3/4 van je gezonde(!) tanden wegvijlen voor een lichtgevend witte smile. Maar ja, Turkije was goedkoper hè...